Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Моніторинг соціального розвитку школярів

2. Зразок анкети для виявлення стосунків у колективі

Шановний учню!

Нас дуже цікавить твоя думка з деяких питань життя школи. Вона допоможе нам зробити його кращим і цікавішим. У тих запитання, де пропонується кілька варіантів відповідей, ти можеш підкреслити ту, яка найбільше імпонує тобі, або дописати свою.

Дякуємо за співробітництво!

  1) Скільки тобі років?.........

  2) Стать................... чол./жін.

  3) Ти любиш школу?

1)                дуже люблю;

2)       не люблю;

3)       трішки люблю.

4) Як ти почуваєшся в школі?

1)        спокійно;

2)        весело;

3)        нудно;

4)        страшно;

5)   комфортно;
6}  
неспокійно;
7)   самотньо.

5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).

6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?

І)   взаєморозуміння;

2)     взаємодопомога;

3)        справжнє кохання;

4)     співпереживання;

5)        повага одне до одного;

6)     заняття сексом;

7)        спільне хобі.

 

7.  Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?

8.  Які стосунки склалися у вашому класі?

 

1)        взаєморозуміння;

2)     байдужості;

3)        поваги і довіри;

4)        насилля;

5)        співпереживання;

6)        переслідування та висміювання;

7)        взаємодопомоги.

9.         Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів?
(так/ні).

10.       Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?

1)   дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас від­чуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом; Т)   товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;

3)        абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;

4)        нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;

5)     ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпеч­них посіпак;

6)     ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;

7)        стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.

11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:

1)        вчити уроки;

2)        виїздити на природу;

3)        брати участь у громадській роботі;

4)        захищати їх від небезпеки;

5)        триматися від них подалі;

6)        проводити вільний час;

7)     допомагати тим, хто потребує цього;

8)        обговорювати особисті проблеми;

9)     проводити свій день народження;

10)   звертатися по допомогу.

12.       Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?

1)        я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;

2)     я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;

3)        я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;

4)        я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;

5)        я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;

6)        я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;

7)        я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;

8)        мене не цікавлять інші люди.
 

1.       Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики  тощо?

1)          ніхто;

2)          однокласники;

3)          вчителі;

4)          батьки;

5)          міліція;

6)          церква;

7)          психолог;

8)          соціальний працівник;

9)          особисто я.

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (04.12.2010) | Автор: Виштак Ольга Вікторівна
Переглядів: 1641 | Рейтинг: 2.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!