Каталог статей

Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа [ Додати статтю ]

Подорож у Країну Небезпечних Предметів (Продовження)
Продовження
 
Айболить. Доброго дня, дітки! Мене звуть Айбо­лить. Я прийшов до вас із лікарні, яка розташова­на біля лісу. Там у мене лікується багато авірів та птахів, котрі жили у лісі, у якому спалахнула по­жежа. На місці пожежі залишилася «рана», яку не вилікувати протягом десятиріч, а може, й сторіч.

  Уявіть собі, як болить палець, коли ви його по­ранили. У цьому випадку ви плачете, а наша пла­нета терпляче загоює рану, нанесену їй вогнем.

У дворі, садку чи в лісі

Пам'ятати маєш ти;

Сірники і запальнички,

Факел, вогнище І свічки -

Шлях короткий до біди.

1-а ведуча. А тепер вам, діти, зрозуміло,/що пустувати з вогнем небезпечно?

Айболить. Ну що ж, перевіримо, як ви засвоїли правила Протипожежної безпеки. Ми почнемо, а ви голосно та швидко продовжу те.

2-а ведуча.

Ось на підлогу впала жарина

І зайнялася вона сама собою.

Тут враз зненацька з'явилася дитина

І всю підлогу залила… (водою).

Айболить.

Ось, маленькі дітлахи,

Знайшли ви вдома сірники.

Щоб не бавилися діти,

ЇЦо повинні ви… (зробити)?

1-й хлопчик.

Хто з вогнем необережний,

Може викликать пожежу.

Жартувати з вогнем не варто.

Пам'ятайте, це - не... (жарти).

1-а ведуча.

Якщо виникла пожежа,

Бо хтось був необережний.

Ти повинен у ту ж мить

До пожежників... (дзвонить).

2-й хлопчик.

Не розпалюй сам багаття,

Не пали удома, в школі.

Легко вогник запалити,

Та не просто... (загасити).

 2-а ведуча.

Якщо пахне газ в квартирі,

Телефонуйте на «нуль –чотири»,

А як виник вогонь і дим,

Телефонуйте на... («нуль — один»).

 Айболить.

Кожен з вас повинен знати

Правила протипожежні.

І з вогнем не пустувати.

Бути дуже... (обережним).

 (Під веселу музику до зали вбігає Незнайко).

Незнайко. Хлоп'ята, я біг до спортзали на зма­гання. Мене кличуть Незнайком, хоча я дужедопитливий.

1-а ведуча. А зараз ми перевіримо, який ти до­питливий і що ти знаєш з курсу «Основи безпеки життєдіяльності учнів».

Запитання 1.

- Що ти будеш робити, коли виникне пожежа?

Незнайко. Обов'язково сховаюся а то подума­ють, що я підпалив.

Запитання 2.

-  Розкажи про першу допомогу потопаючому.

Незнайко. Ой, я не встиг надати допомогу. Він уже потонув.

Запитання 3.

-  Розкажи нам, що таке землетрус.

Незнайко. Це дискотека на великій перерві.

2-а   ведуча.   Незнайку,   в   тебе   дуже   дивні відповіді. Приходь до нас у школу вчитися. А що в тебе у портфелі? Покажи дітям.

(Показує 1-му і 2-му хлопчикам).

1-й хлопчик. Діти, ми сьогодні побували на Острові Шкільних Небезпек, але навіть і там не бачили таких небезпечних предметів, які носить із собою Незнайко,

(Хлопчик дістає предмети, а лікар Айболить ведуча пояснюють їх призначення).

Айболить. Ножиці й ніж треба тримати тільки за ручку. За їх неправильного використання можна порізати руки або поранити кого-небудь.

1-а ведуча.А ще ці предмети небезпечні для навколишніх. Тому крутитися, штовхатися, роз­махувати ними, ходити й бігати з ними, носити в портфелі забороняється.

Голка й шпилька.

Айболить. Голку й шпильку не можна брати до рота. Цими предметами також можна поранитися або вколотися.

Вилка, провід, розетка.

2-а ведуча. Це - вилка. У всіх електроприладів є провід із вилкою, яку вставляють до розетки. І прилади починають працювати.

Незнайко. А що це за знак біля розетки?

1-а ведуча. Це знак небезпеки. Правда, хлоп'ята, що дітям небезпечно користуватися електроприладами? Краще не підходити до розе­ток і не намагатися встромляти у гнізда сторонні предмети» особливо металеві.

Айболить. Запам'ятай, Незнайку, всі ці пред­мети приносять користь, полегшують життя лю­дям, але вони можуть бути і небезпечними. Тому треба вміти правильно ними користуватися і ні в якому разі не носити їх до школи,

2-а ведуча.

Зрозуміло, всім відомо,

 Що приємно бути здоровим.

 Тільки всім потрібно знати,

 Як здоровим можна стати!

   А тепер, діти, перевіримо, хто краще засвоїв матеріал з курсу ОБЖ - ви чи наші артисти?

(На сцену запрошуються 5 артистів і 5 гля­дачів).

1-а ведуча, перша команда називатиметься «Вогнегасник», друга - «Пожежник». За кожну правильну відповідь команда отримує по надувній кульці. У кого більше кульок» той і переміг.

 

Завдання.

1.  За яким номером телефону потрібно зверта­тися під час виникнення пожежі?

2.  Для чого роблять газ спеціально пахучим?

3.  Чому не можна гасити пожежу на електроп­риладах водою?

4. У чому небезпека брудних газових пальників?

5. Що трапиться, якщо увімкнути електричний чайник без води?

6.  Що може статися через витік газу?

7.  Чи можна користуватися електроприладами, якщо в квартирі пахне газом?

8.  Як збити полум'я на людині?

9.  Скільки годин на день можна дивитися те­левізор дітям віком 7-9 років?

10.  Чи можна влаштовувати протяги на кухні із увімкнутими газовими пальниками?

 2-а ведуча. Найбільше кульок набрала команда... Молодці, хлоп'ята! Всі ви нагороджуєтеся солодки­ми призами. А зараз займіть свої місця у залі.

Дорогі діти та гості! Наша вистава завершила­ся. Не потрапляйте яа Острів Шкільних Небез­пек. До нових зустрічей у шкільному театрі.

 

Пришкільний оздоровчий табір з денним перебуванням «Росавка»

Категорія: Барви сонячного літа | Додав: [ADM]Irina (09.06.2010)
Переглядів: 2084 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!