Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Орієнтовні питання для складання характеристики класу І. Загальні відомості про клас: кількість учнів, дівчат, хлопців II. Соціально-психологічні особливості учнів 1. Соціометричний статус (на основі даних соціометрії): лідери, товариші, ізольовані, зневажені. Як здійснюється опора на лідерів. 2. Ставлення до громадського життя, участь у справах класу, школи окремих учнів, класу в цілому. 3. Участь у гуртковій роботі. 4. Ставлення до вчителів. Особливості проведення роботи з батьками, їх ставлення до школи. 5. Рівень учнівського врядування, органи врядування. Організаторські здібності учнів класу, спілкування в класі. 6. Рівень вихованості учнів класу. III. Особистісні риси учнів класу 1. Мотиваційне середовище: інтереси, ідеали, переконання. 2. Самосвідомість: прагнення, самооцінка. 3. Індивідуально-типологічні особливості школярів: особливості темпераменту, моральні якості. 4. Особливості психологічного стану деяких учнів. IV. Пізнавальні особливості учнів класу 1. Особливості сприйняття, пам'яті, уваги, мислення, уяви. 2. Рівень інтелектуального розвитку. V. Участь батьків у житті класу, школи VI. Педагогічні висновки. Завдання, на виконання яких має спрямовуватися робота з класним колективом (формулюються з огляду на характеристики класу) | |
Переглядів: 2843 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |