Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання | [ Додати статтю ] |
Веселі перегони за мотивами вивченої казки
Урок-гра 4 Тема. Веселі перегони за мотивами вивченої казки Мета. Розвивати в учнів вміння спілкуватися, висловлювати свою думку, давати повну відповідь на запитання; вчитиграмотно, логічно, послідовноформулювати думки та поєднувати їх у зв'язному викладі, правилам поведінки під час гри,працювати однією командою; виховувати дружелюбність, повагу до інших,любов до рідної мови. Обладнання. Казкова книга, казка «Колобок», карта із завданнями, малюнки казкових героїв: Колобка, Зайчика, Вовчика, Ведмедика, Лисички. Тип уроку. Урок перевірки та корекції знань. Хід уроку І. Організаційний момент. Учитель усміхається, Урок наш починається. Голівки всі схиляються, Школярики стараються. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. — Ми вже з вами добре знаємо казку…”Колобок” — На сьогодні нам з вами Тітонька Сова підготувала карту із завданнями які потрібно виконати, щоб добратися до нової казки. Ви ж хочете дізнатися що там далі? — Тоді починаємо. Вчитель вивішує на дошку карту зі завданнями. ІІІ. Робота над темою уроку. — З чого починається наша казка? (Відповіді дітей) — Давайте почнемо наші завдання із слів „ І покотився Колобок на галявину”. А там зупинка "Співоча". — Що означає „Співоча”? — Так, нам потрібно заспівати пісеньку. Давайте згадаємо пісеньку Колобка. Я по засіках метений, Я на яйцях спечений, Я від діда втік, Я від баби втік, І від тебе втечу. — Молодці! Покотився Колобок далі і опинився на… Галявині " Чистомовок". — На нашій галявині живе Зайчик. Ви знаєте, хто це такий? — Він хоче щоб ви прослухали чистомовку і розказали її один одному. Ок-ок-ок – я веселий Колобок. Оки-оки-оки – маю я рум’яні щоки. Ік-ік-ік – я від баби і від діда втік. Ри-ри-ри – ти, будь ласка, повтори. Побіг Колобок далі. Галявина "Небезпечна". — Нам потрібно провести Колобка безпечною стежиною до наступної зупинки. Галявина "Весела". НЕВВІЧЛИВИЙ ВЕДМІДЬ Жив собі ведмідь-гультяй, Знав єдине слово «Дай!». — Дай-но меду! Дай малини! Дай і риби і калини! — Ну й неввічливий Бурмило! — дорікали крокодили. — Чи ж тобі завчити важко Чарівні слова «Будь ласка»?! — Чому ведмідь був неввічливим? — А які слова ввічливості знаєте ви? Галявина „Спортивна” Фізкультхвилинка. Треба, діти, дружно встати і розминку розпочати. Раз — підняти руки вгору, два — нагнутися додолу. Три, чотири — прямо стати, будем знову починати. Руки в боки, руки так, руки вгору, як вітряк. Вище руки підніміть і голівки нахиліть. Нахил вліво — раз, два, три. Нахил вправо — раз, два, три. Нахилились, розігнулись, кругом себе повернулись. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте. — Побіг Колобок далі. Галявина "Плутанина". - Це галявина загублених букв. - Скажіть, яку букву ви вже вивчили? - Знайдіть цю букву і зафарбуйте її червоним кольором. А якщо зможете, то знайдіть і слова. Галявина «Слухняних пальчиків». - А тепер виконаємо цікаве завдання. Візьміть в обидві руки по ручці чи олівцеві. У вас на листочку є лінія, а вам потрібно обома руками намалювати книжку (вчитель показує на дошці, а діти виконують на листочку). ІV. Підсумок уроку. Галявина "Дзвінкова". — Ось ми і прийшли на нашу останню галявину. — Ви дуже добре потрудились, гарно і правильно відповідали на запитання. Час нашого уроку закінчується, але не закінчується наша мандрівка Країною Знань. Сьогодні ми зробили лише невеличкий крок до неї, а попереду таких кроків ще багато. — А наступною казкою, буде… відгадайте. Невеличкі дві хатинки, В них м’які і теплі спинки. По п’ять братиків малих Проживає в хатках тих. (Рукавички) Урок можна скачати із сайта www.docme.ru/doc/111518/Урок_4 презентація: http://www.docme.ru/doc/111673/urok-4-vesel%D1%96-peregoni-za-motivami-vivcheno%D1%97-kazki Джерело: http://www.docme.ru/doc/111518/Урок_4 | |
Переглядів: 1846 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |