Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Олімпіади та конкурси [ Додати статтю ]

Завдання конкурсу ім. П.Яцика

Завдання конкурсу ім. П.Яцика
4 клас 

1. Спиши речення. Постав слова, що у дужках, у потрібній формі. 
Земля оповита (тиша). Живемо з (надія) на краще. Туристи йшли вузькою (стежка). Гостей в Україні зустрічають з (хліб) і (сіль). 

2. Знайди у ланцюжку слова. 
Четвересень, температурадіолень, ліворучернеткаструлясен. 

3. Замініть вислови словами, які відповідають на пишання ЯК? 

крапля у морі 
день за днем 
як сніг на голову 
в одну хвилину 
всією душею 
як зіницю ока 
як по маслу 
як вдома 
на швидку руку 
битий час 

4. Повторіть речення, замінюючи в ньому кожного разу тільки одне слово 
(3-4 речення). 
Високо у небі в'ються жайворонки. 

5. Поміняйте частини прислів’їв так, щоб вони набули змісту. 
У книзі шукайте не букви, а дзеркало життя. 
Книжка - коли її читають. 
Книжка - не пряник, а думки. 
Книжка корисна, дітей до себе манить. 

6. Прочитай текст. Випиши з нього дієслова в три колонки за часами. 
М'якою запашною хвоєю, сухим лісовим мохом, вистелив, вимостив зимове лігвисько ведмідь. Старанно і вміло готує він своє житло. А ранньої зими заляже у барлозі і спатиме аж до весни. 

7. За допомогою суфіксів утвори й запиши слова з новим значенням від наданих. 
Став, книга, жито, хмара, риба, молоко. 

8. Запиши слова, вставивши пропущені букви; добери до них перевірні. 
модо... ба 
ні... ті - 
ст…лився- 
гр...чаний- 
про... ба – 
в…рховина - 
к…слиця- 

9. Записати слова. В дужках позначити кількість звуків, кількість букв. 
Льон, день, дзень, щука, Поля, явір, джміль, Василько, щавель. 

                                                     Завдання конкурсу ім. П.Яцика
4 клас 

1. До сполучення слів, вжитих у переносному значенні, доберіть сполучення слів у прямому значенні 
Золота осінь - … .. 
Вередливий вітер -… … 
Ліс дрімає - … … 
Сонна пустеля - … … 
Біла тиша - … … 
Розмова кольорів - … … 

2. Зробити звуко - буквений аналіз слова. 
Сміється 

3. Переробіть речення, щоб воно стало: 
а) питальним; 
б)спонукальним. 
Ми залюбки вивчаємо українську мову. 

4. Вставити пропущені букви , знаки 
Во... єднання, під'їж...ати, ... асливий, шіс.надцять, облич..., ...фотографувати, Батьк...вщ...на, ро...дорі...я, бага...во, (до) побаче...я, (що) тижня. Підкреслене слово розібрати за будовою. 

5. Скласти лінгвістичну казку про велику букву за початком 
Жила-була маленька буква. Її зовсім ніхто не хотів помічати. Ось вона вирішила все виправити.. - .



Джерело: http://klasnaocinka.com.ua/
Категорія: Олімпіади та конкурси | Додав: [ADM]Irina (26.03.2013)
Переглядів: 2062 | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!