№ п/п
|
Тема уроку
|
Стор.
підручн.
|
Дата
|
Природа материків і океанів
|
32.
|
Рослинний і тваринний світ Північної Америки.
|
74-77
|
|
-
|
Особливості природи материків Землі. Південна Америка.
|
78-80
|
|
-
|
Рослинний і тваринний світ Південної Америки.
|
80-85
|
|
-
|
Особливості природи материків Землі. Австралія.
|
85-88
|
|
-
|
Рослинний і тваринний світ Австралії.
|
88-93
|
|
-
|
Особливості природи материків Землі. Антарктида.
|
94-96
|
|
-
|
Рослинний і тваринний світ Антарктиди.
|
96-100
|
|
-
|
Практична робота:
Ознайомлення з картою світу, вивчення материків та океанів з використанням електронних ресурсів.
|
|
|
-
|
Навчальний проект. Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити
|
100
|
|
-
|
Узагальнюючий урок за темою: Природа материків і океанів.
|
|
|
-
|
Контрольна робота
|
|
|
Природа України
|
-
|
Україна на карті світу. Практична робота.
Подорож Україною з використанням електронних ресурсів
|
101
|
|
-
|
Карта України. Практичні роботи. Позначення на контурній карті столиць та міст України.
|
102-103
|
|
-
|
Форми земної поверхні. Практичні роботи. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні.
|
103-104
|
|
-
|
Рівнини і гори в Україні і в своєму краї.
|
104-106
|
|
-
|
Корисні копалини України.
|
107-109
|
|
-
|
Водойми України та їх використання і значення.
|
113-116
|
|
-
|
Природні та штучні водойми річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела.
|
116-119
|
|
-
|
Рівнинні і гірські річки.
|
|
|
-
|
Чорне море.
|
119-124
|
|
-
|
Азовське море.
|
124-127
|
|
-
|
Використання і охорона природних багатств водойм.
|
|
|
-
|
Контрольна робота.
|
|
|
-
|
Начальні проекти. Водойми рідного краю їх стан та охорона.
|
127
|
|
-
|
Ґрунти України. Охорона ґрунтів.
|
128-131
|
|
-
|
Природні зони України.
|
132-134
|
|
-
|
Мішані ліси.
|
134-138
|
|
-
|
Лісостеп.
|
139-142
|
|
-
|
Степ.
|
142-146
|
|
-
|
Гори. Карпати.
|
147-151
|
|
-
|
Кримські гори.
|
151-154
|
|
-
|
Начальні проекти. Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?
|
161
|
|
-
|
Узагальнюючий урок за темою.
|
|
|
-
|
Контрольна робота.
|
|
|
-
|
Екскурсія:Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю
|
|
|
-
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
|
|