Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Перший урок | [ Додати статтю ] |
Перший урок "Знайомство зі школою"
Тема: Знайомство зі школою Мета: познайомити дітей зі школою, класом, працівниками школи; розвивати увагу, спостережливість, навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування; виховувати толерантність, бережливого ставлення до майна. Обладнання: м’ячик, пелюстки ромашки (виготовлені з паперу), малюнки до правил, символічний портфель, малюнки приміщень школи, працівників школи, роздатковий матеріал для поділу на групи (зображення гумки, олівця, ручки, книжки), стікери, підручник. Тип уроку: урок-тренінг Хід тренінгу I. Вступна частина 1. Привітання Учасники стоять у колі, взявшись за руки. Промовляємо слова і виконуємо рухи. Здраствуй, сонце, Здраствуй, небо, Здраствуй, школо, дорога, І уся шкільна сім’я! 2. Знайомство
Усі учасники сідають у коло Вправа з м’ячем Передаємо м’яч по колу, називаючи по черзі своє ім’я, починаючи зі вчителя. - Скажіть, як вас називають у своїй сім’ї? 3. Складання правил Вступна бесіда - Ви вже стали школярами. Скажіть, що потрібно для того, щоб в школі був порядок та дисципліна? (Відповіді учнів) Вправа «Незакінченого речення» Для того, щоб у школі був порядок та дисципліна..... Висновок: ми усі маємо дотримуватись певних правил. Вправа «Ромашка» (На кожну пелюстку прикріплюємо правило) 1. Приходити вчасно. 2. Поводитись тихо 3. Вміти слухати 4. Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми! 5. Бути веселим і позитивним 6. Взаємодопомога (Якщо діти запропонують ще якісь правила, то можна їх схематична намалювати на дошці, а дати творче завдання для них і їх батьків намалювати ці правила ) - Отже, давайте ще раз повторимо ці правила. (Вчитель показує малюнок, а діти називають правило) . 4.Повідомлення теми і мети уроку - Дітки, сьогодні ми з вами будемо знайомитись із нашою школою, її працівниками, заглянемо у кожний куточок цього приміщення, навчимось орієнтуватись тут. - 6. Очікування Вправа «Портфель» - Згадайте свої відчуття, коли ви вперше переступили поріг школи. - Що ж ви чекали від знайомства зі школою... (відповіді учнів по колу) - Ми будемо складати наші очікування у портфель, а у кінці року ми перевіримо чи справдились вони. II. Основна частина 1. Актуалізація проблеми - Ми прийшли до школи (Вивішую мал. школи) - Які приміщення можна побачити тут? (відповіді учнів) - Так, правильно. Усі що ви називаєте є у школі. Це – (вивішую мал. приміщень) (Бібліотека) (Їдальня) (Медпункт) (Спортзал) (Туалет) (Учительська) - А також безліч класних кімнат. 2. Інформаційний блок - У нашій школі усі ці приміщення теж є. - Скажіть, а кого можна зустріти у цих приміщеннях? (І дорослих, і дітей) - Справді, тут можна побачити школярів і людей, які тут працюють. - Давайте, назвемо професії, які є у школі. (Нижче мал. приміщень школи вивішую зображення професій) Клас- вчитель бібліотека – бібліотекар Їдальня – повар Медпункт- медсестра спортзал – туалет - вчитель фізкультури прибиральниця Учительська – вчителі 3. Енергізатор ЯКЩО ВЕСЕЛО ЖИВЕТЬСЯ Учасники утворюють коло. Вправу розпочинає тренер. 1 варіант Якщо весело живеться, роби так - плеск у долоні (співає тренер), Якщо весело живеться, роби так - плеск у долоні (співає тренер), Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва), Якщо весело живеться, роби так - плеск у долоні (рух виконують всі разом). Далі вправу по черзі продовжують учасники, співаючи ті ж самі слова, але пропонуючи вже новий рух. Якщо весело живеться, роби так - 1 підскок (співає тренер), Якщо весело живеться, роби так - 1 підскок (співає тренер), Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), Друг хай другу посміхнеться, Якщо весело живеться, роби так - 1 підскок (рух виконують всі разом). 4. Набуття практичних навичок Об’єднання в групи - А тепер я вам запропоную виконати таку вправу. Розберіть ось ці листочки, на яких зображені шкільні приладдя (ручка, олівець, книжка, гумка ). - А тепер об’єднайтесь у групки за малюнками. - Підніміть руку у кого малюнок відрізняється від від інших у ваших групах. Ви будете презентаторами, тобто, будете допомагати мені. Виконання завдання «Хто, де працює?» (кожній групі пропонується зображення приміщення школи і кілька зображень професій, їм потрібно вибрати професію, яка відповідає даному приміщенню. Н-д: бібліотека – повар, вчитель, бібліотекар, прибиральниця. Презентатор групи доповідає про виконання завдання його групи, вивішуючи малюнки на дошку) Екскурсія по школі, знайомство із людьми, які в ній працюють. - А зараз ми вирушимо в невеличку подорож. Під час неї ми будемо знайомитись із людьми, які тут працюють. Ці знання вам стануть у пригоді. Ви будете знати до кого звертатись у різних ситуаціях. (Під час екскурсії звертати увагу на розміщення кабінетів та інших приміщень, знайомити із працівниками школи) III. Заключна частина - Одержання зворотного зв’язку. - Давайте попрацюємо із нашим підручником. Відкрийте його на с. 8. - Які приміщення є у школі? - Що є і чого не має у нашій школі? У нашій школі є….. У нашій школі не має….. - А тепер у парі із своїм однокласником розкажіть один одному, як пройти від нашого класу до виходу, їдальні, медпункту, спортивного залу тощо. (Кожна пара отримує своє завдання) - Тепер ми вже добре орієнтуємось у приміщенні нашої школи. - Хто зображений на мал. 9 (люди, які працюють у школі) - Хто дбає про здоров’я і безпеку дітей у школі? - Як звуть директора школи, учителів (які викладають у вас), медичну сестру? - До кого можна звернутись, якщо ти захворів? 1. Ритуал прощання - Запрошую знову усіх у коло. ПОСМІШКА ПО КОЛУ Учасники у колі передають посмішку: кожен учасник повертається до свого сусіда справа і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той дякує і, посміхаючись, вітає вже свого сусіда і т. д. Як варіант, посмішку „ беруть у долоні ” і передають її по колу „з рук в руки”. - Давайте промовимо хором за мною Ми прийшли у 1 клас Школа радо стріла нас Наша школа просто клас! підготувала вчитель Кищук Аліна Василівна, спеціаліст, м. Хмельницький ЗОШ № 18 Джерело: http://docme.ru/Lfw | |
Переглядів: 17238 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |