Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Основи здоров'я [ Додати статтю ]

Унікальність людини

Тема: Унікальність людини

Мета: показати дітям унікальність кожного учня, усвідомлення неповторності себе й оточення; дати дітям можливість порівняти ознаки людей, відшукати схожі риси та відмінності; пояснити, що таке ‘’унікальність’’; виховувати у дітей шанобливе ставлення до іншої людини не за те, що вона має певні видатні якості або такі якості, які подобаються нам, а просто тому, що вона має право бути іншою.

Хід уроку

I.             Організаційний момент.

Доброго ранку, ліси і поля!

Доброго ранку, плането Земля!

Щастя, здоров’я всім людям бажаємо,

З радістю в школу до знань поспішаємо.

II.           Актуалізація опорних знань та мотиваціянавчальної діяльності.

1.            Постановка проблеми.

-                Покажіть, як ви вмієте працювати разом. Обговоріть в групах та визначте своє ставлення до запитання:Хто найважливіша людина на Землі?. У вас може бути декілька відповідей. Даю вам 1 хвилину для обговорення.

2.            Вирішення проблеми.

-                Я почула багато відповідей. І мені важко визначити, яка з них найточніша, бо всі вони правильні. Вирішити цю проблему нам допоможе Чарівна скринька. Ось вона. Зараз кожен, кого я викликатиму, загляне у скриньку і побачить найважливішу людину на Землі. Тільки домовимось:бажаючі піднімають мовчки руки, не встаючи з місця. Це буде одним з правил нашої гри. Поки всі по черзі не заглянуть туди, не можна розкривати "секрет”.( Всередині скриньки знаходиться дзеркальце )

-                То хто ж найважливіша людина на Землі?( Я, я, я….)

-                Ось ми і дізнались, що найважливішою людиною  на Землі може бути кожен.

III.        Повідомлення теми і мети уроку.

До уроку вчитель оформив плакат "Я”, на якомурозміщеніфотографіїучнів.

-                Подивіться, діти, на плакат, на якому зображені ваші фотографії. Це наш 1-Г клас. Кожен з вас по-своєму унікальний і неповторний. Наш урок присвячений унікальності і неповторності людей.

IV.       Вивченняновогоматеріалу.

1.            Що таке "унікальність”? Пропоную знайти відповідь на це запитання, звернувшись до матінки-природи.

-                На екрані ви бачите фото квітів соняшників. Чим схожі? Чим вони відрізняються?

 

-                А зараз подивіться на фото котенят. Чи можемо сказати, чи вони однакові?

-                Кого ви бачите на цій фотографії? Чим схожі діти? Чим відрізняються?

Висновок: у природіоднаковіоб`єкти зустрічаються дуже рідко.

2.            Робота у парах

Завдання: порівняти малюнки ліній на своїх долонях.

( Учитель підкреслює, що у людей двох абсолютно однакових візерунків на пальцях і долонях не буває. Це свідчить про унікальність кожного учня. Його унікальність – це цінність. Тому діти мають бути уважними і дбайливими одне до одного, до своїх батьків, а також до себе.)

-                Що означає турбота про себе? У чому вона повинна виражатися?

-                Кожна людина хоче жити довго і щасливо. Ви згодні зі мною? А для цього людині потрібно міцне здоров’я. Кожна людина, кожен учень неповторний. Унікальність  людини – це поєднання її здібностей, зовнішності і рис характеру.

Фізкультхвилинка

Віє вітер нам в лице,

Захиталось деревце

Вітерець все тихше, тихше,

Деревце все вище, вище.

V.          Узагальнення і систематизація знань.

1.            Робота у підручнику (с. 91-92)

 

(Зачитуємо текст у підручнику. Розглядаємо малюнки)

2.            Проблемна ситуація. Робота у парах.

-                А зараз спробуємо визначити чим саме особливі саме ви. Що відрізняє вас від інших діток? Попрацюйте в парах, і з допомогою свого сусіда по парті, дайте відповідь на запитання.

3.            Робота у зошиті.

 

-  Діти, подивіться у зошиті завдання 1. Потрібно намалювати свій портрет. Звертайте увагу на те, якого кольору у вас волосся, якого кольору очі. ( Учні малюють у зошитах автопортрет)

4.            Вправа "Мікрофон”

Учні беруть до рук велику букву Я і розповідають про себе, передаючи букви Я одне одному. Після виступу кожна дитина нагороджується оплесками класу. Висновок: ми всі різні, але у нас багато спільного.

VI.      Підсумок уроку

-                Подивіться одне на одного.

-                Чи є серед вас хоч би двоє схожих одне на одного?

-                Кожен учень нашого класу неповторний, має унікальне поєднання рис, інтересів. Таланти і якості кожного з вас роблять усіх учнів разом унікальним класом.

Підготувала вчитель другої категорії Хмельницької СЗОШ     № 18 ім. В. Чорновола Гончарук О. М.



Джерело: http://docme.ru/koy
Категорія: Основи здоров'я | Додав: [ADM]Irina (30.03.2013)
Переглядів: 8567 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!