Під бадьору музику маршу діти заходять до зали.
Виконуються:
ходьба в колоні по одному;
ходьба по діагоналі;
шикування у три колонки за ведучою.
Сьогодні ми з вами побуваємо в чудовій країні — Країні спорту. Тут панують сила духу й волі, бадьорий настрій та любов. Запрошуємо приєднатися до нас і шановних батьків. А щоб потрапити до Країни спорту, ми всі маємо добре підготуватися. Отже, хлопчики й дівчатка, колонки порівняйте і розминку-веселинку разом починайте.
Проводиться ритмічна розминка .
Потім під музику діти шикуються в одну шеренгу й сідають на свої місця.
У Країні спорту існує незвичайна школа. Як і в кожній школі, діти тут виховуються й навчаються, отримують певні знання.
Зараз я загадаю загадку, а ви вгадаєте, яка це школа.
Хлопці б'ють мене ногами,
А дівчатка б'ють руками.
Та від цього я не плачу,
Я дзвінкий веселий... (м'ячик).
— Молодці, ви правильно здогадалися — це "Школа м'яча". Перші заняття в ній починаються з тренувань.
Тренування починаєм,
Щоб зростали всі міцними.
Зараз весело пограєм
І покажем наші сили.
1. Проводиться ігрова вправа
"Веселі стрибунці".
Дві команди стрибунців —
Із дітей та із батьків.
Хто сильніший, хто спритніший?
Аплодуйте їм дружніше!
Половина гурту дітей та гурт батьків стрибають парами на обох ногах до визначеного місця, тримаючи кожен м'яча між колінами.
2. Ігрова вправа «Силачі» (10 дітей для кожної команди).
Тренування починаєм, щоб зростали всі міцними. Зараз весело пограєм і покажем наші сили.
На дистанції 4-5 м напроти кожної команди лежать по 2 обручі. У них - 10 гантелів. За командою кожен учасник повинен перенести (перекласти) їх з одного обруча в інший і повернутись до своєї команди, передаючи естафету іншому учаснику (звертати увагу на правильну передечу естафети).
3. Ігрова вправа «Пронеси, не впусти» (5 батьків для кожної команди).
Хто швидше перенесе тенісний м'ячик в ложці. Якщо м'ячик упаде, підняти його і продовжувати гру з того місця, де він упав. Руками м'ячика не тримати. М'ячик нести до визначеного місця (прапорця) і назад. Перемагає команда, яка швидше закінчить естафету та найменшу кількість разів упустить м'ячик.
4. Ігрова вправа «Стоніжка» (по 5 дітей для кожної команди).
Всім гравцям команди потрібно присісти, міцно взятись за талію і так пройти шлях від лінії старту до прапорця і, обійшовши його, тим же шляхом повернутися назад. Виграє та команда, яка не втратить учасників і швидше виконає завдання.
5. Гра-естафета «Веселе сонечко» (7 дітей для кожної команди).
Діти з обох команд викладають на підлозі своє сонце з обруча та гімнастичних палиць.
6. Ігрова вправа «Брід» (5 батьків для кожної команди).
Перейдем болото в брід так, щоб ніг не замочить!
У перших учасників по дві дощечки. За сигналом перший учасник має, переставляючи дощечки, дійти по них до прапорця, але так, щоб ногами не торкнутись підлоги (утриму-вати рівновагу). Назад повертатись бігом, передаючи дощечки наступному учасникові. Перемагає команда, яка швидше закінчить естафету.
7. Ігрова вправа "Пронеси апельсин".
Апельсин жовтогарячий — Це прудкий веселий м'ячик. Ось батьки, а онде діти, Що найкращі в цілім світі. Всі вони труднощів не цураються і залюбки між собою змагаються. Дошкільнята (участь бере полови¬на дитячого гурту), пересуваючись, переносять кожен до визна¬ченого місця, де стоїть кошик, маленький м'ячик — тримають його під підборіддям без допомоги рук.
Що ж, малята, тренуван¬ян закінчилось, але заняття в нашій школі м'яча тривають.
Проводиться гра "Волейбол".
Гра цікава й гарна дуже,
Ми до неї не байдужі.
М'яч, немов стріла, летить,
Волейбол — чудова мить!
Батьки натягують волейбольну сітку, діти стають по обидва боки. Отримавши м'ячі середнього розміру, перекидають їх через сітку.
Ось і завершилася наша подорож — заняття у школі пружного веселого м'яча. Ми обов'язково зустрінемося знову!
|