Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів | [ Додати статтю ] |
Орієнтовний навчально-тематичний план роботи з батьками 1 КЛАС Тема 1. Вікові та індивідуальні особливості 6-літніх дітей. План 1. Рушійні сили розвитку особистості. 2. Характер пізнавальних процесів дітей шестилітнього віку. 3. Формування особистості. Тема 2. Як допомогти дитині адаптуватися до школи. План
Тема 3. Особливості ігрової та навчальної діяльності першокласників у школі і вдома. План 1. Гра – основний шлях пізнання світу. 2. Зміна виду діяльності з приходом дитини до школи. 3. Використання дидактичних ігор у школі і вдома. Тема 4. Проблеми виховання в сім’ї. План 1. Сім’я, її соціально-психологічні функції у вихованні дітей. 2. Специфіка сімейного виховання. 3. Основні шляхи та умови успішного виховання в сім’ї. 4. Анкета для батьків. Виявлення виховних можливостей батьків. Тема 5. Батьки – головні вихователі. 1. Стосунки між батьками – основа сімейних взаємин. Їх роль у формуванні особистості. 2. Виховний потенціал стосунків між батьками (авторитарного, демократичного, конфліктного). 3. Основні напрями вдосконалення родинних стосунків. 4. Вручення батькам пам’яток „Робити чи не робити”. 2 КЛАС Тема 1. Громадянин починається в сім’ї. План 1. Сім’я – важливий фактор мікросередовища в індивідуалізації процесу формування суспільної активності у дитини. 2. Характеристика найважливіших складників виховного потенціалу сімї: а) стиль взаємин між батьками; б) ставлення батьків до дітей; в) культурний рівень батьків; г) змістовність спілкування батьків і дітей. 3. Обмін досвідом виховання. Анкетування для батьків. Тема 2. Як навчити дитину навчатися. 1. Що означає вміти вчитися. 2. Характеристика найважливіших умінь, які входять у це поняття. 3. Опосередкований шлях формування вміння вчитися. Тема 3. Роль сімейних традицій у сімейному вихованні дітей. План 1. Сім’я як гарант безпеки дитини. 2. Особливості моралі української родини. Сімейні традиції. 3. Вплив культурних цінностей сім’ї на пізнавальний розвиток дитини. 4. Родинне свято „Щедрий вечір, добрий вечір”. Тема 4. Культура поведінки учня. Як її виховувати? План 1. Культура поведінки як риса особистості. 2. Методи виховання моральних основ культури поведінки. 3. Культурні традиції сім’ї та пізнавальна активність дитини. Тема 5. Роль сім’ї у фізичному розвитку учня. План 1. Особливості фізичного і психічного розвитку молодшого школяра. 2. Фізичне виховання і морально-духовне становлення особистості дитини. 3. Організація активного відпочинку в сім’ї. 4. Родинне спортивне свято „Тато, мама, я – спортивна сімя”. 3 КЛАС Тема 1. Соціальний захист прав дитини. План 1. Декларація прав дитини (1948р.) як міжнародний стандарт прав. 2. Фундаментальні права, що закріплені в основному Законі України – Конституції. 3. Запобігання насильству в сім’ї. Тема 2. Шкідливі звички в молодшому шкільному віці. Як їм запобігати? План 1. Шкідливі звички – загроза здоров’ю людини. 2. Динаміка розповсюдження тютюнокуріння, вживання алкоголю та інших наркотичних речовин серед учнів молодшої школи. 3. Як діяти в ситуаціях ризику. Тема 3. Можливості сім’ї в естетичному вихованні молодшого школяра. План 1. Естетико-виховні ідеї сучасної педагогіки. 2. Виховні можливості видів мистецтва. 3. Школа і сім’я – основні чинники естетичного виховання дітей. Тема 4. моральна свідомість як показник вихованості молодшого учня. План 1. Моральне виховання в контексті духовного відродження України. 2. Дисциплінованість – важлива риса моральної поведінки. 3. Позиція дорослих у формуванні моральної свідомості молодших учнів. Тема 5. Як правильно організувати працю і відпочинок у сім’ї. План 1. Особливості трудової активності учнів. 2. Значення мотивації у розвитку працездатності учнів. 3. Правильний відпочинок – необхідна умова ефективної організації трудової діяльності молодших учнів. 4. Організація фотовиставки „Праця і відпочинок у нашій сім’ї”. 4 КЛАС Тема 1. Усі діти здібні. План 1. Суть понять „талановита дитина”, „здібна дитина”, „обдарована дитина”. 2. Прихована обдарованість. 3. Роль сім’ї у розвитку здібностей дитини. Тема 2. Доброта і милосердя народжується в сім’ї. План 1. Дитинство – природна школа доброти. 2. Сім’я як фактор формування морально-естетичних поглядів в українській родині. 3. Типові помилки батьків (ситуативні вправи). Тема 3. „Важка” дитина. Як вона? План 1. Проблема „важкої” дитини в сучасній педагогіці. 2. Причини та наслідки бичачої агресії. 3. Сім’я як фактор запобігання негативним явищам серед дітей. Тема 4. Книга і читання у вашому домі. План 1. Книга та її значення в розвитку моральних і пізнавальних якостей особистості. 2. Виступ бібліотекаря з аналізом запитів учнів, рекомендаціями щодо добору книг для читання. 3. Роль батьків про традиції сім’ї з формування культурних цінностей: читання книг, газет і журналів. Тема 5. Підсумки навчання і виховання учнів у школі І ступеня. План 1. Психолого-педагогічний аналіз результатів 4-х років навчання. Загальні рекомендації батькам. 2. Нагородження батьків за активну співпрацю зі школою. 3. Знайомство з майбутнім класним керівником та вчителями-предметниками школи ІІ ступеня. 4. Анкетування батьків. | |
Переглядів: 7117 | Рейтинг: 1.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |