Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота [ Додати статтю ]

Позакласний захід з англійської мови для учнів початкової школи Тема: «WHAT DO YOU WANT TO BE?»
Позакласний захід з англійської мови для учнів початкової школи 

Тема: «WHAT DO YOU WANT TO BE?»


I. Практичні задачі:
- ознайомити учнів з новою лексикою з теми (учитель, лікар, робітник, водій, інженер, льотчик ) та навчити вживати цю лексику в мові під час виконання ігрових вправ

II. Розвивальні задачі:
- розвивати орфографічні навики і навички читання;
- розвивати вміння аудіювання іноземної мови;
- розвивати увагу, зорову і слухову пам’ять.

III. Виховні задачі:
- виховувати інтерес до вивчання іноземної мови;
- виховувати культуру мови і вміння слухати співрозмовника.

Обладнання уроку:
1.Магнітофон і касети із записами пісень «What is Your Name», «ABC», текст для аудіювання з теми «WHAT DO YOU WANT TO BE?».
2.Малюнки із зображенням людей різних професій.
3.Карки зі звуками і буквами англійського алфавіту.
4.Трафарети із правилами читання голосних букв.
5.Картки зі словами на правила читання голосних букв.
6.Лялька-заєць.
7.Оформлена дошка.

ХІД УРОКУ

I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання.Організаційний момент.

Т. Good-morning, boys and girls.
Ps. Good-morning, good-morning,
Good- morning to you!
Good-morning, good-morning!
We are glad to see you!
T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s begin our lesson. Who is on-duty today?
P1. I am on-duty today.
T. Who is absent?
P2. Nobody is absent. All are present.
T. Is the class ready for the lesson?
P1.The class is ready for the lesson .The blackboard is ready for the lesson. The duster is on the blackboard. The chalk is on the blackboard, too. The books, the copy-books, the pens and the pencils are on the desks.
T. What can you say about the weather for today?
P2. It is winter. It is December. The weather is fine. It is windy. It is frosty. It is snowy. The sky is grey (blue). The sun is bright .The sun is shining on the sky.
T. Is it all?
P1.2 Yes, it is

2.Повідомлення теми та мети уроку.
T. What did we speak about during our last meeting? (Про що ми говорили на минулій зустрічі?).
Ps. Про професії.
Т. Сьогодні ми продовжимо вивчення цієї теми. Дізнаємося назви нових професій. Навчимося їх читати, писати та використовувати в мовленнєвих ситуаціях. Отже, тема нашої сьогоднішньої зустрічі «WHAT DO YOU WANT BE?»

3. Фонетична зарядка.
T. But as a rule the first part of our lesson is the phonetic drills. Look at me and name this sound [W] (Показує картку звука)
Ps. [W]
T. Пам’ятаєте, коли в казці «Про язичок» язичок забув закрити зовнішні двері і вони почали стукати [W]
Язичок їх швидко зачинив і ліг у ліжко під ковдру. Try to say this sound once more [W]
Ps. [W]
T. Repeat after me: what, worker, water, well, week, went, wood, when.
Ps. ... (are repeating).
T. Name these sounds: [t], [d]
Ps. [t], [d]
T. Try to say this sounds once more. (Язичок-на ольвеолах (горбочки за зубами.))
Улюблені звуки язичка.
T. Name this sound. Please: [h].
Ps. [h]
T. Так ми можемо подихати на замерзле скельце, щоб воно відтануло. Або якщо у вас замерзли долоньки і ви складаєте їх корабликом,дихаєте на них :
[h]. Repeat after me: his, her, help, hello.
Ps. … (are repeating)
T. This is sound [p]
Ps. [p]
T. Так дощ стукає по даху, Цей звук ми вимовляємо з при диханням, так щоб струмінь повітря доходив до вашої долоні, якщо ми піднесемо її до рота [p]. Repeat these words after me, please: pilot, plate, put, please.
Ps. ... (are repeating).
T. Name this sound, please: [r]
Ps. [r]
T. Так говорить собака. Repeat after me: from, driver, run, read, rat, river.
T. Thank you, good for you. Now, let’s listen to a song and then translate and repeat it. Звучить пісня «What is your name?».
T. Who can translate this song? The first couplet: «What is your name?». The second: «Where do you live?». The third: «How old are you?». (Діти перекладають).
T. Now, let’s sing this song together.

4. Мовленнєва розминка.
Гра «Цікавий Степашка».
Учитель приносить ляльку-зайця і показуючи її дітям, говорить:
Т. Подивіться, діти, ось хто сьогодні у нас в гостях. Зараз ми з ним познайомимось. Хтось із дітей питає, звертаючись до «Степашки».
Ps. What is your name?
Т. Відповідає за «Степашку». Діти, ви запам’ятали як його звуть? What is his name?
Ps. His name is «Степашка».
T. А тепер «Степашка» хоче знати, як вас звуть, є у нього до вас інші
запитання. «Степашка» (учитель) підходить по черзі до дітей і, показуючи на будь-кого, питає: What is your name (surname)? What is his (her) name? Where are you from? How old are you? Where do you live?
Т.Who can make up some short dialogues for us? (виходять по черзі до дошки
2-3 пари).

5.Перевірка засвоєння ЛО з теми.
Т. So, what have we done at our last meeting?
Ps. Вчили назви професій і читати слова з буквою «О».

T. Answer my questions, please (Учитель показує малюнки із зображенням людей відповідних професій). What is he (she)?
Ps. He (she) is a…
T. В назвах деяких названих нами професій є слова, в склад яких входить літера «О». Хто нагадає мені, як читається ця буква у відкритому і закритому складі? (Можна показувати трафарет.)
Ps. В відкритому складі як і в алфавіті дає звук [o].
T. Now let’s try to read these words. (Учитель показує слова, написані на картках з буквою «О» по I і II типу читання. Діти читають по картках.(У кожного на парті.)

O o [ou]: no, hello, nose, open, go
O o [ᴐ]: not, got, has got, have got, I have got, we have got, he has got, she has got, I have got a friend. She has got a friend. Has All got a friend? Yes, he has. Has Liz got a friend? No, she has not; from, from Africa, from America, from Great Britain, Sam is from Africa. Pam is from Great Britain. Dave is from America. I am not from Africa. I am from America. He is not from America. He is from Great Britain. She is not from Africa. She is from America; doctor, He is a doctor. I am not a doctor.

II. Основна частина.
1. Подання лексичного матеріалу.
- Учитель вводить слова: a pilot, a driver. Діти здогадуються про значення за картками. Спочатку хором, а потім індивідуально відпрацьовується вимова цих слів.
2. Розвиток навичок читання.
- Учитель показує картки з написанням цих слів і відпрацьовує їх читання.
T. У склад цих слів входить голосна буква «i». Сьогодні ми будемо вчитися читати і інші слова з цією буквою. Хто нам нагадає, як читаються ця буква у відкритому та закритому складі? (Показати трафарет)
Ps. … (відповідають).
T. Now, let’s read these words. I’ll read and you will repeat after me.
T. Now, look at the blackboard please. Let’s read these words (слова написані раніше на дошці).
Task l
Прочитай і обведи у першій колонці слова зі звуком [ i ], в другій - зі звуком
[ ai ].
is family
hi hi
his my
fine his
family fine
my is

Task ll
Яких букв невистачає в цих словах?
f…ne, p…lot, dr…ver, doct…r.

3. Фізкультхвилинка.

4. Розвиток граматичних та орфографічних навиків.
Task III
Склади і запиши речення із данних слів. (Речення записуються на дошці і в зошитах)
1) name, is, his, Bob.
2) He, from, America, is.
3) He, pilot, is, a.

5. Розвиток навичок аудіювання.
T. Listen and translate this text, please.
Звучить текст з теми "WHAT DO YOU WANT TO BE?” (Лист хлопчика з Англіі).

6 Закріплення.
T. Do you wish to play any game? Let’s play.
1) Game: «The Broken Typewriter». («Зіпсована друкарська машинка»). But at first we’ll remember the ABC.
Учитель вмикає касету з пісенькою «ABC». Діти співають разом с голосом диктора. Мета гри: формування орфографічних навичок. У дітей на партах лежать букви алфавiту. Учитель пропонує кожному вдарити свою «клавішу», тобто назвати свою букву. Після того, як діти навчаться автоматично реагувати на почутий звук чи написану букву, їм пропонують «надрукувати» слова спочатку запропоновані викладачем на картках, а потім сказані в голос. Кожна дитина з потрібною буквою шикується біля дошки.
Слова для гри: a doctor, a driver, a pilot.
2 ) Now, the name of our next games «What is missing»
Діти уважно дивляться на малюнки із зображенням професій, якi розставлені на дошці. Учитель дає команду: «Close your eyes». «Open your eyes». «What is missing?»
3) Учитель виставляє 3 картинки із зображенням професій. Діти запам’ятовують їх. Учитель перегортає картинки зворотнім боком, а діти по пам’яті називають, що було зображено.
4) Гра: «Try to guess». (Один учень показує дію, діти називають потрібну професію)
Хором закріплюється відповідь.
5) Учитель називає слово – діти обирають до нього картинку. Хором вимовляється обрана професія.
6) Гра «Try to guess». Один учень загадує професію, інші відгадують, питаючи: Is it a… ? (doctor…). Можемо зробити трафарет запитання.

III Заключна частина.
T. Отже, сьогодні ми повторили і вивчили нові професій. Які?
Ps. (Діти перераховують).
T. Навчились використовувати іх в питальних і розповідних реченнях. Що іще ми робили сьогодні на уроці?
P1. Навчились читати і писати слова з літерою «і».
P2. Перекладали лист хлопчика з Англії.
P3. Грали в ігри про професії.
T. Ви добре сьогодні попрацювали, діти.You may be free.Good–bye.
Категорія: Гурткова робота | Додав: osolodkova (22.05.2013) | Автор: Вершиніна Валентина Олександрівна E
Переглядів: 6399 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!