Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Олімпіади та конкурси | [ Додати статтю ] |
Завдання конкурсу ім. П.Яцика
Завдання конкурсу ім. П.Яцика 4 клас І варіант 1. Спиши рядок слів, у яких кількість букв відповідає кількості звуків. Щедрий, проїзд, лялька, пальма. Старанний, довір′я, маятник, міць. Матір, його, пам'ять, совісний. 2. Випиши слова трьома колонками так, щоб у кожній були тільки споріднені. Шелест, зерно, легкий, легенько, шелестить, зернистий, легше, ше- лестіння, зернятко, зернина, зашелестить, легесенький. 3. Запиши слова в алфавітному порядку. Бджола, айстра, квасоля, плаття, дзвінок, м′який, вівторок, заїхав, їжак, жовтень. 4. Від поданих іменників утвори прикметники жіночого, чоловічого, середнього роду. Сонце - …, …, …; радість - …, …, …; щастя - …, …, …; зелень - …, …, … . 5. Поясни, як ти розумієш прислів’я. Слово – не горобець, випустиш – не спіймаєш. 6. Добери синоніми до слів. Щебечуть, хуртовина, сміливий, недуга. 7. Із букв кожного слова утвори нові слова. Жайворонок, роса, сонечко, жирафа, світлофор. 8. Запиши слова, вставляючи пропущені букви; добери до них перевірні слова. Про…ба - к…слиця – в…рховина - боро..ба – в…сна - с…ло – 9. Напиши твір-міркування «Чого сам не любиш, того другому не чини». ІІ варіант 1. Спиши рядок слів, у яких кількість букв відповідає кількості звуків. Борщ, козацький, боротьба, воля. Подвір′я, соняшник, м’яч, зелень. Якість, джміль, щирість, дев′ять. 2. Випиши слова трьома колонками так, щоб у кожній були тільки споріднені. Стебло, веселка, пекар, стеблина, печиво, веселий, весело, стебельце, веселитись, пекти, стеблистий, спечений. 3. Запиши слова в алфавітному порядку. Кукурудза, джерело, ананас, зозуля, горіх, четвер, яблуня, золото, календар, п’ятниця. 4. Від поданих іменників утвори прикметники жіночого, чоловічого, середнього роду. Книга - земля – осінь - школа – 5. Поясни, як ти розумієш прислів’я. Зроби діло – гуляй сміло. 6. Добери синоніми до слів. Жара, дім, горе, співати. 7. Із букв кожного слова утвори нові слова. Тракторист, буквар, приказка, команда, порядок. 8. Запиши слова, вставляючи пропущені букви; добери до них перевірні. Моло…ба - ст….лився - ні…ті - гр….чаний – 9. Прочитай. Продовж розповідь своїми міркуваннями. Наші предки дуже шанували воду. Вважалося великим гріхом кинути у річку чи озеро сміття, каміння. Не можна було бити по воді. Вода, вважалося, має велику цілющу силу. Вона миє, очищає. Тому … О. М. Ясінська, учитель початкових класів Джерело: http://kotuzhani.ucoz.net/ | |
Переглядів: 2119 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |