Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Англійська мова | [ Додати статтю ] |
Одяг. Професії
Тема уроку: Одяг. Професії. Цілі: узагальнити лексичний матеріал з теми « Одяг. Професії»; організувати діалогічне та монологічне мовлення з використанням опор; стимулювати комунікативно-ігрову мотивацію ознайомленням з комунікативно-ігровою перспективою мовлення. Розвивати образне мислення, оперативну пам'ять, уміння самостійно планувати мовленнєві дії; формувати культуру мовлення. Обладнання: flаsh cards з теми «Одяг. Професії», відео проектор, картки для самостійної роботи, підручник 3 клас О.Карпюк Хід уроку 1. Привітання. T: Hello, my dear children! It’s а fine day today, isn’t it? P: Yes, it is. T: Are you ready for the lesson? Ps: Yes, of course! T: It’s nice! I’m happy! Ready? Go! 2. Оголошення теми уроку. T: Today we have a very interesting lesson. W’ll speak about professions and clothes, play a lot, sing a song, make up dialogues. 3. Фонетична зарядка. T: Repeat after me. Rub-A- Dub-Dub Three men in a tub. The butcher, the baker, The candlestick maker. ІІ. Основна частина. 1. Закріплення лексичних одиниць. T: Look at the pictures and name the clothes. ( Показ flаsh cards, діти по черзі, а потім хором називають слова) 2. Гра «Jumbled letters». Учитель роздає учням картки з малюнками та словами, в яких літери переплутані, й просить розташувати літери так, щоб отримати назви предметів одягу. Учні самостійно виконують завдання, а потім ланцюжком називають слова по літерах. T: Now children, say: What are you wearing? Let’s make up short dialogues. Look at the chalkboard and use these sentences. Учні складають діалоги з використанням опори і в парах відповідають. - What are you wearing on your body? - What are you wearing on your feet? - What are you wearing on your head? 3. Фізкультхвилинка. T: Are you tired? I think you are. Let’s sing a merry song " Five little monkeys” Діти співають пісню і показують жестами про що йдеться в ній. 4. Повторення лексики за темою « Професії». На дошці тематичні малюнки. T: Now you see the pictures with the names of professions. Let’s name some of them. Учні називають назви професій і доповнюють список іншими професіями, які вони знають, але їх немає в переліку. 5. Гра "Spot your word”. Кожний учень вибирає собі слово за темою « Професії» не повторюючись. Всі разом роблять два хлопки в долоні, два хлопки по колінах, один шовк правою рукою, називаючи свою професію, а потім лівою професію іншого учня. 6. T: I see you know the professions well, now do exercise 1 on page 93. What are these people and what they are wearing? 7. Look, children! Among us there are some pupils wearing clothes of different jobs. What are they? Let’s guess. Учні переодягнені в костюми різних професій виходять до дошки, а інші угадують хто вони. Потім кожний учень представляє себе. 8. Гра” Who wants to be a millionaire?” Учні діляться на команди. Кожній команді пропонується запитання, яке коштує певну суму грошей. За кожну правильну відповідь команда получає умовні гроші. Хто більше збере грошей, той і переможець. Questions: - A person who treats animals. - I put out fires. - I work in a hospital and take care of ill people… - I can sing very well… ІІІ. Заключна частина. 1. Домашнє завдання. Намалювати малюнок людини в професійному одязі і описувати її. 2. Підведення підсумків. T: Did you enjoy our lesson? Why? What did you like? What was the best at our lesson? Джерело: http://www.docme.ru/doc/128511/ | |
Переглядів: 2543 | Рейтинг: 3.2/5 |
Всього коментарів: 0 | |