№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіл-ть годин |
|
|
1 |
Основні складові частини і можливості комп’ютера . Висловлювання. |
28 |
|
1.1 |
Правила поведінки та техніка безпеки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму |
2 |
|
1.2 |
Введення в предмет. Демонстрація можливостей ПК. |
2 |
|
1.3 |
Ознайомлення з можливостями комп’ютера. Увага, вправи на розвиток уваги. |
2 |
|
1.4 |
Ознайомлення з основними пристроями комп’ютера |
2 |
|
1.5 |
Ознайомлення з курсором, його видами та призначенням. Клавіші керування курсором. |
2 |
|
1.6 |
Отримання навичок користування маніпулятором ,, миша” та клавішами керування курсором. |
8 |
|
1.7 |
Формування навичок грамотної та безпечної роботи з комп’ютером. Розвиток уваги. Робота з вікнами. Запуск програм за допомогою Головного меню. |
5 |
|
1.8 |
Мова стрілок. Запис указівок для виконавця мовою стрілок. Поняття «алгоритм» та «виконавець». Виконання алгоритмів. Вправи на розвиток уваги. Правила особистої гігієни при роботі з комп’ютером. Робота з вікнами. Запуск програм за допомогою Головного меню. |
5 |
|
2 |
Інформація. Інформаційні процеси. Логіка та інформація. |
40 |
|
2.1 |
Поняття «об’єкт». Властивості об’єктів. Робота з вікнами. Запуск програм за допомогою Головного меню. |
4 |
|
2.2 |
Поняття « множина». Елементи множини. Файлова система Windows .Поняття диску, папки та файлу. Шлях до файлу. Запуск програм. |
4 |
|
2.3 |
Поняття «підмножина». Загальна ознака для групи предметів. Файлова система Windows .Поняття диску, папки та файлу. Шлях до файлу. Запуск програм. |
4 |
|
2.4 |
Виявлення основної ознаки предмета. Групування предметів за спільною ознакою. Файлова система Windows .Поняття диску, папки та файлу. Шлях до файлу. Запуск програм. |
4 |
|
2.5 |
Виявлення закономірностей у розташуванні предметів. Операції над множинами. Файлова система Windows .Поняття диску, папки та файлу. Шлях до файлу. Запуск програм. |
4 |
|
2.6 |
Розв’язування задач у вигляді загадок , жартів. Файлова система Windows .Поняття диску, папки та файлу. Шлях до файлу. Запуск програм. |
5 |
|
2.7 |
Розв’язування логічних задач на прострову уяву та увагу. Вивчення клавіатури. Введення та найпростіше редагування тексту. Звукова культура мовлення. Збагачення словникового запасу. |
4 |
|
2.8 |
Розв’язування ребусів, анаграм. Вивчення клавіатури. Введення та найпростіше редагування тексту. Звукова культура мовлення. Збагачення словникового запасу. |
4 |
|
2.9 |
Розв’язування задач на переливання. Вивчення клавіатури. Введення та найпростіше редагування тексту |
3 |
|
2.10 |
Розв’язування задач із сірниками. Вивчення клавіатури. Введення та найпростіше редагування тексту |
2 |
|
2.11 |
Ознайомлення з запереченням. Вивчення клавіатури. Введення та найпростіше редагування тексту |
2 |
|