Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Математика | [ Додати статтю ] |
Закріплення вміння додавати та віднімати числа 1 десятку.Уявна подорож до парку відпочинку
Тема: Закріплення вміння додавати і віднімати числа у межах 10. Подорож до парку відпочинку ім. Горького. Мета: закріпити вміння учнів додавати та віднімати числа в межах першого десятку , навчати розв’язувати задачи , складати задачи за скороченою умовою, порівнювати результати математичних виразів; розвивати увагу, пам’ять, творче мислення учнів; виховувати любов до рідного міста Харкова та вдячність за сучасні перетворення на краще. Обладнання: комп’ютер, телевізор, ширма лялькового театру, лялька-білочка, плакати для створення пано «Парк відпочинку», картки з прикладами для пано, картки у кожного учня «Емблема парку» на звороті з прикладами, плакат «Оглядове колесо», презентація уроку. Тип уроку: урок закріплення нового матеріалу I. Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності – Прислухайтеся до порад у вірші. Вони стануть у нагоді нам на сьогоднішньому уроці: Всі сідайте тихо, діти. Домовляймось – не шуміти, Руку гарно піднімати, Чітко, влад відповідати, На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати. Щоб не було нам мороки, Всі готові до уроку? Тож гаразд, часу не гаєм І в дорогу вирушаєм. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні наш урок математики – незвичайний. До нас завітала весела та яскрава гостя! (звучить голос за ширмою лялькового театру, далі з’являється білка ) - Я веселенький звірок, Плиг з ялинки на дубок. - Хто це,діти? - Білочка 1. Білочка дуже спритна. Вона хоче,щось у вас спитати. Математична розминка ( Бліц-опитування) - Назвіть найменше одноцифрове число… - Як називається лінія у якої є початок і кінець… - Збільшити на … означає … - Скільки сторін у п`ятикутника… - Результат дії віднімання називається … - Як називаються числа при додаванні… - Задача складається з … - Молодці! А тепер ми вирушаємо далі. -Я запрошую вас, любі діти, здійснити математичну подорож у дуже цікавий куточок нашого рідного міста Харкова! Сьогодні нас чекає дуже багато цікавої та корисної роботи. Ми перевіримо, як ви навчилися додавати та віднімати числа у межах 10. Згодні? - Так. III. Опрацювання теми уроку. - То ось вам перше завдання. ( Гра « Де чий приклад?)(слайди1-4) - Моє останнє число 7.Хай буде весело усім.- Запишіть ряд чисел. Намагайтеся цифри писати каліграфічно. - Обміняйтесь зошитами , виберіть цифру , яка написана найкраще і намалюйте над нею корону. (вчитель демонструє на дошці) - Молодці, діти, ви допомогли білочці запастися горішками, тепер можемо вирушати! - А куди? - Зараз дітки самі здогадаються! Прошу вас поділитись на 2 команди та отримати завдання: 1 команда Розташувати частини зображення на дошці так,щоб відповіді були від меншого до більшого. (мал.1) 2 команда Розташувати частини зображення на дошці так,щоб відповіді були від більшого до меншого.(мал.2) Вчитель викликає дітей до дошки,вони розвязують приклади,а далі складають пано. Діти в класі записують приклади в зошит. Малюнок 1 На звороті приклади 9-6-2= 7-5+3= 4+6-2= 4+4+2= Малюнок 2 На звороті приклади 10-3+2= 5-5+7= 8+2-6= 4+4-7= -Яка ж команда сьогодні швидше працювала? Молодці! Трішки ми попрацювали, Сили наші підупали, Треба нам би відпочити, Сили свої відновити. Нумо, дружно встанемо. І зарядку почнемо: Руки вгору, руки в боки І ще декілька підскоків. Руки вгору, руки вниз – До навчання знов берись! -Ну ,що,здогадалися,де ми? Це парк культури та відпочинку ім. Горького. (слайд 6-7) -Хто вже вівідував парк? -Він був закладений ще у 1893-95 роках, 110 років тому. Спочатку називався Миколаївським або Заміським парком. Та ось у 2012 році до Дня визволення нашого міста від німецько-фашиських загарбників , 23 серпня було урочисто відкрито оновлений парк атракціонів. Парк оновлено за підтримки міського голови Геннадія Адольфовича Кернеса, голови обласної адміністрації Михайла Марковича Добкіна. (слайд 8) А ось білочка стала символом парку тому, що дуже багато цих тваринок можно там зустріти і навіть погодувати. (слайд 9-10) Вони дуже звикли до людей, тому давайте цінувати їхню довіру і не лякати. -Білочка дуже спритна тваринка,швидко перелітає з дерева на дерево. То й ми допоможемо нашій гості швидко дістатися власного будиночка. А для того розвяжемо лісові задачки. а) Розв’язування задач- віршів Посадив ведмідь в садочку Шість берізок, два дубочки. Рахувати сам не вмів І зозулю попросив. Почала вона літати, Почала вона кувати. Та не може полічить. А ну, всі допоможіть. (6 + 3 = 9) Їжак по гриби пішов, вісім рижиків знайшов. 6 грибів поклав в корзину. Скільки залишились на спині? (8 – 6 = 2) Десять стиглих зерен сої Хом’ячок у нірку з поля За щоками наносив, З них чотири зранку з’їв, Лишок перегодом з’їсть. Скільки в нього зерен? (10 – 4 = 6) Білка- мама, білченя По горіхи йдуть щодня, А зриваючи горіхи, Білченя сказало тихо: -Ось чотири, ось це п’ять, Як же їх порахувати? (4 + 5 = 9) б) складання та розв’язування задач - З яких частин складається задача? - Давайте складемо і розв’яжемо задачу за коротким записом (слайд 12) Мама Білка – 10 горішків Білченя -?горішків,на 4 менше Записали задачу на дошці,діти записали у зошити. -Білочка знов кличе нас на розваги у парку.(слайд13,14)!(фізкультхвилинка) -А тепер пропоную виконати завдання « Гойдалка»(слайд 15,16 ) 3+6 * 10-5 4+4 * 8-6 9-4 * 5+0 Діти працюють самостійно. Далі перевіряють результати. -Не можемо ми не відвідати головну алея парку, яка веде до величезного колеса. Тільки наше колесо буде математичне. ( У кожного учня на парті картка із зображенням звірят ,а на звороті- приклад на додавання або віднімання в межах 10) Діти вирішують приклади та закріплюють свої картки на плакаті на дошці, створюючи колективну роботу . Коли «колесо» складено-вчитель піводить підсумок уроку. IV Підсумок уроку.
-З оглядового колеса у парку, висота якого 55 метрів , ми бачимо наше прекрасне місто Харків, а з математичного колеса подивимось на наш урок –подорож. - Чого ми сьогодні навчались на уроці? -Що спадобалось? -Що запам’ятали? - Хто з дітей працював найкраще? Хто був дуже старанним? Уважним? А ось у _______ самий охайний зошит, _____ дуже швидко і правильно вирішили задачу…. На згадку про урок вчителька роздає календарики з видами парку Горького. -Подякуємо нашій супутниці за подорож парком розваг . До нових зустрічей!( слайд) Презентацію можна скачати за посиланням: Джерело: http://docme.ru/pCy | |
Переглядів: 1384 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |