Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Очікувані результати. Модель випускника Школи сприяння здоров'ю Вибір профілю навчання у старшій школі – спортивного – не був випадковим, і
відповідно модель компетентного випускника школи сприяння здоров'ю, яка
будується паралельно з розвитком профільного навчання, базується на подоланні проблем сучасної молоді. Модель випускника школи сприяння здоров'ю базується на основних наскрізних
лініях: життя і здоров'я, фізична складова здоров'я, соціальна складова
здоров'я, психічна і духовна складова здоров'я. Вибір названих наскрізних ліній
зумовлений сучасним визначенням ВОЗ. Головна мета школи: сприяти значному поліпшенню психічного, фізичного та
соціального здоров'я школярів. Основний принцип роботи педагогів: взаємозв’язок
розвиваючого навчання з роботою щодо збереження здоров'я учнів. Ведучими виховними задачами школи є формування в учнів свідомого ставлення
до свого здоров'я, розуміння цінності свого життя, основ духовної безпеки,
духовного імунітету. Модель випускника школи сприяння здоров'ю базується на основних наскрізних
лініях: життя і здоров'я, фізична складова здоров'я, соціальна складова
здоров'я, психічна і духовна складова здоров'я. Вибір названих наскрізних ліній
зумовлений сучасним визначенням ВОЗ. Головна мета школи: сприяти значному поліпшенню психічного, фізичного та
соціального здоров'я школярів. Основний принцип роботи педагогів: взаємозв’язок
розвиваючого навчання з роботою щодо збереження здоров'я учнів. Ведучими виховними задачами школи є формування в учнів свідомого ставлення
до свого здоров'я, розуміння цінності свого життя, основ духовної безпеки,
духовного імунітету. Ефективність даної моделі полягає у тому, що створена відповідна система
навчально-виховної роботи, яка: ·
допомагає учням
усвідомити цінності і пріоритети, наставляє їх на правильний шлях, вчить
уникати невиправданих ризиків і створених ними самими проблем; ·
розвиває у учнів навички
критичного мислення, вчить їх всебічно аналізувати ситуації, зважувати
альтернативи, робити вибір і брати на себе відповідальність за його наслідки; ·
тренуючи навички відмови вчить
їх протидіяти маніпуляціям, підвищує їхню стійкість до пропозицій, які можуть
спричинити проблеми; ·
в умовах інтенсивного навчального
процесу вчить уміло розподіляти час, відпочивати, розслаблятися душею й
тілом; ·
навчає учнів
спілкуватися і розуміти одне одного, допомагає їм набути досвіду мирного
розв’язання конфліктів і пошуку компромісів, пробуджує у дітей інтерес
до того, що відчувають і як думають інші люди, розвиває у них
толерантність і співчуття; ·
розвиває у дітей навички
самооцінки, найбільш допомагає дітям, які змушені
дорослішати у складних життєвих обставинах, переконує, що їхня доля в
їхніх руках, захищає дітей від негативного впливу оточення, яке , можливо,
щодня нагадує про відсутність життєвих перспектив. Усі ці завдання здаються надто складними для школи. Однак сучасний
випускник має бути не лише освіченою, а й добре вихованою, гармонійно
розвиненою та стійкою особистістю, яка знає, чого хоче в житті і як цього
досягти. | |
Переглядів: 1209 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |