Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Навчання грамоти 1 клас
І семестр 
(7 годин на тиждень ) 

№ з/п                                            Зміст навчального матеріалу                                       Дата Примітки
Добукварний період
1 Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Опрацюван-ня вірша Г. Чубач «Рідна мова».
2 Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим при¬ладдям. Правила сидін-ня за партою під час письма. Роз¬мальовування малюнків.
3 Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначен-ня речення. Складання речень за по¬даною графічною схемою.
4 Правила користування письмовим приладдям. Поло¬ження ручки (олівця) в руці під час письма. Розфарбову¬вання малюнків штрихами відповідної форми (прямими, півовальними).
5 Закріплення знань про речення. Оз-найомлення учнів зі складовою будо-вою слова. Поділ слів на склади. Скла¬дання речень за поданою графічною моделлю.
6 Розташування зошита на парті під час письма. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ.
7 Практичне уявлення про немовні звуки. Складання ре¬чень за малюн-ками і поданими графічними схемами.
8 Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Зображення хви-лястих ліній перервними і непере¬рвни-ми рухами руки. Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз.
9 Практичне уявлення про мовні звуки. Поняття «наго¬лос». Наголошений склад. Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Ознайомлення зі сло¬вами, що є назва-ми предметів.
10 Закріплення уміння писати в рядку. Зображення хвиляс¬тих та петельних ліній перервними і неперервними ру¬хами руки. Письмо ламаних і півова-льних ліній у рядку.
11 Розвиток умінь відповідати на запи-тання хто це?, що це? Тверді та м'які приголосні звуки. Позначення їх умов¬ними знаками. Вправляння у звуково-му аналізі мовле¬них слів.
12 Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюн-ком. Письмо коротких і довгих верти-ка¬льних ліній, ліній із заокругленням.
13 Ознайомлення зі словами, що є озна-ками предметів. Вправляння у звуко-вому аналізі мовлених слів. Скла¬дання речень. Робота з дитячою книжкою.
14 Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Закріплення вміння писати в рядку з міжрядковою лінією короткі та довгі вертикальні лінії, лінії із заокругленням. Розвиток зв'язного мовлення.
15 Ознайомлення зі словами, що озна-чають дії. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Складання речень.
16 Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих лі¬ній, прямих із зао-кругленням унизу в основному рядку і за його межами. Складання речень за малюнком і графі¬чними схемами.
17 Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз слів та речень. Складання ре-чень за поданими графічними схе¬мами. Бесіда на тему «Лісова школа».
18 Письмо похилих ліній, прямих із зао-кругленням вгорі та внизу. Наведення елементів малюнка. Складання речень за малюнком і графічними схемами.
19 Розвиток умінь відповідати на запи-тання хто?, який? що робить? Звуко-вий аналіз слів. Складання речень. Бесіда на тему «Мої книжки».
20 Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмальовування малюнків.
21 Моделювання звукової структури слів. Складання ре¬чень за поданою графіч-ною схемою.
22 Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих овалів. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.
23 Складання речень, зв'язаних за зміс-том. Звуковий аналіз мовлених слів. Бесіда на тему «Моя країна — Україна».
24 Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верх-ньою та нижньою петлями. Звуко¬вий аналіз слів. Побудова звукових моде-лей слів.
25 Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Скла¬дання речень і гра-фічних моделей речень.
26 Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєд¬нання елементів. Зву-ковий аналіз слів. Побудова звуко¬вих моделей слів. Складання речень за малюнком і гра¬фічними схемами.
27 Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Скла¬дання речень і гра-фічних моделей речень. Робота з ди¬тячою книжкою.
28 Закріплення вмінь писати вивчені еле-менти букв. Звуко¬вий аналіз слів. По-будова звукових моделей слів. Скла¬дання речень за малюнком і графі-чними схемами. Роз¬виток зв'язного мовлення.

29 Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Звуковий аналіз слів.
30 Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Зву¬ковий аналіз слів.
31 Закріплення звукового значення букви «а». Звуковий аналіз слів. Закріплення вміння відповідати на запитан¬ня який? яка?яке? які?
32 Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи.
33 Звук [у], позначення його буквою «у». Звуковий аналіз слів, його моделю-вання. Складання речень за поданою графічною схемою.
34 Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Ви¬ділення вивчених букв у словах.
35 Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантич-ними групами «хто? — що?». Скла-дання речень за графічними схемами і малюнком.
36 Написання великої букви У в поєд-нанні з вивченими бук¬вами. Підготов-чі графічні вправи.
37 Звук [о]. Позначення його буквою «о». Звуковий аналіз слів, його моделюва-ння. Розділові знаки наприкінці ре¬чення. Словниково-логічні вправи.
38 Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буква¬ми. Виділення вивче-них букв у словах.
39 Закріплення звукового значення букви «о». Складання діалогу за малюнками. Звуковий аналіз слів.
40 Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буква¬ми. Диктант вивчених букв.
41 Звук [и]. Позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Складання ре-чень за малюнком і графічними схе¬мами. Робота з дитячою книжкою.
42 Письмо малої букви и. Безвідривне з'єднання букв. Роз¬виток зв'язного мовлення.
43 Закріплення звукового значення букви «и». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками та графіч¬ними схемами.
44 Письмо великої букви Я. Написання буквосполучення Ии. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.
45 Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання скла¬дів із вивченими буквами, звуковий аналіз слів. Словни¬ково-логічні вправи.
46 Письмо малої букви м, буквоспо-лучень. Написання прямих і оберне-них складів із буквою м, слів.
47 Закріплення звукового значення букви «ем». Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками і графічни¬ми схемами. Прислів'я.
48 Письмо великої букви М Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою М.
49 Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів.
50 Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, скла¬дів. Розфарбову-вання малюнків.
51 Закріплення звукового значення букви «і». Буква «і» в ролі окремого слова. Велика буква на початку речення. Складання речень за малюнками і графічними схемами.
52 Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими бук¬вами. Написання слів і речень.
53 Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «єн». Написання імен з великої букви. Читання складів, слів. Читання і доповнення речень.
54 Письмо малої букви н, буквоспо-лучень, складів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шри¬фтом.
55 Закріплення звукових значень букви «єн». Читання складів, слів. Складання речень за малюнками і графіч¬ними схемами. Робота з дитячою книж-кою.
56 Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. Роз¬виток зв'язного мовлення.
57 Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи.
58 Письмо малої букви в. Підготовчі гра-фічні вправи. На¬писання буквосполу-чень, складів та слів.
59 Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники, їх вживан-ня в реченнях. Читання і допов¬нення речень.
60 Закріплення вміння писати малу букву в. Письмо букво¬сполучення вв. Напи-сання складів та слів із малою бук¬вою в. Звуко-буквений аналіз слів.
61 Звуки [л], [л’], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Чи¬тання складів, слів.
62 Письмо великої букви В. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.
63 Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів, слів. Словнико-во-логічні вправи. Анаграми.
64 Письмо малої букви л. Підготовчі гра-фічні вправи. На¬писання складів і слів із буквою л.
65 Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Закріплення аналітико-синтетич-них умінь. Читання слів. Читання і доповнення речень.
66 Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із літера¬ми л, Л. Спису-вання слів, поданих друкованим шрифтом.
67 Закріплення звукових значень букви «ес». Читання слів. Опрацювання текс-ту. Анаграми.
68 Письмо малої букви с. Підготовчі гра-фічні вправи. На¬писання складів і слів із буквою с. Списування слів, по¬даних друкованим шрифтом.
69 Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання скла¬дів, слів. Словни-ково-логічні вправи. Робота з дитя-чою книжкою.
70 Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складан¬ня і записування речень. Розвиток зв'язного мовлення.
71 Закріплення звукового значення букви «ка». Складання печень за малюнками і графічними схемами. Ребуси.
72 Письмо малої букви к. Підготовчі гра-фічні вправи. На¬писання букви к у поєднанні з вивченими буквами.
73 Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звуково-го аналізу слів. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.
74 Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. На¬писання буквоспо-лучень. Складання і записування ре-чень.
75 Закріплення звукового значення букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими буквами. Читання слів і речень.
76 Письмо малої букви п. Підготовчі графічні вправи. На¬писання складів. Складання і записування слів із вивче¬них букв.
77 Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів. Виконан-ня словниково-логічних вправ.
78 Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень.
79 Закріплення звукових значень букви «ер». Читання слів. Анаграми. Скла-дання речень за малюнками та графіч¬ними схемами.
80 Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Списування слів, поданих друко-ваним шрифтом.
81 Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні впра-ви.
82 Письмо великої букви Р. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. Списування із за¬вдан-ням вставити пропущені букви.
83 Закріплення звукових значень букви «те». Читання слів. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою.
84 Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою т. Розвиток зв'язного мовлення.
85 Звук [е], позначення його буквою «е». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.
86 Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень.
87 Закріплення звукового значення букви «е». Читання слів, тексту. Словниково-логічні вправи.
88 Письмо малої букви е. Написання складів, слів і речень. Диктант складів.
89 Звуки [д], [д'], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків [д] — [т]. Читання слів.
90 Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.
91 Закріплення звукових значень букви «де». Складання розповіді за серією малюнків.
92 Письмо малої букви д. Підготовчі гра-фічні вправи. На¬писання букви в складах і словах.
93 Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке ви¬мовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання слів.
94 Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Напи¬сання речень.
95 Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Опрацювання тексту.
96 Письмо малої букви з. Підготовчі гра-фічні вправи. Написання складів та слів із буквою з. Складання і запису-вання речень.
97 Буква «знак м'якшення» (ь), позначен-ня нею на письмі м'якості при голос-них. Звуко-буквений аналіз слів. Робо¬та з дитячою книжкою.
98 Письмо великої букви З. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою З. Розвиток зв'язного мовлення.
99 Закріплення букви «знак м'якшення». Звуковий аналіз слів. Складання ре-чень за малюнками на тему «Малі по-мічники».
100 Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літера¬ми. Написання букво-сполучень, слів і речень.
101 Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуко-буквений аналіз слів. Чи-тання складів, слів.
102 Письмо малої букви б. Підготовчі гра-фічні вправи. Складовий диктант. На-писання речень.
103 Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.
104 Письмо великої букви Б, складів, слів та речень із нею. Навчальний диктант.
105 Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
106 Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. На¬писання складів та слів із буквою г.
107 Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Опрацювання вір-ша А. Камінчука «Гарбузи». Сло¬вни-ково-логічні вправи.
108 Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Г. Складання і за¬пи-сування речень.
109 Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
110 Письмо малої букви ґ. Підготовчі гра-фічні вправи. На¬писання складів та слів із буквою ґ.
111 Закріплення звукового значення букви «ґе». Розподіл слів на семантичні групи. Опрацювання вірша О. Орача. Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.
112 Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, словосполучень і речень. Розвиток зв'язного мовлення.
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Ольчик (09.09.2012) | Автор: Матвієнко Ольга E
Переглядів: 6600 | Рейтинг: 3.2/12
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!