Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
2. Зразок анкети для виявлення стосунків у колективі Шановний учню! Нас дуже цікавить твоя думка з деяких питань життя школи. Вона допоможе нам зробити його кращим і цікавішим. У тих запитання, де пропонується кілька варіантів відповідей, ти можеш підкреслити ту, яка найбільше імпонує тобі, або дописати свою. Дякуємо за співробітництво! 1) Скільки тобі років?......... 2) Стать................... чол./жін. 3) Ти любиш школу? 1) дуже люблю; 2) не люблю; 3) трішки люблю. 4) Як ти почуваєшся в школі? 1) спокійно; 2) весело; 3) нудно; 4) страшно; 5) комфортно; 5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні). 6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках? І) взаєморозуміння; 2) взаємодопомога; 3) справжнє кохання; 4) співпереживання; 5) повага одне до одного; 6) заняття сексом; 7) спільне хобі. 7. Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками? 8. Які стосунки склалися у вашому класі? 1) взаєморозуміння; 2) байдужості; 3) поваги і довіри; 4) насилля; 5) співпереживання; 6) переслідування та висміювання; 7) взаємодопомоги. 9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з 10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу? 1) дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом; Т) товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі; 3) абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить; 4) нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних; 5) ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпечних посіпак; 6) ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним; 7) стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації. 11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками: 1) вчити уроки; 2) виїздити на природу; 3) брати участь у громадській роботі; 4) захищати їх від небезпеки; 5) триматися від них подалі; 6) проводити вільний час; 7) допомагати тим, хто потребує цього; 8) обговорювати особисті проблеми; 9) проводити свій день народження; 10) звертатися по допомогу. 12. Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції? 1) я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям; 2) я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей; 3) я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей; 4) я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам; 5) я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми; 6) я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу; 7) я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск; 8) мене не цікавлять інші люди.
1. Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики тощо? 1) ніхто; 2) однокласники; 3) вчителі; 4) батьки; 5) міліція; 6) церква; 7) психолог; 8) соціальний працівник; 9) особисто я. | |
Переглядів: 1641 | Рейтинг: 2.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |