Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю [ Додати статтю ]

Очікувані результати. Модель випускника Школи сприяння здоров'ю

Очікувані результати. Модель випускника Школи сприяння здоров'ю

Вибір профілю навчання у старшій школі – спортивного – не був випадковим, і відповідно модель компетентного випускника школи сприяння здоров'ю, яка будується паралельно з розвитком профільного навчання, базується  на подоланні проблем сучасної молоді.  

Модель випускника школи сприяння здоров'ю базується на основних наскрізних лініях: життя і здоров'я, фізична складова здоров'я, соціальна складова здоров'я, психічна і духовна складова здоров'я. Вибір названих наскрізних ліній зумовлений сучасним визначенням ВОЗ.

Головна мета школи: сприяти значному поліпшенню психічного, фізичного та соціального здоров'я школярів. Основний принцип роботи педагогів: взаємозв’язок розвиваючого навчання з роботою щодо збереження здоров'я учнів.

Ведучими виховними задачами школи є формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я, розуміння цінності свого життя, основ духовної безпеки, духовного імунітету.

Модель випускника школи сприяння здоров'ю базується на основних наскрізних лініях: життя і здоров'я, фізична складова здоров'я, соціальна складова здоров'я, психічна і духовна складова здоров'я. Вибір названих наскрізних ліній зумовлений сучасним визначенням ВОЗ.

Головна мета школи: сприяти значному поліпшенню психічного, фізичного та соціального здоров'я школярів. Основний принцип роботи педагогів: взаємозв’язок розвиваючого навчання з роботою щодо збереження здоров'я учнів.

Ведучими виховними задачами школи є формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я, розуміння цінності свого життя, основ духовної безпеки, духовного імунітету.

Ефективність даної моделі полягає у тому, що створена відповідна система навчально-виховної роботи, яка:

·        допомагає учням усвідомити цінності і пріоритети, наставляє їх на правильний шлях, вчить уникати невиправданих ризиків і створених ними самими проблем;

·        розвиває у учнів навички критичного мислення, вчить їх всебічно аналізувати ситуації, зважувати альтернативи, робити вибір і брати на себе відповідальність за його наслідки;

·        тренуючи навички відмови вчить їх протидіяти маніпуляціям, підвищує їхню стійкість до пропозицій, які можуть спричинити проблеми;

·        в умовах інтенсивного навчального процесу вчить уміло розподіляти час, відпочивати, розслаблятися душею й тілом;

·        навчає учнів спілкуватися і розуміти одне одного, допомагає їм набути досвіду мирного розв’язання конфліктів і пошуку компромісів, пробуджує у дітей інтерес до того, що відчувають і як думають інші люди, розвиває у них толерантність і співчуття;

·        розвиває у дітей навички самооцінки, найбільш допомагає дітям, які змушені дорослішати у складних життєвих обставинах, переконує, що їхня доля в їхніх руках, захищає дітей від негативного впливу оточення, яке , можливо, щодня нагадує про відсутність життєвих перспектив.

Усі ці завдання здаються надто складними для школи. Однак сучасний випускник має бути не лише освіченою, а й добре вихованою, гармонійно розвиненою та стійкою особистістю, яка знає, чого хоче в житті і як цього досягти.

Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (05.05.2012)
Переглядів: 1209 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!