Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання [ Додати статтю ]

«Як не любити зими сніжно-синьої»
Тема: «Як не любити зими сніжно-синьої»
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті за темою Зима»; розвивати усне і писемне мовлення, пам’ять, увагу, мислення, фантазію, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи,вміння помічати красу в довкіллі.
Обладнання: презентація, пейзажі зими, альбоми , кольорові олівці

                                                                                  Хід уроку
І. Організація класу до уроку.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.


1. Завдання, які сприяють розкриттю теми і мети уроку.


• Проблемне питання (після перегляду слайдів дати відповідь). Підвести дітей до визначення теми уроку.

- Перегляньте слайди, поміркуйте і дайте відповідь з точки зору мешканців планети Земля і як художники « Що зображено на ціх слайдах?»
- Як ви вважаєте ,якою буде тема нашого уроку.

- Давайте складемо з вами сенкан до слів – ЗИМА,ПЕЙЗАЖ
• Складання сенкану до слів – ЗИМА,ПЕЙЗАЖ (по варіантам)

- А тепер пограємо з вами в гру « Добре –Погано»
• Образно логічна гра « Добре – Погано»

- Послухайте уважно вірш Віри Паронової і поміркуйте чим ще ми будемо займатися з вами на сьогоднішньому уроці (метод ключових запитань) .

Виразне читання вірша В.Паронова «Вчусь у Мороза»

Глянь, на вікнах візерунки,
Від Мороза подарунки:
Квіти срібні, льодяні,
Гарні-гарні, як у сні,
І ялини-деревини
Всі закуті у крижини.
Мама каже: «Придивись,
Малювать в Мороза вчись!»
Я беру альбом і фарби,
Намалюю дуже гарно
Всю засніжену ялинку
І Снігурчину хатинку,
Зайчика вухастого,
З інею сріблястого.

- Як ви вважаєте ,чому навчить наш інтегрований урок читання і образотворчого мистецтва.

ІІІ. Узагальнення й систематизація вивченого на уроках читання.
Захист проектів.


1 група «Поети» - діти готують самостійно презентацію захисту своєї назви
2 група «Фольклористи»
3 група « Письменники»
4 група « Музики»
5 група «Місяцеслови»

- Зробіть висновки :
- Чи треба було готуватися кожній групі окремо?
- Що це Вам дало?
- І щоб Ви ще хотіли дізнатися цікавого?

ІV. Фізхвилинка.

V. Перехід до уроку образотворчого мистецтва. Малювання пейзажу «Як не любити зими сніжно-синьої»


- Попрацювали ви усі дуже добре, але залишився ще один талант ,який ми не показали.
- Давайте пригадаємо основні правила малювання.
Кольорова гама зими.
Передній план.

VІ. Підбиття підсумків уроку. Конкурс малюнків.

VІІ. Домашнє завдання .

Намалювати або написати вірш, твір, казку про символи теперішнього та майбутнього року.


Джерело: http://www.getzilla.net/files/2594987/zima_chitannya.ppt.html
Категорія: Читання | Додав: Gricenko (23.12.2011) | Автор: Гриценко Лариса Олександрівна E
Переглядів: 5553 | Рейтинг: 3.2/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!