Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Навчання грамоти
(8годин на тиждень)

Добукварний період
1 Знайомство з букварем. В. Сосюра «Учися, мій друже...». Предмет і слово. Слова — назви предметів
2 Знайомство з прописами. Рядкові лінії — верхня і нижня. Робочий рядок. Пи-сьмо похилої палички
3 Предмет і слово. Слова — назви пред-метів. Одне й те слово може називати різні предмети
4 Надрядкова і підрядкова лінії. Трену-вальні вправи
5 Слова — назви дій
6 Письмо похилої палички із заокруг-ленням унизу
7 Слова — назви дій
8 Письмо похилої палички із заокруглен-ням угорі
9 Народні та літературні казки. Робота з дитячими книжками
10 Письмо похилих паличок із заокруглен-ням унизу і вгорі
11 Слова, що називають ознаки предметів
12 Тренувальні підготовчі вправи на робо-чому рядку. Письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу
13 Слова, що називають ознаки предметів. Слова з проти¬лежним значенням
14 Допоміжна похила (контрольна) лінія. Письмо подовже¬ної палички (до над-рядкової лінії)
15 Повторення про слова – назви предме-тів, дій, ознак. Узагальнення назв. Пог-либлення знань про слова-омоніми. По-няття про слова-синоніми (без ужива-ння термінів)
16 Письмо подовженої палички (від над-рядкової лінії)
17 Практичне ознайомлення з реченням
18 Письмо подовженої палички з петлею внизу. Запис речень за допомогою умо-вних позначок
19 Слова, що служать для зв'язку слів у реченні
20 Письмо подовженої палички з петлею вгорі. Графічне мо¬делювання речень
21 Звуки немовні і звуки мовлення
22 Письмо подовженої палички із заокруг-ленням унизу впра¬во. Вправи на по-рівняння звукової структури слів
23 Голосні і приголосні звуки. Позначення їх умовними зна¬ками
24 Письмо подовженої палички із заокру-гленням унизу влі¬во. Вправи на визна-чення звукової структури слів
25 Тверді й м'які приголосні звуки, умовне позначення їх у звуковій моделі
26 Письмо лівого півовалу. Закріплення знань про тверді і м'які приголосні
27 Пом'якшені приголосні звуки
28 Письмо правого півовалу. Закріплення знань про пом'якшені приголосні
29 Склад. Поділ слова на склади. Поглиб-лення знань про го¬лосні і приголосні звуки
30 Письмо овалу. Визначення наголосу в словах (практичні вправи)
31 Наголос. Наголошений склад
32 Письмо переднього плавного елемента. Поглиблення знань про звукову струк-турру слова
33 Повторення вивченого про звуки, склад, наголос, речення. Підсумковий урок добукварного періоду
34 Письмо короткої петлі. Повторення про речення та звуко¬вий склад слова. Пись-мо вивчених елементів
Букварний період
35 Звук [а], позначення його буквами Аа. Знак оклику.
36 Письмо рядкової букви а
37 Звук [а]. Букви Аа. Закріплення правил поведінки на ву¬лицях міста. Моделю-вання слів
38 Письмо великої букви А
39 Букви Яя. Позначення буквами Яя, звуків [йа]
40 Письмо рядкової букви я
41 Позначення буквою я м'якості поперед-нього приголосно¬го та звука [а]
42 Письмо великої букви Я
43 Звук [о], позначення його буквами Оо. Звуковий аналіз слів.
44 Письмо рядкової букви о
45 Звук [о]. Букви Оо. Звуковий аналіз слів .
46 Письмо великої букви О
47 Повторення вивчених букв а, о, я
48 Письмо вивчених букв
49 Звук [у], позначення його буквами Уу
50 Письмо рядкової букви у
51 Звук [у]. Букви Уу. Правила поведінки в громадських міс¬цях та правила доро-жнього руху
52 Письмо великої букви У
53 Буква Юю. Позначення буквами Юю звукосполучення [йу]
54 Письмо рядкової букви ю
55 Позначення м’якості приголосного та звука [у] буквою ю
56 Письмо великої букви Ю
57 Повторення вивчених букв. А. М'яст-ківський «Неня»
58 Письмо вивчених рядкових і великих букв
5 Звук [м], позначення його буквами Мм. Закріплення знань про твердість губних приголосних та пом'якшену вимову їх перед і Читання прямих і зворотних складів, із вивчени¬ми літерами
60 Письмо рядкової букви м
61 Звук [м]. Читання прямих і зворотних складів, із вивченими літерами
62 Письмо великої букви М
63 Звуки [н], [н'], позначення їх буквами Нн
64 Письмо рядкової букви н
65 Звуки [н], [н']. Букви Нн. Ознайомле-ння з логічним наго¬лосом
66 Письмо великої букви Н
67 Звук [и]. Буква и
68 Письмо рядкової букви и
69 Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою
70 Письмо вивчених букв та складів і слів з ними
71 Звук [і]. Букви Іі. Складання речень та зв'язного тексту
72 Письмо рядкової букви і
73 Звук [і]. Букви Іі. Читання складів і слів з вивченими бук¬вами
74 Письмо великої букви І
75 Вимова звука [е] в ненаголошеному складі
76 Письмо рядкової букви е
77 Звук [е]. Букви Ее. Практичне ознайомлення зі словами-синонімами (без уживання терміна)
78 Письмо великої букви Е
79 Читання відкритих і закритих складів з вивченими буквами. Робота з дитя-чою книгою.
80 Повторення написання вивчених букв
81 Звуки [с], [с'], позначення їх буквами Сс.
82 Письмо рядкової букви с
83 Звуки [с], [с']. Букви Сс. Продовження роботи з логічним наголосом
84 Письмо великої букви С
85 Звуки [л], [л'], позначення їх буквами Лл. Вимова звуків [е] та [и] в ненаго-лошених складах
86 Письмо рядкової букви л
87 Звуки [л], [л’]. Букви Лл
88 Письмо великої букви Л
89 Звуки [л], [л’]. Букви Лл
90 Письмо рядкової букви к
91 Звук [к]. Букви Кк. Читання слів з бук-вою к
92 Письмо великої букви К
93 Повторення вивчених звуків і букв
94 Списування слів і речень з друкованого тексту
95 Звуки [р], [р'], позначення їх буквами Рр
96 Письмо рядкової букви р
97 Звуки [р], [р']. Букви Рр
98 Письмо великої букви Р
99 Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою
100 Повторення написання вивчених букв, складів і слів з ними
101 Звуки [т], [т'], позначення їх буквами Тт.
102 Письмо рядкової букви т
103 Звуки [т], [т’]. Букви Тт. У театрі.
104 Письмо великої букви Т
105 Звук [п], позначення його буквами Пп
106 Письмо рядкової п
107 Звук [п]. Букви Пп. Розвиток зв'язного мовлення — скла¬дання розповіді про своє місто (село)
108 Письмо великої букви П
109 Звук [в], позначення його буквами Вв
110 Письмо рядкової букви в
111 Звук [в]. Букви Вв. На виставці
112 Письмо великої букви В
113 Звук [ш], позначення його буквами Шш. Розвиток зв’язного мовлення – складання розповіді про школу
114 Письмо рядкової букви ш
115 Звук [ш]. Букви Шш.
116 Письмо великої букви Ш
117 Звук [ш]. Читання слів і речень з вивченими буквами
118 Письмо вивчених букв. Списування рукописного тексту
119 Повторення вивчених звуків та букв. Вправи на виразне читання
120 Повторення написання вивчених букв, складів і слів з ними
121 Звуки [д], [д’, позначення їх буквами Дд
122 Письмо рядкової букви д
123 Звуки [д], [д’]. Букви Дд
124 Письмо великої букви Д
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Ольчик (09.09.2011) | Автор: Матвіенко Ольга E
Переглядів: 4874 | Рейтинг: 3.3/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!