Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Інформатика | [ Додати статтю ] |
Уманська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 ім. М.П.Бажана Уманської міської ради Черкаської області
Курс «Сходинки до інформатики» РОЗФАРБОВУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ В ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ 2 клас
Підготувала вчитель початкових класів Мацнєва Н.Л.
2014 Тема. Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі Мета. Формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, дотримуватись правил безпеки під час роботи за комп’ютером, виконувати практичні дії щодо поставленої мети, виконувати завдання за алгоритмом; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – уміння працювати в парі, групі; здоров’язбережувальна – уміти виконувати вправи для очей, оптимальна рухова активність; предметна ІКТ – компетентність учнів – здатність раціонально використовувати комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; вміння безпечно працювати з комунікаційними системами. Технологічні вміння: вмикає та вимикає комп’ютер; вибирає об’єкти та переміщує їх з використанням маніпулятора мишки; виконує операції над об’єктами, зокрема, над вікнами, файлами, папками; запускає програму на виконання та завершує роботу з нею; використовує клавіатуру. Особливості проведення уроку. Урок розроблений з використанням мультимедійної презентації, інтерактивних технологій. Обладнання: Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів «Сходинки до інформатики» О.В.Коршунова. – К.: Генеза, 2014. – 176 с.; робочий зошит для 3 класу «Сходинки до інформатики»; електронне програмне забезпечення «Тux paint» , презентація, картки, мікрофон, ілюстрації. Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу. Хід уроку І.Організаційний момент. Встали, дітки, всі рівненько. Посміхнулися гарненько. Привітаємось усі: Добрий день, всім! Добрий день! ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. Робота з пазлами. - Діти, складіть пазли та назвіть правила поведінки в комп’ютерному класі по черзі. (Слайди) 2. Гра «Вилучити зайве» - З якою програмою ми вже знайомі і працювали на попередньому уроці? - Давайте повторимо чого навились за допомогою гри «Вилучи зайве». СЛАЙД Скретч, Мишеняткова Абетка, Тукс пеінт. Учень.
СЛАЙД Учитель.
СЛАЙД: для читання, для малювання, для співу. Учень: - Цю програму ми вчимо для того, щоб вміти гарно розфарбовувати різні об’єкти. -Учитель - Діти, до нас в гості щоуроку заходив наш друг Туксик. СЛАЙД - Чомусь сьогодні він не прийшов… - Стукає в двері Туксик. - Хто там стукає? (Заходить Туксик.) Туксик.
ІІІ. Оголошення теми та завдань уроку. Тема нашого уроку: Розфарбовування об’єктів у графічному редакторі СЛАЙД І сьогодні ми будемо виконувати такі завдання: вчитися створювати зображення у середовищі графічного редактора; СЛАЙД IV. Вивчення нового матеріалу. Робота із підручником.
Тукс:
А як звати мого друга ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку. Двічі родився, У школі не вчився, А години знає. (Півник) СЛАЙД Тукс:
(І Туксик сідає коло діток)
Учитель.
Метод «Словесне малювання»
(Відповіді учнів) СЛАЙД Учитель.
СЛАЙД Учитель.
А зараз ви побачите зображення півника в цьому жанрі. Вони виконані в техніці Петриківський розпис. СЛАЙД Учитель. - Чим малюють художники свої картини? Учні. - Фарбами, олівцями, ручкою Учитель. - А ми з вами працюємо за компютером. Тут є свої інструменти для створення малюнків, які також дуже схожі на справжні. Давайте, пригадаємо головні інструменти для малювання в програмі графічний редактор. (Учні називають головні інструменти та демонструємо їх на дошці, картками.) (ШТАМП, ПЕНЗЛИК, ГУМКА, НОВИЙ, МАГІЯ, ЗБЕРЕЖЕННЯ, ВІДКРИЙ (ПЕРЕГЛЯД) ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА для очей і рухлива СЛАЙД 5. Повторення алгоритма створення малюнка. Учитель. - Туксику ми обіцяли намалювати його друга, але спочатку ми повторимо алгоритм створення малюнків. 6. Робота за підручником (с.130-131) - Читаю початок я, а далі учні. Пояснюю як створювати та розфарбовувати малюнок. СЛАЙДИ
І такий алгоритм лежить біля кожного ПК. Ви можете скористатись алгоритмом для створення своїх малюнків. Зараз час прийшов попрацювати за комп’ютером 7.РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ СЛАЙД
Учитель з Туксиком перевіряє роботу учнів, як вони розфарбували півника за алгоритмом. Учитель.
…….. ,щоб вони стали цікавими та оригінальними. - Туксик дякує за гарну роботу. - Вимкнути комп’ютери - Фізхвилинка для очей, для спини v. Аналіз діяльності учнів на уроці - Ми створили малюнки в графічному редакторі, а тепер створимо зображення в техніці народного мистецтва. Створимо колаж з різних видів матеріалу (Робота парами) СЛАЙД
Розгадати анаграми
ДЕРАКТОР (редактор) НІВПИК (півник) Добери синоніми Малюнок - …. Розфарбувати - ... Працювати - ... Добери антоніми Пам’ятати – … (забувати) Упорядковувати – … (розкидати) Зберігати – … (втрачати) Передавати – … (ховати)
Вправа «Мікрофон» - Що нового навчились роботи у програмі Tux paint? - Чи всі виконали завдання? (Відповіді учнів.) - Що найбільше сподобалось на уроці? СЛАЙД : Метод «Прес»
Мені сподобалось ... Учитель.
Джерело: http://docme.ru/GCa2 | |
Переглядів: 3999 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |