Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання [ Додати статтю ]

Казка «Колобок». Характеристика героїв. Розігрування казки
Урок 3
Тема. Казка «Колобок». Характеристика героїв. Розігрування казки
Мета. Розширити знання дітей про казку. Розвивати зв’язне мовлення,
мислення, тренувати пам'ять. Вчити давати характеристику головним
героям, елементам театралізації. Виховувати любов до рідної мови,
до сценічного мистецтва.
Обладнання. Казкова книга, казка «Колобок», маски та малюнки казкових
героїв: Колобка, Зайчика, Вовчика, Ведмедика, Лисички, картки із
завданнями.
Тип уроку. Комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент.
Сьогодні у нас незвичайний урок.
Сьогодні ми зробимо ще один крок.
В країну відому, в країну чудову,
Що нас чекає й збагачує мову.
Країна цікава, тож парти свої
Перетворіть у всюдиходи малі.
Всі сядьте рівненько, уважно працюєм
І миттю в країну оту помандруєм.

II.Повідомлення теми і мети уроку.
— Діти, сьогодні ми продовжимо подорож країною казок. А допомагати нам буде добрий і веселий персонаж. Хто він?
— Дізнаєтесь, коли відгадаєте таку загадку.
Я — клубочок не простий,
Я - клубочок чарівний.
Я тобі допоможу .
І дорогу покажу.
Ти тепер за мною йди
І знання собі знайди. (Колобок).
(Використовується малюнок).

ІІІ. Робота над темою уроку.
1. Повторення вивченого.
— На минулому уроці ми з вами вивчили пісеньку.
— Давайте заспіваємо пісеньку Колобка.
Я по засіках метений,
Я на яйцях спечений,
Я від діда втік,
Я від баби втік,
І від тебе втечу.

2. Характеристика героїв.
— Молодці. Ви добре запам’ятали пісеньку.
— А тепер згадайте кого по дорозі зустрів Колобок? (Зайчика, Вовчика, Ведмедика, Лисичку) .
— А чи всі вони хороші?
— Зараз миз вами визначимо, хто з героїв який. Але спершу відгадайте загадки.

Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь як є ― жорстока лють,
Очі так її і ллють.
Як біжить розкривши пащу,
Ой тікай, вівця пропаща.(Вовк)
Я вухатий ваш дружок,
В мене сірий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха,
Я усіх-усіх боюся.
В лісі вас зустріну радо,
Це для мене буде свято. (Зайчик)
Вайлуватий, волохатий
Ідеу ліс він мед шукати.
Ще малину і ожину ―
Щоб було багато жиру.
Літом любить полювати,
Взимку у барлогу спати.
І проспить аж до весни ―
І побачить гарні сни.(Ведмідь)

Вчитель показує на зображення Зайчика і дає завдання дітям описати його.
— Як виглядає наш зайчик? Який він?
Зайчик - сіренький, маленький, має довгі вуха, куций хвіст, всього боїться, хороший, добрий, трішечки сумний, любить моркву, капусту,…
Вовчик – сірий, великий, має гострі зуби, великі очі, злий, сердитий, голодний, любить робити шкоду, любить м'ясо,…
Ведмедик – коричневий, дуже великий, волохатий, неповороткий, любить малину, ягоди,…
Лисичка – оранжевого кольору, невеличка, має довгий, пухнастий хвіст, дуже хитра, жадібна, любить м'ясо,…
4. Гра «Хто як поводиться?»
Вчитель пропонує учням вибрати маску героя, який найбільше йому подобається і показати який він, як рухається тощо.
1. Практична робота.

Поруч із кожним малюнком у рамці намалюйте стільки кружечків, скільки звуків у слові, а потім розфарбуємо.

ІV. Інсценізація казки.
Після пробного показу (яким є той чи інший герой) вчитель обирає учнів, яким найкраще вдалося втілитись в образ, і читаючи казку розігруються діалоги.

V. Підсумок уроку.
— Вам сподобалося бути артистами?
— А грати роль?
— А що ми з вами сьогодні робили? А чому навчилися?
— Хто найкраще зіграв?
— Молодці! Ви гарно попрацювали. Виконайте ще одне завдання. Чим відрізняються ці малюнки? Знайди 5 відмінностей.


Урок можна скачати із сайта 
www.docme.ru/doc/111517/Урок_3




Джерело: http://www.docme.ru/doc/111517/Урок_3
Категорія: Читання | Додав: notika09 (24.01.2013) | Автор: Касарда Наталія Іванівна E
Переглядів: 4734 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!