№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Образи природи, тварин, людей у мистецтві
|
16
|
Зображування явищ природи, глибини простору у пейзажі. Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Пр.р. «Караван у пустелі»
|
|
17
|
Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та тону.
Пр.р. «Подорож на Північ»
|
|
18
|
Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від кольору неба. Пр.р. «Свято весняної природи»
|
|
19
|
Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Пр.р.«Морські фантазії»
|
|
20
|
Реалістичні та фантастичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля) Пр.р «Космічні прибульці»
|
|
21
|
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Пр.р «Чудо-юдо»
|
|
22
|
Образи тварин у творах художників-анімалістів. Закріплення понять «про-порції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в обємі) у статичному чи динамічному стані. Пр.р «Мій чотирилапий друг»
|
|
23
|
Портрет як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу. Пр.р «Портрет козака» (Котигорошка, Кирила Кожум’яка )
|
|
24
|
Зображення людини в статичному та динамічному станах. Пр.р. «Веселі старти»
|
|
Образ рідного краю в мистецтві
|
25
|
Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.
Пр.р. «Український рушничок»
|
|
26
|
Особливості природного середовища рідного села. Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. Пр.р. «Мій рідний край»
|
|
27
|
Особливості архітектури рідного села. Важливість збереження пам’яток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції. Пр.р. «Пам'ятки архітектури»
|
|
28
|
Зв'язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Пр.р. «Старовинна споруда»
|
|
29
|
Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Малі архітектурні форми (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Пр.р. «Парки, сквери, бульвари»
|
|
30
|
Вироби з металу. Ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок. Пр.р. «Металеве мереживо»
|
|
31
|
Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та кольором предметів. Пр.р. «Вітрини магазинів»
|
|
32
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Пр.р. «Святкове місто»
|
|
33
|
Створення колажу «Україна – моя Батьківщина»
|
|
34
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка дитячих робіт.
|
|