Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Математика [ Додати статтю ]

Вправи і задачі на додавання круглих десятків

Широкун  Валентина Миколаївна,

вчитель початкових  класів

Уманської загальноосвітньої  школи І  - ІІІ ступенів №8

Уманської  міської ради

Черкаської  області

 

2 клас

Математика

Тема. Вправи і задачі на додавання круглих десятків.

Мета: 1)    ключові компетентності: формувати компетентність вміння вчитися (планувати свої дії, добирати засоби досягнення мети); загальнокультурну компетентність (вміння будувати взаємні стосунки на партнерській, толерантній основі); здоров'язберігаючу компетентність (удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров'я); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати у парах, проявляти ініціативу).

2)    предметні компетентності: вправляти учнів у розв’язуванні виразів і задач на додавання і віднімання круглих десятків , розвивати уміння розв’язувати задачі на знаходження суми і різниці, виховувати варіативне мислення, колективізм, вимогливість у взаємооцінці.

Обладнання: комп’ютери, таблиці для лічби, схеми задач,  предметні малюнки.

Тип уроку. Застосування знань, умінь, навичок. Урок-подорож.

Особливості проведення уроку: проводиться за можливості кожній дитині працювати за окремим комп’ютером з централізованою системою управління.

Урок розроблено з  використанням: інтерактивних  методів навчання,  комп’ютерної  навчальної  гри  для дітей «Петрик. Лісові пригоди», додаткової  літератури.

ХІД УРОКУ

I.     Організаційний момент.    

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми засобами математичних обчислень побуваємо в математичному лісі А щоб не заблудитися , ми будемо працювати в парах

II.     Повідомлення теми уроку.

-       Протягом подорожі  ми будемо розв’язувати вправи і задачі на додавання круглих десятків

Вправа «Очікування»

-       Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Починаємо зі слів: «Я очікую…»

Діти в парах записують очікування на листочки і прикріплюють на дереві.

-       А щоб всі сподівання здійснилися ми будемо  працювати на уроці під девізом: 

Діяти  активно! Думати   оперативно!

Сперечатись  доказово! Для всіх обов’язково!

III.     Контроль, корекція і закріплення знань.

1.  Каліграфічна хвилинка (Слайд 4)

-       Наш  Петрик в математичному лісі зустрів зайця. Він попросив Петрика зібрати двоцифрові числа і поставити їх у порядку зростання.

Робота в парах. Взаємоперевірка

2.Математичний диктант. Потім Петрика про допомогу попросив півник.

1.  Завдання півника. (Слайд 5)

-       Записати числа, які знаходяться лише в червоному колі; в зеленому; червоному і синьому; в синьому і зеленому; червоному і зеленому; червоному, синьому і зеленому.

Робота в парах. Взаємоперевірка

2.       Завдання сови. (Слайд 9)

-       10 збільшити на 10; І доданок –20,

ІІ доданок  – 20, знайти суму; 30 – зменшуване, 20 – від’ємник, знайти – різницю; 40 зменшити на 30

Робота в парах. Взаємоперевірка

3.  Завдання мишки. (Слайд 6-7)

-       Яких цифр не вистачає?

Робота в парах. Взаємоперевірка

       IV.          Розвиток математичних знань.

1.  Завдання жабки. (Слайд 12)

-       Назвати геометричні фігури після того,    як розв’яжете вирази.

Робота в парах. Взаємоперевірка

2.  Завдання ворони. (Слайд 13)

-       Вставити пропущені круглі числа.

Робота в парах. Взаємоперевірка

          V.          Розв’язування задач.

1.  Завдання їжачка. (Слайди 14-15)

-       Скласти і розв’язати задачі за малюнками .

2.            Рольова гра.

-       Придумати і розв’язати задачу за предметними малюнками

3.            Завдання вовка. Порівняти вартість гаманців. (Слайд 16)

4.            Завдання лисички. Знайти суму вартості круглих, трикутних, прямокутних цукерок. (Слайд 17)

Робота в парах. Взаємоперевірка

5.            Завдання білочки. Розставити горішки в відповідні дупла. (Слайд 18)

Робота в парах. Взаємоперевірка

6.            Завдання ведмедя. (Слайд 19)

Відкрити замки від дверей, де зберігається мед.

Робота в парах. Взаємоперевірка

7.            Завдання папуги. (Слайд 20)

Вставити математичні знаки  у пусті клітинки, щоб  відповідь дорівнювала  50.

Робота в парах. Взаємоперевірка

  VI.          Підвести підсумок уроку.

- Над якою темою працювали на уроці? Чи справдилися ваші очікування? З якими героями зустрілися? Хто найбільше запам’ятався?

    VII.     Домашнє завдання

Вибери завдання, яке тобі по душі.

-  Скласти і розв’язати задачу на додавання круглих десятків.

-  Зашифрувати слова з використанням круглих десятків.

 

 

Список використаної  літератури:

1.     Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології  навчання.  – К.: Видавництво А.С.К., 2003. – С.52.

2.     Семенов С. М. Дидактична гра як форма навчання // Радянська школа. -  1989. - № 3. – С.48.

3.     Сиротенко. Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології  навчання. – Харків: Видавнича група « Основа»,2003.  – С.64.

4.     Сучасний урок.  Інтерактивні технології  навчання: Наук. – метод. Посібн./ О. І. Пометун, Л. В. Піроженко; За ред. О. І. Пометун._ Київ: А. С. К., 2006. – С.33.

5.     Навчальна гра для дітей «Петрик. Лісові пригоди» Картинки 4-20.



Джерело: http://docme.ru/bDy
Категорія: Математика | Додав: [ADM]Irina (03.04.2013) | Автор: Широкун Валентина Миколаївна
Переглядів: 1188 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!