Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування | [ Додати статтю ] |
Навчання грамоти 1 клас ІІ семестр
ІІ семестр № з/п Зміст навчального матеріалу Дата Примітки 125 Звуки [з], [з’], позначення їх буквами Зз. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Вивчення скоромовок 126 Письмо рядкової букви з 127 Звуки [з], [з’]. Букви Зз. Робота з дитячою книгою 128 Письмо великої букви З 129 Повторення вивчених букв 130 Письмо вивчених букв. Письмо під диктовку 131 Повторення про тверді і м’які приголосні звуки 132 Розвиток зв’язного мовлення. Слова – назви ягід 133 Звук [й], позначення його буквами Йй 134 Письмо рядкової букви й 135 Робота з дитячою книгою 136 Письмо вивчених букв, складів, слів з ними 137 Буквосполучення йо. Читання слів із буквосполученням йо 138 Письмо великої букви Й. Списування друкованого та рукописного тексту 139 Закріплення знань про букву «йот» та буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням 140 Повторення написання вивчених букв. Письмо під диктовку 141 Буква ь (м’який знак). Позначення м’яким знаком м’якості приголосних 142 Письмо букви ь (м’який знак) та слів з м’яким знаком 143 Буквосполучення ьо. Читання слів із буквосполученням ьо. Робота з дитя-чою книгою 145 Письмо слів з буквосполученнями йо, ьо 146 Повторення вивчених букв 147 Розвиток зв’язного мовлення. Назви квітів 148 Букви Яя. Позначення буквами Яя злиття звуків [йа] 149 Написання букв Яя. Списування друкованого тексту 150 Букви Її. Позначення буквами Її звукосполучення [йі] 151 Письмо рядкової букви ї 152 Букви Її. Читання слів, речень і текстів з буквами Її. Міста і ріки України. Робота з дитячою книгою 153 Письмо великої букви Ї 154 Букви Юю. Читання слів і речень. Повторення про роль букв ю, я в словах 155 Письмо вивчених букв, слів і речень з ними 156 Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книгою 157 Списування рукописного і друкованого тексту 158 Букви Єє. Позначення буквами Єє злиття звуків [йе] і м’якості приголосних та звука [е] 159 Письмо рядкової букви є 160 Букви Єє. Закріплення звукового значення букви є на початку складу 161 Письмо великої букви Є 162 Повторення вивчених букв 163 Розвиток зв’язного мовлення. Тематична група слів «Рослини» 164 Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням дз 165 Письмо слів із буквосполученням дз 166 Звуки [дз], [дз’]. Закріплення вмінь чи-тати склади, слова і текст з буквоспо-лученням дз. Робота з дитячою книгою 167 Письмо слів з вивченими буквами. Малюнковий диктант 168 Звук [б], позначення його буквами Бб 169 Письмо рядкової букви б 170 Повторення вивчених букв 171 Письмо великої букви Б 172 Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою 173 Списування рукописного і друкованого тексту 174 Апостроф. Читання слів з апострофом 175 Письмо слів з апострофом 176 Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом 177 Письмо слів з апострофом. Коментоване списування. Списування друкованого тексту 178 Звук [ж], позначення його буквами Жж 179 Письмо рядкової букви ж 180 Звук [ж]. Букви Жж. Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах 181 Письмо великої букви Ж 182 Звук [дж], позначення його буквоспо-лученням дж. Робота з дитячою книгою 183 Письмо слів з буквосполученням дж 184 Звук [дж]. Закріплення вмінь читати склади, слова, речення і текст з буквосполученням дж 185 Розвиток зв’язного мовлення. Назви птахів 186 Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквами Цц. 187 Письмо рядкової букви ц 188 Звуки [ц], [ц’]., Закріплення значень букви ц. Робота з дитячою книгою 189 Письмо великої букви Ц 190 Звук [г], позначення його буквами Гг. 191 Письмо рядкової букви г 192 Звук [г]. Букви Гг. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці слів і складів 193 Письмо великої букви Г 194 Звук [ч], позначення його буквами Чч. Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім [і] 195 Письмо рядкової букви ч. Складів і слів із нею 196 Звук [ч]. Букви Чч 197 Письмо великої букви Ч 198 Звук [х], позначення його буквами Хх. Робота з дитячою книгою 199 Письмо рядкової букви х 200 Звук [х]. Букви Хх. Інтонаційне чи-тання текстів 201 Повторення вивчених букв 202 Розвиток зв’язного мовлення. Слова – назви звірів 203 Звук [ґ], позначення його буквами Ґґ 204 Письмо рядкової букви ґ 205 Звук [ґ]. Букви Ґґ. Засвоєння слів, поданих у букварі зі звуком [ґ] (вимова, читанн). Робота з дитячою книгою 206 Письмо великої букви Ґ 207 Звуки [шч], позначення їх буквами Щщ. 208 Письмо рядкової букви щ 209 Звуки [шч]. Букви Щщ. Закріплення звукового значення букви щ. Удосконалення навичок читання текстів. Батьківщина 210 Письмо великої букви Щ 211 Закріплення навичок читання. Робота над текстом «Київ» 212 Закріплення навичок письма. Письмо слів і речень з вивченими буквами 213 Подвоєння приголосних. Читання слів з подвоєними приголосними 214 Письмо слів з подвоєними при голос-ними 215 Робота над прислів’ями. Читання слів з подвоєними приголосними. Робота з дитячою книгою 216 Списування друкованого тексту 217 Звук [ф], позначення його буквами Фф. Робота над правильним артикулював-ням і вимовою звука [ф] 218 Письмо рядкової букви ф 219 Звук [ф]. Букви Фф. Закріплення навичок читання 220 Письмо великої букви Ф 221 Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книгою 222 Закріплення написання вивчених букв. Письмо під диктовку 223 Повторення про голосні й приголосні звуки та букви, що їх позначають 224 Розвиток зв’язного мовлення. Назви пір року 225 Вимова голосних звуків в українській мові 226 Закріплення навичок письма. Письмо під диктовку 227 Вимова голосних [е] та [и] в ненаголошеному складі 228 Закріплення вмінь написання вивчених букв. Зоровий диктант 229 Читання віршів про зиму. Складання оповідань за малюнком 230 Закріплення навиків письма. Списування друкованого тексту 231 Читання віршів про весну. Робота з дитячою книгою 232 Списування вірша М.Сингаївського 233 Читання віршів про літо 234 Закріплення навичок письма. Письмо під диктовку 235 Читання віршів про осінь. Робота з дитячою книгою 236 Списування друкованого тексту 237 Практичні вправи на перевірку ненаголошених голосних у корені слів 238 Розвиток зв’язного мовлення. Тема-тична група слів «Явища природи» 239 Українські народні обрядові пісні. Щедрівки і гаївки, купальські пісні 240 Закріплення навичок письма. Коментоване письмо 241 Поглиблення знань про тверді та м’які приголосні 242 Закріплення навичок письма. Письмо під диктовку 243 Сім’я. Читання текстів «Іванкова сім’я», «Наша сім’я» 244 Закріплення навичок письма. Списування з друкованого тексту 245 Родовід 246 Закріплення навичок письма. Звуки й букви 247 Повторення про пом’якшені приго-лосні. Робота з дитячою книгою 248 Закріплення навичок письма. Письмо під диктовку 249 Читання і відгадування загадок. Складання своїх загадок про навколишні предмети 250 Звуки і букви. Повторення написання малих та великих букв, що позначають приголосні звуки 251 Узагальнення знань про дзвінкі й глухі приголосні, про правильну вимову приголосних в українській мові 252 Правопис слів з дзвінкими й глухими приголосними. Списування друкованого тексту 253 Т.Шевченко – український народний поет. Вірш «Тополя». Робота з дитячою книгою 254 Розвиток зв’язного мовлення. Назви професій 255 Леся Українка та її вірші для маленьких 256 Закріплення навичок письма. Перенос слів із рядка в рядок 257 Бережи честь свого прізвища. Оповідання «Сини» 258 Закріплення навичок письма. Перенос слів із рядка в рядок 259 Ознайомлення з віршами І.Франка. Робота з дитячою книгою 260 Велика буква. Написання слів, які пишуться з великої букви 261 Вірші Н.Забіли для дітей 262 Закріплення написання слів з великої букви. Письмо під диктовку 263 Повторення вивченого на уроках навчання грамоти 264 Закріплення навичок письма. Списування друкованого тексту із завданням 265 Повторення і закріплення вивченого. Робота з дитячою книгою 266 Розвиток зв’язного мовлення. Слова – назви професій 267 Повторення і закріплення вивченого. 268 Закріплення навичок письма. Зорово-слуховий диктант 269 Повторення і закріплення вивченого. 270 Підсумковий урок з письма | |
Переглядів: 6781 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |