Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання | [ Додати статтю ] |
Урок навчання
грамоти Тема. Закріплення звукового значення букви З. Мета. Закріпити вміння дітей робити звуковий аналіз слів, поповнювати словниковий запас школярів; розвивати навички роботи в парі, в групі, уміння висловлювати свої думки; прищеплювати любов до природи. Обладнання: пейзажі зимової пори, набори букв, конструктор букв, фішки для звукового аналізу слів, презентація уроку. І. Організаційний
момент (Слайд 2) Вітаю вас на уроці розуму й уваги. Спочатку сідають дівчатка – краса нашого класу, а потім сила і мужність – хлопчики. На цьому уроці, діти, Треба дружно працювати. Щоб змогли на всі питання Повні відповіді дати. ІІ. Оголошення
теми і мети уроку. Відгадування загадки Чудо-сани прилетіли, Скакуни в тих санях білі. В санях тих сидить цариця – Білокоса, білолиця. Рукавом махає – Сріблом все вкриває. /Зима/ (Слайд 3) Слово вчителя - Середина зими, і я пропоную сьогодні на уроці підбити підсумки. Зима – це добре чи погано. Отже, запросимо пані Зиму на судовий процес. Ви всі дивилися по телевізору передачі «Судові справи». Уявіть, що ви знаходитесь у судовій залі й маєте звинуватити або виправдати пані Зиму. - Люди яких професій працюють у суді? (Юристи, адвокати, прокурори, судді) (Слайд 4) ІІІ. Мотивація
навчання «Уявний мікрофон»(Слайд 5) Учитель. Я бажаю вам успішного трудового дня і приємного спілкування та нагадую, що на уроці потрібно: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Не просто запам’ятати, а зрозуміти. IV. Актуалізація опорних знань
учнів - Зима – снігова господиня. Вона буває доброю і злою. Що вам більше подобається, вирішуйте самі. У нашій уяві Зима приїздить на санчатах, як Снігова Королева або цариця, і все заморожує на своєму шляху. Поповнення словникового
запасу учнів (Слайд
6) - Як можна назвати зиму? - Хто її помічники? - Яка вона? Які слова найкраще характеризують зиму? - Назвіть зимові місяці. - Які казки, де згадується зима, ви знаєте? - У казках вона завжди яка? (Сувора, холодна, зла) (Слайд 7) Складання «асоціативного куща» (Слайд 8) Складання звукової моделі слова «зима» Творче завдання «Гра
«Дослідники» - Виберіть, на яких санчатах приїдуть подруги Зими – Хуга і Віхола. (Слайд 9) Технологія «Обери позицію» - Давайте поміркуємо, зіставимо. Зима – це добре чи погано? Займіть свою позицію біля написів «Так» або «Ні», обґрунтуйте свій вибір і переконайте присутніх, що ваша думка правильна. (Слайд 10) V. Закріплення вивченого матеріалу Робота в групах 1 група. Складіть із деталей конструктора букву і назвіть її. 2 група. Розподіліть букви на групи. 3 група. Упізнайте і прочитайте слова. З * М * З * М * НЬК * З * М * В * Й (Слайд 11) Закріплення письма букви Зз, складів з нею а) пригадування елементів букви; б) письмо у повітрі малої букви з, великої букви З; в) письмо у зошиті; г) вибірковий диктант. - Випишіть склади, де чується звук «з»: зи, мас, за, ліз, сло, мис, роз. Робота над віршем «Зима і
Весна» а) Читання вірша вчителем; б) Робота над змістом прочитаного. - Про що розповідається у вірші? - Які ознаки зими названо у вірші? - Які ознаки весни ви почули? - Яка головна думка цього твору? (Слайд 12)
VI. Підсумок уроку Технологія «Незакінчене
речення» (Слайд
13) (Слайд 14) Використана література 1. Інтерактивні методи навчання у початковій школі / упоряд. О. М. Кондратюк. – К.: Шкільний світ, 2011. – 104 с. – (Бібліотека «Шкільного світу») 2. Нетрадиційні уроки в початковій школі / Укладач Л. І. Нечволод. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2007. – 112 с. 3. Розвивальні ігри в початковій школі: 1-4 кл. / упоряд. І. В. Васильченко. – К.: Шкільний світ, 2011. – 112 с. – (Бібліотека «Шкільного світу») Джерело: http://docme.ru/sUG | |
Переглядів: 2255 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |