Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Пам’ятка читача 1. Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш. 2. Пам'ятай, що читання - одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно. 3. Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання. 4. Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше. 5. Не поспішай, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш. 6. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі. 7. Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки. 8. Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається . 9. Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитаною - головне може бути попереду. 10. Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга. 11. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. 12. Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань. 13. Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло. Намагайся розібратися самостійно. 14. Де потрібно - змушуй працювати і уяву. 15. Читай не тільки зліва направо, а й повертайся до прочитаного: повторення - найкращий засіб закріплення прочитаного. 16. Навчись критично сприймати прочитане. 17. Обов'язково ознайомся з рецензіями і відгуками на книжку: один розум добре, колективний краще. 18. Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті. 19. Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку. Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання: Перше завдання при читанні - це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал. Друге завдання - продумати прочитане. Третє - зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки. І, нарешті, четверте завдання - це усвідомити, чого нового навчила книжка. | |
Переглядів: 1847 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |