Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Природознавство 1 клас
І семестр 
(1 година на тиждень) 
І семестр 
(2 години на тиждень) 
№ з/п                                                        Зміст навчального матеріалу                                                                            Дата Примітки
Вступ 
1 Вступ. Для чого ми вивчаємо природознавство (с. 3-5). Світ, у якому ти живеш
2 Що треба знати про природу. Нежива і жива природа (с. 6-7).
3 Як людина пізнає світ (с. 8-9).
4 Спостереження і досліди (с. 10-11).
5 Природні та рукотворні тіла (с. 12-13).
6 Урок-екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи.
7 Практична робота: дослідження дрібних частин предмета (с. 14-15).
8 Організми, їх ознаки (с. 16-17).
9 Що потрібно організмам для життя (с. 18-19).
10 Різноманітність рослин (с. 20-21).
11 Різноманітність тварин (с. 22-23).
12 Із чого людина виготовляє предмети вжитку. Дослідницький практикум «Із чого це виготовлено?» (с. 24-25).
13 Значення природи для людини (с. 26-27).
14 Бережливе ставлення до природи. Пра-вила поведінки в природі (с. 28-29).
15 Урок-екскурсія. Спостереження за осі-нніми змінами в живій і неживій при-роді.
16 Узагальнюючий урок за темою «Світ, у якому ти живеш».
Світ неживої природи
17 Сонце в нашому житті (с. 30-31).
18 Які властивості має вода. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече). Дослідницький практикум «Куди зникає вода з калюжі?» (с. 32-33).
19 Вода в природі та в житті людини (с. 34-35).
20 Повітря. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає увесь доступний простір). Значення повітря дня живої природи (с. 36-37).
21 Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини (с. 38-39).
22 Гірські породи, їх значення для людини (с. 40-42).
23 Практична робота: ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краю (с. 42-43).
24 Узагальнюючий урок за темою «Світ неживої природи». Світ живої природи
25 Рослини. Яку будову має рослина. Практична робота: вивчення будови рослин (с. 44-45).
26 Які бувають рослини (дерева, кущі, трав'янисті рослини) (с. 46-47).
27 Листяні та хвойні рослини (с. 48).
28 Дикорослі та культурні рослини (с. 49-50).
29 Кімнатні рослини (с. 51).
30 Практична робота: правила догляду за кімнатними рослинами (с. 52-53).
31 Тварини. Дикі та свійські тварини (с. 54-55).
32 Хто такі комахи. Дослідницький практикум «Як живуть мурахи?» (с. 56-58).
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Ольчик (09.09.2012) | Автор: Матвієнко Ольга E
Переглядів: 5968 | Рейтинг: 3.5/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!