Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Виховна робота | [ Додати статтю ] |
Тема. Твоє життя – твій вибір. (Слайд 1) МЕТА. Формування активного усвідомлення учнями широкого кола ОБЛАДНАННЯ. Невелика свічка, аркуші паперу, фломастери, кольорові олівці, надувні кульки (за кількістю дітей). Х І Д З А Н Я Т Т Я Вступне слово психолога - Сьогодні на нашій годині спілкування ми поговоримо про Вправа «Коло асоціацій» Слайд 3 - Скажіть, які асоціації виникають у вас зі словом «життя»? Ви будете висловлювати свої думки, а я запишу це на променях нашого сонця. (Добро, любов, діти, …) - Що може зашкодити вашому життю? (Алкоголь, тютюнопаління, наркотики, неправильний спосіб життя, …) - Від кого буде залежати ваше життя? (Від нас самих, кожна людина вирішує як їй жити, …) Висновок. Життя дуже багатогранне, це – яскравий світ, але для кожного він особистий та особливий. Вправа "Символ життя" Слайд 4 Запалюють свічку, яку передають з рук у руки з коментарем. – Уявіть, що ця запалена свічка – наше життя. Потримайте її в своїх руках, передайте тому, хто праворуч з вами. Проаналізуйте свої відчуття. Запитання для обговорення: – Що ви відчували, коли тримали свічку в своїх руках? – Чи хотілося вам її віддати? – Чи виникав страх, що свічка згасне? Висновок. Коли свічка знаходилася у ваших руках, лише ви вирішували, вона горітиме чи згасне. Вправа «Як розпорядитися своїм життям» Слайд 5 - Ці монети будуть уособлювати вас і гратимуть роль символічних грошей, тобто засобу, за який можна купити певний товар. (Див. додаток 1) - Через хвилину перед кожним постане вибір: витратити чи заощадити свої монети, тобто себе самого, частину себе. На продаж будуть виставлені різноманітні «товари» парами. Правила гри не дозволяють купити обидва товари одночасно, тільки щось одне або нічого. Зрозуміло, що коли закінчаться ваші монети, вже нічого не можна буде купити. Всі покупки можна робити лише тоді, коли «товари» пропонуються на продаж. Не можна повернутися до попередньої пари, якщо на продаж уже виставлено наступну пару. Слайди 6-11 Тим, хто обрав сім’ю, повертаються 2 монети як винагорода Слайди 12-13 Ті, хто обрав 5 років насолоди, повинні додатково сплатити 1 монету – за певні речі ми маємо платити більше, ніж сподівалися. Слайди 14-15 Наші торги завершені, роздивіться ще раз свої покупки і скажіть: - Яка покупка подобається вам понад усе? - Чи шкодуєте ви, що не зробили якусь покупку? - Чи хотілося вам поміняти деякі правила гри? Висновок. Правила гри можна змінити, але життя – це не гра. Не можна повторити вже зроблений вибір чи скасувати прийняте у минулому рішення. Не можна охопити абсолютно все чи скористатися кожною можливістю. Не можна передбачити, які можливості будуть у вас через тиждень або рік. Вам завжди бракуватиме часу, варіантів вибору, грошей, можливостей. Ви повинні будете платити за кожен свій вибір у житті – і часто ця плата буде перевищувати ваші сподівання. Вправа « Куля мрій» Слайд 16 - Але все-таки всі ми любимо мріяти, незважаючи ні на що, і всі ми хочемо, щоб наші мрії здійснювалися. Психолог підкидає різнокольорові повітряні кульки і пояснює. - Піймайте кожен свою кульку мрії та намалюйте або напишіть свою мрію на ній, користуючись маркерами чи фломастерами. - Давайте об’єднаємо всі кульки ваших мрій в один великий оберемок, нехай ваші побажання здійсняться. Вправа «Рефлексія» - Закінчіть речення: Я зрозумів (зрозуміла) … Я дізнався (дізналася) … На наступному занятті я хочу … Слайд 17 ЛІТЕРАТУРА 1. Вісник психологічної служби Київщини. – Біла Церква : КОІПОПК, 2009. – С.41 – 55 2. Заняття психолога з підлітками / Упоряд. Т.Гончаренко. – К.: Вид.дім «Шкіл.світ»: Вид. Л.Галіцина, 2006. – С.87 Ролік Ольга Олександрівна, практичний психолог Васильківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 9 Джерело: http://docme.ru/5Zk | |
Переглядів: 9432 | Рейтинг: 4.0/8 |
Всього коментарів: 0 | |