Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Моніторинг соціального розвитку школярів

4.    АНКЕТА

(визначення рівня відповідальності за  доручену справу)

 

1.         Що таке відповідальність?

2.     Яку справу ти називаєш відповідальною?

3.     Чи всі учні нашого класу виконують пропоновані їм доручення або власні обіцянки?

4.     Яку людину ти називаєш відповідальною? Чи є такі у нас в класі?

5.     Чи буває так; хтось із дітей не дотримав слова, не виконав завдання, підвів клас, і в тебе на нього проявляється злість, ти ним не задоволення?

6.     За невиконанням яких справ ти більше всього буваєш незадоволенні своїми товаришами?

7.     Щоб ти запропонував зробити , щоб учні завжди виконували свої обіцянки і дані їм доручення?

 

 

   5. Тест на визначення рівня відповідальності старшокласників

 

    1. Учитель доручив тобі підготувати доповідь на засідання гуртка, ти...:

а)         знайдеш літературу і самостійно підготуєшся;

б)         зробиш доповідь абияк з того, що буде під рукою;

в)         забудеш про це доручення, бо в тебе є важливіші справи.

2. Мама попросила тебе забрати з дитячого садка сестричку, ти...

а)        зробиш це із задоволенням;

б)        спробуєш це передоручити комусь іншому;

в)         будеш займатися своїми справами, сподіваючись, що мама сама  зро­бить це пізніше.

3.     Ти пообіцяв своєму другові повернути його книгу саме сьогодні, але в тебе виникли   термінові справи, тому ти...:

      а) знайдеш хвилинку, щоб виконати обіцянку;

     б) попросиш когось зробити це за тебе;

в) забудеш про обіцянку, бо твої справи важливіші.

4. Один із учнів вашого класу повинен був виступити на шкільній  кон­ференції, але він раптом захворів, ти...

а)         сам запропонуєш свою кандидатуру, підготуєш виступ;

б)         спробуєш вмовити виступити когось із однокласників;

в)         не зреагуєш на проблему, бо «твоя хата з краю».

       5.    Прогулюючись парком, помічаєш незгасне вогнище, ти...

а)         спробуєш зробити все, щоб його загасити;

б)         повідомиш кого-небудь про необхідність вжити заходів;

в)         спокійно підеш далі, бо це не твоя справа.
Підрахувати кількість відповідей а, б, в.
Більшість «а» — високий рівень;
більшість «б» — середній рівень;
більшість «в» —   низький рівень.

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (04.12.2010) | Автор: Виштак Ольга Вікторівна
Переглядів: 1397 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!