Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Образотворче мистецтво. II семестр. 4 клас

Образотворче мистецтво
II семестр

Тема 3: Край, де я хотів би побувати (4 год)

16 Передавання плановості відкритого простору за допомогою відмінності планів за світлотоном та кольором; введення у пейзажну композицію зображення тіней, що падають від об'єктів; колірна гама як засіб вираження настрою у пейзажі. Зимова казка.
17 Плановість у композиції; заповнення площини аркуша паперу; колір та світлотональні співвідношення у композиції. "Краще гір лише гори".
18 Створення морського пейзажу на основі знань про повітряну перспек­тиву та колір у пейзажі; свідомий вибір теплого, холодного чи конт­растного колориту; використання техніки роботи мазком для переда­вання настрою в пейзажі. Подорож до моря.
19 Архітектура середньовічного західноєвропейського міста; створення «фризової» композиції у техніці витинанки; колективна робота; кольорові контрасти та нюанси в композиції. Подорожуємо до Європи.
Тема 4: Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтві та архітектурі
(7 год)

20 Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтв); бесіда «Мис­тецькі вироби побуту»; стилізація як основа створення декоративного образу в ДПМ; узгодження силуетної форми, декору та кольору в декоративній композиції. Декоративно-ужиткове мистецтво. "Мистецькі вироби побуту".
21 Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису; декоративна стилізація рослинних форм; композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів. "Казкова квітка Петриківки".
22 Основа композиції в петриківському розписі; колір, колорит, декоративні елементи у композиції; створення ескізу розпису кухонної дощечки. "Подарунок для мами".
23 Бесіда "Традиції народної іграшки в Україні"; особливості декоративного образу, форма декоративної української глиняної іграшки. "Світ народної іграшки".
24 Архітектура як будівельне мистецтво; поняття про взаємозв'язок ар­хітектури з природним середовищем та призначенням; основні прин­ципи архітектури. Образ в архітектурі. "Кому належить будинок?"
25 Створення на основі асоціацій образу казкового будинку; узгодження декору з формою; організація роботи в парах; підсумкова виставка робіт із теми. "Чарівний будинок"
26 Підсумковий урок. Тематична робота. "Ліпимо диво-звіра".

Тема 5: У світі добра і краси (7 год)

27 Народне мистецтво витинанки; проста і складена витинанки; створення симетричної декоративної композиції. Чудернацька витинанка.
29 Асиметрична композиція у декоративному мистецтві; композиційна рівновага; доцільність використання декору у зображенні фантастичного образу. Казка і фантазія у народній творчості.
30 Портретні зображення у творах образотворчого мистецтва; особливості форми та пропорцій голови людини. Малюємо портрет.
31 Засоби створення виразного портретного образу казкового героя; портретна галерея казкових героїв. Портрет казкового богатиря.
32 Узагальнення знань про засоби досягнення художньої виразності у пей­зажній композиції; створення пейзажної композиції у довільній техніці. "Свято весняної природи".
33 Створення декоративного панно; узагальнення знань про ескіз як під­готовчий пошуковий начерк основного твору; поетапне створення і ви­конання декоративного панно в групах. "Земля веснянкою заквітла". Тематична композиція.
34 Вікторина «Про що і як розповідає художник»; підсумкова виставка творів. Підсумковий урок.



Джерело: http://календарне планування для 4 класу
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: (09.01.2011) | Автор: Инна E
Переглядів: 7142 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!