Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Образотворче мистецтво. 4 клас ІІ семестр

    ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

16

Зображування явищ природи, глибини простору у пейзажі. Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Пр.р. «Караван у пустелі»

 

17

Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та тону. 

Пр.р. «Подорож на Північ»

 

18

Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від кольору неба. Пр.р. «Свято весняної природи»

 

19

Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Пр.р.«Морські фантазії»

 

20

Реалістичні та фантастичні образи в мистецтві. Ознайом­лення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля) Пр.р «Космічні прибульці»

 

21

Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Пр.р «Чудо-юдо»

 

22

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Закріп­лення понять «про-порції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині  чи в обємі) у статичному чи динамічному стані. Пр.р «Мій чотирилапий друг»

 

23

Портрет як художній образ. Засоби створення виразного  портрету казкового образу.   Пр.р «Портрет козака» (Котигорошка, Кирила Кожум’яка )

 

24

Зображення людини в статичному та динамічному ста­нах. Пр.р. «Веселі старти»

 

Образ рідного краю в мистецтві

25

Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.

 Пр.р. «Український рушничок»

 

26

Особливості природного середовища рідного села. Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині.  Пр.р. «Мій рідний край»

 

27

Особливості архітектури рідного села. Важливість збереження пам’яток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції. Пр.р. «Пам'ятки архітектури»

 

28

Зв'язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру.  Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Пр.р. «Старовинна споруда»

 

29

Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Малі архітектурні форми (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Пр.р. «Парки, сквери, бульвари»

 

30

Вироби з металу. Ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок.  Пр.р. «Металеве мереживо»

 

31

Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та ко­льором предметів. Пр.р. «Вітрини магазинів»

 

32

Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Пр.р. «Святкове місто»

 

33

Створення колажу «Україна – моя Батьківщина»

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка ди­тячих робіт.

 



Джерело: http://www.docme.ru/qND6
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (15.01.2017) | Автор: Анжела Кухцяк
Переглядів: 2887 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!