Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Виховна робота [ Додати статтю ]

3-4 класи. Писемність і людство

Свято Зошита

Фонова музикаTR - 01

Фанфари - TR 02

TR ____ Вихід 3-В (презентація)

TR ____Фанфари на початок дійства

TR –   Танець «Вихід Шапокляк» - TR

Шапокляк: Так поглянемо, що в світі відбувається! (Дивиться в ноут, тел.) Так…(читає) «Відкрито нову школу…Відбулися магання, робив гарний вчинок…Допоміг птахам!...Тьфу. Як це нецікаво, сумно, нудно! (знов дивиться на екран) Так-так-так…А оце вже цікавіше: «У Скандинавській гімназії відбувся «Турнір з каліграфії». Переможці запрошені на бал.» Так-так-так…»Запрошуємо усіх, хто шанує, поважає зошит, каліграфію та навчання!» Запрошують усіх! Прохідний білет-ваш зошит! Це цікаво! Отже, там будуть чемні та розумні володарі каліграфічного письма та чистеньких зошитів! Хм! Я можу зробити їх свято ну дуже «яскравим». Адже, робити дрібні капості-це те, чого треба навчати дітей. А то письмо, каліграфічне…Нудьга. .Що ж…завітаю на свято!Десь у мене є мій старенький зошит…Піду пошукаю і візьму його із собою.

TR ____  Іде зі сцени

TR ____ «Вальс»

TR ____ Вихід Королев Каліграфії, зошитів, учнів

Королева: У моєму королівстві Каліграфічне свято.

                  Вітаю всіх учнів я із зошитовим святом.

                  В моєму королівстві  я головна фігура.

                  Королева Каліграфії – ось моє імя!

                  Велика в мене є рідня:

                  Мої братики маленькі,

                  І товстенькі, і тоненькі,

                  І старенькі, і нові –

                  Мої зошити дорогі.

Зошит у косу лінію:

Щоб навчитися писати,

Рахувати і читати –

Треба зошит завжди мати.

Щоб у класі працювати

Треба зошит також мати.

Йдеш до школи, пам’ятай!

Зошит свій не забувай!

 

Зошит в клітинку:

Я – зошит! Я – твій друг!

Ти берегти мене умій!

Охайно літери пиши,

Оберігай мене від плям.

Гортаєш – пальців ти не слинь,

Оцю погану звичку кинь.

Запам’ятай же – я твій друг!

Тож зберегти мене зумій.

Зошит: Я дуже серджуся і плачу,

Коли відчую чи побачу,

Як рвуть листочки – сторинки,

Чи протирають до дірок

Невірно зроблений урок.

Отже старанно всі пишіть,

Мене не рвіть, а бережіть.

 

Музика на вихід героя– TR -____

 

Шапокляк: Вітає всіх вас тітка Шапокляк!

                  Ось зошит мій!Тримайте!

Зошит Шапокляк: (падає)

Королева: Лікаря! Терміново!

Лікар: (Виходить. Допомагає піднятися зошиту)

Зошит Я подертий, я потертий.

І в обкладинці дірявій,

Весь в чорнилі, у мастилі,

В мене загнуті куточки,

В мене вирвані листочки.

Я – каліка, і мені потрібні ліки.

Лікар Чистюлькін:

Чому зошит захворів?

Як його вилікувати?

Ви знаєте?

Учні : Розгладити куточки.

           Одягти обгортку.

           Вставити листочки.

 

Шапокляк: Чого ви ним опікуєтесь? Це зайвий клопіт! Викинути його! Взяти новий!

Лікар: Як вам не соромно! Треба бути чуйними, охайними. Поважати свій зошит!

Шапокляк: Фі (дістала дзеркало і красується).

Королева: (звертається до Шапокляк)

             Соромно вам моє бути, тітонько Шапокляк!

                  Чому ви дітей навчите! Не можна так чинити!

                   (звертається до зошита)

                  Подивись, Зошиту, чи немає

                 Тут таких господарів, як тітка Шапокляк?

Зошит: Ні, тут таких немає. Я бачу, що в цій школі дітки вміють

            берегти зошити, охайно їх ведуть. Вони люблять і шанують

            свій зошит! Ось мені б таких господарів! (плаче).

Королева: Ми допоможемо тобі!

Шапокляк: Ви що?!Не треба! Це мій зошит! І я не дозволяю вам!

                   (до дітей)  Що може в світі бути цікавішим, ніж робити

                   дрібні та велики капості! Давайте краще я вас навчу

                    цьому! Це весело, а писати у зошитах – це печально.

Королева: Так!Треба щось робити! А то тітка Шапокляк зараз навчить

                  учнів капостям різним! Зачарує їх. Діти, а давайте

                   спочатку допоможемо тітоньці Шапокляк? Я знаю чарівні

                   слова і вона стане добрішою і охайною, чемною і

                   усміхненою. Давайте всі разом скажемо: «Один, два,

                   три, повернись та посміхнись»(повторити разом з

                   глядачами).

Шапокляк: (повернулась двічі, посміхнулась) ОЙ! Де це я? Що зі

                   мною? Доброго всім дня! А що сталося з цим бідненьким

                   зошитом? Йому треба допомогти! (підходить жаліє

                   його).

Королева: Ось бачите! Тітонька Шапокляк змінилась! Вона

                  посміхається! І звернула увагу на свій зошит!

Лікар: Діти, а ви знаєте , коли зошити всміхаються і добре себе   

            почуваються?

Учень 1: Зошити всміхаються та добре почуваються:

           Якщо з ними шанобливо поводяться;

Учень 2: Коли на них одягнена обгортка;

               Коли вони правильно і охайно підписані;

Учень 1: Коли в них виконуються всі домашні завдання;

                Коли в них пишуть чисто і каліграфічно правильно;

Учень 2: Коли в них правильно виправляють помилки;

                Коли в них пишуть, думаючи над орфограмами;

Зошити (разом): Коли в них дотримуються вимоги єдиного

                           орфографічного режиму.

Зошит у лінію: Нещодавно у Скандинавській гімназії відбувся

                         «Турнір з Каліграфії».

Зошит у клітинку: І сьогодні ми зібралися всі разом дізнатися

                               імена переможців.

              Фанфари на нагородження TR - 07

 

Королева: Діти! Слухайте наказ! Нагородити хочу вас!

                  Нажаль, не всіх, а тільки тих,

                  У кого зошити кращі за всіх.

            Слово надається _____________________________

___________________________________________________.

 

Нагородження за кращ. зошит.

 

TR___Фанфари на нагородження

            (повторяти для кожного переможця)

______________________________________________

 

Королева: Хоч закінчується свято,

                   Памятайте всі, малята:

Зошит : Щоб нам правильно писати

              Та висловлювать думки,

  Зошит у косу лінію:             

               Рідну мову треба знати

              Треба вчити залюбки.

 

   Зошит у клітинку:   Старанно треба всім писати,

                                    Не  дрімати і не спати.

Шапокляк: Всі домашні завдання

                   На «відмінно» готувати.                       

Лікар:   Вчіться, діти, всі відмінно

               І поводьтеся сумлінно.

  Зошит Шапокляк:     

           Щоб батьки могли радіти,

               Що такі в них гарні діти!

Разом герої: Родина Зошитів каже вам «До побачення!»

Вед.: Шановні учні! У нас для вас є невеличкі подарунки. Учні деяких класів підготували пісні. І зараз я запрошую на сцену учнів 4-В класу.

TR ________Музика на вихід учнів

TR ________ Пісня 4-В «Школа»

TR ________Музика на вихід дітей зі сцени.

Вед.: А зараз я запрошую на сцену ________________________________________________________________________________________(керівник вчитель музики Мацкевич Інна Михайлівна)

TR ________Пісня «Мама»

Вед.: Дякуємо. Наше свято закінчується. Ще раз вітаємо переможців і запрошуємо їх на фотосессію. Всі класи ми проводжаємо до класних кімнат.А учасники та переможці залишаються у залі.

 

Фонова музика TR ___


     http://www.docme.ru/doc/125791/зошитове_свято._Санталова cценарій




Джерело: http://yadi.sk/d/-76cupu_2d1if
Категорія: Виховна робота | Додав: OlgaVasboxlbox77 (23.02.2013) | Автор: Ольга Біляченко E
Переглядів: 1669 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!