Каталог статей
Головна » Статті » Готуємо уроки разом з дитиною! » Читання | [ Додати статтю ] |
Підсумкові тематичні роботи з літературного читання
Казка вчить, як на світі жить В – 1 1. Слова Нема за що таких нероб і ледарів пирогами частувати! належать до: А кінцівки казки «Півник і двоє мишенят»; Б основної частини казки; В зачину казки 2. Поєднай частини прислів’їв. Доброго тримайся а розуму в них багато. Казки маленькі, а навчився. Мудрим ніхто не вродився, а злого цурайся. 3. З’єднай слова та їх значення. Заборонувати старі непотрібні речі. Мотлох утекти. П’ятами накивати розпушити ґрунт. 4. Встанови відповідність між дійовими особами і їх вчинками: Сміливий півник Розумний цап Працьовитий їжак 5. Казки яких народів є у розділі? …………………………………………………… ................................................................................................................................................................................................................................................................ 6. Прислів’я Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого виражає головну думку казки: А Легкий хліб; Б Лисиця та їжак В Лисичка 7. Чому мишенят назвали Круть та Верть? ………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Казка вчить, як на світі жить В – 2 1. Слова Підійшла баба до саней – ні коміра, ні риби належать до: А кінцівки казки «Лисичка»; Б основної частини казки; В зачину казки 2. Поєднай частини прислів’їв. Не хитруй, думай про наслідки. Хто ледащо, бо натрапиш на хитрішого . Із самого початку тому їсти нема що. 3. З’єднай слова та їх значення. Заприсяглася той, хто ворожить. Ворожбит яка вимагає багато часу і зусиль. Марудна твердо пообіцяла. 4. Встанови відповідність між дійовими особами і їх вчинками: неуважний вовк Жадібний дід ледачий син виноградаря 5. Чому в народних казках немає одного автора? ……………………… ................................................................................................................................................................................................................................................................ 6. Прислів’я Мудрим ніхто не вродився, а навчився виражає головну думку казки: А Собаки, коти та миші; Б Лисиця та їжак В Сорочаче гніздо 7. Чому змія не схотіла більше дружити з виноградарем? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини 1 в. 1. Твір «Роде наш красний» є: а) лічилкою; б) українською народною піснею. 2. Близькі за значенням до слова «Батьківщина» є слова а) оселя, домівка; б) рідний край, Вітчизна. 3. Автором вірша «Батьківщина» є а) Анатолій Костецький; б) Дмитро Павличко. 4. Поєднай частини – утвори прислів’я. На сонці тепло, нема переводу. Козацькому роду той багато вміє. Хто багато робить, а біля матері добре. 5. З’єднай слова та їх значення. Красний найбільша цінність Святиня зораний шар ґрунту Рілля гарний, чудовий 6. Яке прислів’я відображає головну думку твору «Калина»? а) Яка пшениця – така й паляниця. б) Без верби і калини нема України. в) Любов матері і на відстані гріє. 7. Утвори із поданих слів назви трьох прочитаних у розділі творів: хвостата, радість, древній, мова, Київ, бабусина. ____________________________________________________________________________________________________________________ 8. Що є символом гостинності українського народу? ____________________________________________________________________________________________________________________ Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини
2 в. 1. Твір «Бабусина радість» є: а) пісня; б) вірш. 2. Близькі за значенням до слова «лагідно» є слова а) радісно, весело; б) ніжно, ласкаво. 3. Автором вірша «Буду я природі другом» є а) Степан Жупанин; б) Дмитро Павличко. 4. Поєднай частини – утвори прислів’я. Птах радіє весні, бо схочеш водиці. Не брудни криниці, той багато вміє. Хто багато робить, а дитя – матері. 5. З’єднай слова та їх значення. Не цураймося з обох боків Обабіч розложистий Крислатий не відмовляймося 6. Яке прислів’я відображає головну думку твору «Тільки мама»? а) Яка пшениця – така й паляниця. б) Без верби і калини нема України. в) Любов матері і на відстані гріє. 7. Утвори із поданих слів назви трьох прочитаних у розділі творів: рідний, радість, край, Тетянка, бабусина, усміхається. ________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Яка рослина символізує дух боротьби за волю і щастя народу? ________________________________________________________________________________________________________________________ | |
Переглядів: 5363 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |