Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Основи здоров'я | [ Додати статтю ] |
Урок з предмета «Основи здоров’я» 2 клас Тема. Здоров’я і хвороби. Запобігання інфекційним хворобам. Мета. Ознайомити учнів з причинами виникнення інфекційних захворювань, їх ознаками. Дати уявлення про щеплення, для чого його роблять. Навчити учнів піклуватися про своє здоров’я та використовувати первинні засоби для захисту від інфекцій. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я. Обладнання. Таблиця «Здоров’я та хвороби», марлева пов’язка , іграшковий телефон, тлумачний словник. Хід уроку І. Організація навчальної діяльності. - Діти, давайте пригадаємо: « Наші очі на уроці…( дивляться і все бачать) Вуха… ( уважно слухають і все чують) Голова добре…( думає) Спинки прямі, руки на парті. (Хором.) До роботи всім нам час, Бо багато її в нас. ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Фронтальне опитування - Що означає бути здоровим? - Що ви зробили сьогодні вранці, щоб бути здоровими? - Що ви будете для цього робити в школі, поки знаходитесь на заняттях? - Що зробите ввечері для цього? 2.Гра « Утвори слова» Прги (грип) Ракнусха (краснуха) Шюлкок (коклюш) - Назвіть ці поняття одним словом? ( Це хвороби) - Чи знаєте до яких хвороб вони належать? ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. - Сьогодні на уроці ми продовжуємо говорити про здоров’я. Міцне здоров’я – це найдорожчий скарб кожної людини. І дуже важливо вміти зберегти цей скарб. Поговоримо про це детальніше. ІV. Вивчення нового матеріалу. 1.Бесіда. - Як ви гадаєте, чому грип, краснуху, кір називають інфекційними хворобами? (Вони викликаються мікробами, вірусами – інфекцією) 2. Робота з тлумачним словником в групах. - Хто знає значення слів інфекція, мікроби, вірус? - Ось яке наукове тлумачення мають ці слова. ( Учні кожної групи зачитують пояснення цих слів) І група. Інфекція – проникнення до організму людини чи тварини збудника хвороби, зараження. ІІ група. Мікроб – найдрібніший, здебільшого одноклітинний організм, помітний тільки під мікроскопом. ІІІ група. Вірус – збудник інфекційного захворювання, який розвивається в клітинах людей, тварин і рослин. 2. Робота за таблицею - Розгляньте малюнки і скажіть, які ознаки говорять про те, що діти захворіли? ( Відповіді дітей) 3.Розповідь вчителя - Якщо у тебе з’явились ознаки захворювання, ти повинен покликати на допомогу старших. Не панікуй, не плач, а розкажи, що в тебе болить. Якщо ти себе почуваєш досить погано, треба викликати швидку допомогу за телефоном 103. Викликаючи швидку, треба чітко вказати адресу. 4. Рольова гра « Виклик швидкої допомоги» - Як правильно викликати швидку допомогу? - Чи можна жартувати, викликаючи швидку допомогу? 5. Практична робота в групах. Уявіть, що у нас епідемія. Завдання. Як ви будете захищати себе в цій ситуації? ( Кожна група захищає свій виступ і демонструє , як виготовити марлеву пов’язку) V. Закріплення вивченого. 1. Самостійне опрацювання статті підручника ( с. 8) 2. Розгадування кросворда ( Розгадавши кросворд, ви скажете, як можна назвати несприйнятливість організму до інфекційної хвороби) 1.Два брати через гору живуть і ніколи один одного не бачать (Очі) 2.Гарне я і запашне, роботяще змалку, Люблять діти всі мене вдень і на світанку. Кажуть, я даю красу, і здоров’я, й силу, Чистоту у дім несу. Звуть мене всі… ( Мило) 3. Я м’якенька полотнинка, лагідна, як киця. Я із щічок та волосся промокну водицю (Рушник) 4.Що допомагає твоєму організму впоратися з небезпечними інфекційними хворобам? (Щеплення) 5.Що дістане зубами потилицю? (Гребінець) 6.По квіточках літає, не бджола, не джмелик, а зветься …(Метелик) 7.Що воно за штука, що день і ніч стука? (Серце) 8. Через воду переводить, а сам з місця не сходить. (Міст) Ключове слово: (Імунітет) VІ.Підсумок. 1.Комп’ютерна презентація « Щоб не хворіти, потрібно…» 2.Дорогі діти, ви – майбутнє нашої країни. Вам вирощувати хліб, водити кораблі , літати навколо землі, будувати міста, лікувати хворих. Отже, бережіть себе змалечку, зміцнюйте своє здоров’я. І ви виростите здоровими, життєрадісними, працьовитими, здатними подолати будь-які труднощі і стоятимете на захисті нашої планети. 3.Рефлексія 1. Що ви очікували від сьогоднішнього уроку? 2. Що цікаве узнали на уроці? 3.Чи поділитесь своїми знаннями , здобутими на уроці, вдома? Якими саме? VІІ. Домашнє завдання. 1. Виконати завдання в зошиті на с.3-4 2. Скласти правила поведінки під час епідемії грипа. Батусь В. П., учитель початкових класів, Свеська спеціалізована школа № 2 "Ліцей" Ямпільського району Сумської обл. За матеріалами: Освіта.ua Джерело: http://docme.ru/RZk | |
Переглядів: 11849 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |