Букварний період
29. Звук [ а ], позначення його буквами Аа. Знак оклику. 30. Письмо рядкової букви а. 31. Звук [ a ]. Букви Аа. Моделювання слів і речень. 32. Письмо великої букви А. 33. Звук [ у ], позначення його буквами Уу. Робота з дитячою книгою. 34. Письмо рядкової букви у. Розвиток зв’язного мовлення. 35. Звук [ у ]. Букви Уу. Звуко-складовий аналіз слів, побудова їх моделей. 36. Письмо великої букви У. 37. Звук [o ], позначення його буквами Оо. Слухання казки „Колобок”. Складання і моделювання речень за сюжетом казки та малюнками. 38. Письмо рядкової букви о. 39. Звук [ o ]. Букви Оо. Звуковий аналіз слів. 40. Письмо великої букви О. 41. Звук [ и ], позначення його буквою и. Складання і моделювання речень. Робота з дитячою книгою. 42. Письмо букви и. Розвиток зв’язного мовлення. 43. Закріплення звукового значення вивчених літер. 44. Закріплення письма вивчених літер. 45. Звук [ м ], позначення його буквами Мм. Читання прямих складів з вивченими літерами. 46. Письмо рядкової букви м. Письмо прямих, обернених складів з буквою м, слова мама. 47. Звук [ м ], букви Мм. Суцільне читання прямих складів. Інтонаційне читання слів, речень. Велика буква на початку речення. 48. Письмо великої букви М. 49. Закріплення звукових значень вивчених літер. Робота з дитячою книгою. 50. Закріплення письма вивчених великих літер. Розвиток зв’язного мовлення. 51. Звук [ і ], позначення його буквами Іі. Утворення та аналіз складів із твердими та м’якими приголосними. 52. Письмо рядкової букви і. 53. Звук [ і ], букви Іі. Буква і як окреме слово. Утворення та аналіз слів з буквою і. Утворення речень з окремим словом і. 54. Письмо великої букви І. 55. Звуки [ н ], [ н ], позначення їх буквами Нн. Написання імен з великої букви. Речення зі звертанням. 56. Письмо малої літери н, складів і слів з нею. 57. Закріплення звукового значення вивчених букви. Робота з дитячою книгою. 58. Закріплення уміння писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення. 59. Закріплення звукового значення букви н, умінь читати з нею склади, слова і речення. 60. Письмо великої букви Н. 61. Звук [ в ], позначення його буквами Вв. Читання складів, слів, речень. Особові займенники, правильне вживання їх у мовленні. 62. Письмо рядкової букви в, складів і слів з нею. 63. Закріплення звукового значення букви, уміння читати склади, слова, тексти. 64. Письмо великої букви В, поєднання її з іншими буквами. 65. Закріплення звукового значення букв в. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книгою. 66. Написання букви в у поєднанні з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення. 67. Звуки [ л ], [ л ], позначення їх буквами Лл. Звуковий аналіз слів із твердими і м’якими приголосними. 68. Письмо рядкової букви л, складів і слів з нею. 69. Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою л. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень. 70. Письмо великої літери Л. Письмо слів і речень з великою літерою Л. Списування з друкованих слів. 71. Звуки [ с ], [ с ], позначення їх буквами Сс. Закріплення аналітико-синтетичних умінь на рівні складів, слів та речень. 72. Письмо рядкової букви с, складів і слів з нею. 73. Закріплення звукового значення букви с. Читання складів, слів, речень, текстів. Робота з дитячою книгою. 74. Письмо великої літери С, складів і слів з нею. Розвиток зв’язного мовлення. 75. Закріплення звукового значення букви с, умінь читати склади, слова з нею, речення. 76. Закріплення письма вивчених букв. Складання і записування слів з вивченими літерами. 77. Звук [ к ], позначення його буквами Кк. Словниково-логічні вправи. Робота з текстом „Миколин сокіл”. 78. Письмо рядкової букви к, складів і слів з нею. 79. Продовження роботи над звуком [ к ], буквами Кк. 80. Письмо великої літери К, складів і слів з нею. 81. Закріплення звукового значення букви к. Читання текстів. Робота з дитячою книгою. 82. Написання слів і складів із вивченими буквами. Складання і записування слів із вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення. 83. Звук [ п ], позначення його буквами Пп. Удосконалення навичок звуко-складового аналізу слів. 84. Письмо рядкової букви п, складів, слів і речень з нею. 85. Закріплення букви п, її звукового значення. Бесіда про народне свято Івана Купала. 86. Письмо великої літери П, слів і речень з нею. 87. Читання текстів на закріплення букви п. Словниково-логічні вправи. 88. Написання рядкової та великої букв пП. Списування з друкованого тексту. 89. Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з дитячою книгою. 90. Закріплення письма вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення. 91. Звуки [ р ], [ p ], позначення їх буквами Рр. Словниково-логічні вправи. 92. Письмо рядкової букви р. Письмо складів, слів з буквою р. Списування з друкованих слів. 93. Закріплення звукового значення букви р. Інтонаційне читання. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Виконання словниково-логічних вправ. 94. Письмо великої букви Р, складів і слів з нею. 95. Закріплення букви р. Опрацьовування тексту „Кролики”. Робота з дитячою книгою. 96. Закріплення написання рядкових і великих букв пП і рР. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. 97. Звуки [ т ], [ т ], позначення їх буквами Тт. Словниково-логічні вправи на практичне розрізнення родових і видових назв. Читання складів, слів, тексту з буквою т. 98. Письмо рядкової букви т, складів і слів з буквою т. 99. Закріплення букви т у словах, реченнях, текстах. Інтонаційне читання діалогічного тексту і розповідь казки „Котик і Півник”. Робота з дитячою книгою. 100. Письмо великої букви Т, слів з нею. Розвиток зв’язного мовлення. 101. Закріплення звукового значення букви т. Скоромовки. Словниково-логічні вправи. 102. Закріплення написання рядкових і великих літер пП і тТ. Складання слів із вивченими літерами. 103. Звук [ e ], позначення його буквами Ее. Закріплення про систему звуків української мови та букв, якими вони позначаються. 104. Письмо рядкової букви е, складів і слів з нею. 105. Закріплення звука [ e ] і букви е. Читання тексту „Село Веселе”. 106. Письмо великої букви Е, складів і слів з нею. Повторення письма вивчених великих букв. 107. Закріплення букви е. 108. Закріплення написання рядкової і великої букв еЕ, складів і слів з ними. 109. Звуки [ д ], [ д ], позначення їх буквами Дд. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [ д ], [ д ] у зіставленні з [ т ], [ т ]. 110. Письмо рядкової букви д, складів і слів з нею. 111. Закріплення звуків [ д ], [ д ], літер Дд. Опрацювання тексту „Парк на пустирі”. 112. Письмо великої букви Д, слів і речень з нею. 113. Зіставлення звуків [ д ] – [ т ], [ д ] – [ т ]. Робота з дитячою книгою. 114. Написання слів, речень з буквами Дд. Поєднання букви д з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення. 115. Звуки [ з ], [ з ], позначення їх буквами Зз. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Заучування скоромовок. Бесіда на тему „ Зимові розваги”. 116. Письмо рядкової букви з, складів, слів, речень з нею. 117. Закріплення звуків [ з ], [ з ] та букв Зз. Зіставлення звуків [ з ] – [ с ], [ з ] – [ с ] за вимовою і звучанням. Опрацювання тексту „У зоопарку”. 118. Письмо великої букви З, слів і речень з нею. 119. Закріплення букви з. 120. Фонетико-орфографічні зіставлення звуків [ з ] – [ с ] та позначення їх буквами з – с, З – С. 121. Буква ь (м’який знак). Позначення ним на письмі м’якості приголосних звуків. Бесіда на тему „Що дає нам льон?”. Робота з дитячою книгою. 122. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Письмо речення із словами, у яких є м’який знак. Розвиток зв’язного мовлення. 123. Закріплення букви ь. Вправляння у порівняльному звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці слова і складу. Буквосполучення ьо. Опрацювання букварних текстів. 124. Написання складів і слів із буквосполученням ьо. Написання під диктовку слів із м’яким знаком у різних позиціях. 125. Повторення вивчених букв. Читання текстів з вивченими буквами. 126. Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. 127. Повторення вивчених букв. Читання текстів з вивченими буквами. 128. Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.
|