Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Пам’ятка для аналізу уроку математики в початковій школі 1. Правильність формулювання теми уроку відповідно до державної програми. 2. Мотивація мети уроку. 3. Педагогічна доцільність структури уроку: як пов'язані окремі частини уроку, правильність витрат навчального часу на окремі частини уроку. 4. Актуалізація раніше набутих знань учнів, які навички активізували учні, який обсяг колишніх знань повторили, чи була активною робота пам'яті та мислення учнів. 5. Наскільки раціонально використовуються технічні засоби навчання, в тому числі комп'ютерні, наочні посібники. 6. Доведення до автоматизму табличних знань після засвоєння навчального матеріалу. 7. Організація самостійної роботи учнів: освітнього і розвиваючого характеру самостійності учнів, послідовності і розвиваючого видів і мети самостійної роботи учнів. 8. Чи відповідає поєднання методів навчання дидактичним завданням уроку. 9. Використання вчителем сучасних методів, форм, засобів навчання та виховання, вибір оптимального їх поєднання у конкретних умовах. 10. Система обліку та оцінки знань учнів: мотивованість і об'єктивність виставлення на уроці оцінок. 11. Практична спрямованість уроку. 12. Доцільність поєднання індивідуальних та фронтальних форм перевірки знань учнів. 13. Використання дидактичного роздаткового матеріалу. 14. Індивідуальний підхід до учнів. 15. Характеристика діяльності учнів: якість знань, умінь і навичок, загальний розвиток учнів з предмету, поведінка учнів на уроці. 16. Педагогічна поведінка вчителя. 17. Загальна оцінка уроку: наскільки успішно були реалізовані виховне та освітнє завдання уроку, конкретні висновки і пропозиції щодо уроку. | |
Переглядів: 5452 | Рейтинг: 1.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |