Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Перший урок | [ Додати статтю ] |
Ми – нація єдина!Мета. Навчальна: створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей; формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу; розширювати знання про рідний край; ознайомити учнів з поняттм герб, гімн, прапор держави. Розвивальна: розвивати почуття людяності, патріотизму. Виховна: виховувати любов до людей, до України. Групи компетентностей, що формуються: інформаційна, комунікативна, навчальна, полікультурна, пізнавальна. Обладнання. Карта України, Державний Герб, Прапор, Гімн України, презентація, відеоролик «Моя Україна», віночок із різнокольорових паперових квітів, фігурки українця та україночки, хмаринки, сонечко.
Хід уроку І. Привітання 1. Учитель Сьогодні свято завітало в школу, 2. Актуалізація опорних знань Гра «Так чи ні, я чи не я» - А зараз, діти, прошу відповідати чесно та відверто: Усі за літо відпочили? А набралися ви сили? У школу всі із вас хотіли? А на сонці загоріли? Хто улітку грався? Ну, а хто купався? У таборі хто із вас був? А хто букви всі забув? Хто з вас їздив до бабусі? Хто допомагав матусі? Хто книжку нову прочитав? А хто лише в м’яча ганяв?... - Питань багато маю я до вас, розповісти про все настав вже час.
Учитель вивішує дату на хмаринках на дошці біля сонечка.
ІІ. Оголошення теми та мети уроку Гра «Розсипанка»
Красивий, щедрий, рідний край Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово, вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України. ІІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу На світі багато чудових країн, Є у всіх одна країна,
Учитель
Про них послухайте легенду. Давно-давно жила одна жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими і дуже любили свою матір, готові були віддати за неї своє життя. Підросли вони і вирішили піти в люди і прославити свою матір. Першим пішов старший син. Мати, щоб він про неї пам’ятав, подарувала йому золоту корону з трьома промінчиками. Пішов син. І за корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала дорогу до кращого життя, дали першому сину ім’я – Тризуб. Середньому сину мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми хорошими справами прославив він свою матір. Дали люди йому ім’я – Прапор. А там, де був молодший син, завжди звучала дзвінкоголоса пісня, тому що мати подарувала молодшому сину голос солов’я. І дали йому ім’я – Гімн. З того часу йдуть завжди разом – Тризуб, Прапор і Гімн, прославляючи рідну матір.
(Демонстрація державних символів України) Учитель
(Прослуховування Гімну України, вчитель наголошує на тому, як слід поводитися під час його звучання)
Крім державних символів, Україна має ще й народні символи.
Учитель - Зараз ми спробуємо створити картину одного з куточків рідного краю. - Що ви ще знаєте й хочете розповісти про них?
До рослинних символів відноситься верба, дуб, тополя, калина, мальва, барвінок, чорнобривці, любисток тощо. З рослин дівчата плели віночки, і кожна квітка в них щось символізувала. ІІ. Практична колективна робота Учитель -Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді віночка. -Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Чим квіточки схожі? Чим різняться? І дорослі, і діти зовсім як наші квіти. Подивіться один на одного, посміхніться. Чим ми схожі? Чим відрізняємось?
Учитель показує карту України.
Перегляд відеоролика Учитель
Учні розповідають вірші. У всьому світі – кожен знає – Батьківщина лиш одна є. І в нас вона одна – єдина. Це наша славна Україна.
Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
Струмок серед гаю, як стрічечка. На квітці метелик, мов свічечка. Хвилюють, малюють, квітують поля – Добридень тобі, Україно моя!
Красивий, щедрий рідний край І мова наша солов’їна. Люби, шануй, оберігай Усе, що зветься Україна!
Фізкультхвилинка Якщо ви знаєте, що наша держава сильна коли єдина - дайте один одному руку. Якщо ви вважаєте, що кожен повинен любити і піклуватись про нашу Батьківщину – Україну, - сплесніть у долоні. Якщо ви вивчаєте рідну мову, дбаєте про її чистоту - сплетіть руки вгорі. Якщо ви впевнені, що треба з повагою ставитись до Герба, Прапора і Гімну, - встаньте.
Настав час скласти колективного вірша про Україну із щирих і теплих слів. Я почну, а ви будете добирати останнє слово другого рядка в риму. Учитель -А зараз я прочитаю вірш з пропущеними словами, а ви спробуйте їх відгадати і хором назвати. На землі великій є одна країна: Гарна й неповторна, мила …(Україна). І живуть тут люди добрі, працьовиті, І скажу, до речі, ще й …(талановиті). Землю засівають і пісні співають, На бандурі грають і вірші … (складають). Щоб жила й раділа кожна родина, Щоб була щаслива наша …(Батьківщина)! ІV. Підсумок уроку Учитель
(Діти піднімаються, стають біля парти і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.) Ми усі – одна сім’я, Неповторні – ти і я! Будемо усі дружити, В злагоді і мирі жити. Бо життя – це диво – казка! В ньому є любов і ласка! Ми прийшли у світ, щоб жити Й на Землі добро творити! Учитель
За матеріалами уроку «Ми – нація єдина!» Оксани Крамаренко Презентацію можна передивитись і скачати тут Джерело: http://www.docme.ru/eNy5 | |
Переглядів: 7639 | Рейтинг: 3.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |