Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота [ Додати статтю ]

Програма гуртка з хореографії

Вік 8-9 років

(3 клас)

Завдання:

Повторюється увесь матеріал, пройдений раніше, але дещо прискорюється темп—вправи виконуються у нескладних танцювальних комбінаціях. Крім того, додатково вивчається інший танцювальний матеріал.

Ритміка: 14 год.

  1. Ознайомлення з розмірами 3/8, 6/8, ритмічними малюнками з тріолями, складними розмірами.
  2. Розширення уявлення про танцювальні жанри: гавот, менует, полонез.

Танцювальна азбука: - 22 год.

Вправи біля станка:

  1. Повне присідання (пліє) позиції ніг.
  2. піднімання ноги на 90º (релеве лян).
  3. Великі кидки ногою вбік, вперед, назад (гранд батман жете).
  4. Перегини боком до станка, вперед, назад.
  5. Додатково вивчаються вправи з тренажу народно-сценічного танцю.
  6. Напівприсідання для дівчат і повне для хлопців за І, ІІ, ІІІ, V позиціями.
  7. Виведення ноги (носок, каблук, носок) з ІІІ позиції. Вивчається окремо у кожному напрямку (вбік, вперед, назад) з поверненням у ІІІ, V позицію.
  8. Середній батман убік з ІІІ позиції з ударом об підлогу напівпальцями.
  9. Підготовка до каблучних рухів, опорна нога на напівпальцях, удар працюючою ногою об підлогу за VІ позицією.
  10. Винесення ноги на каблук вперед і вбік.
  11. Удар усією ступнею (у VІ позиції) і винесення ноги на каблук убік.
  12. Чосанка з поворотом від станка.
  13. Почергові переступання опорної ноги на всю ступню, а працюючою—вперед на ребро каблука, назад на напівпальці (переступчик). Колове ковзання по підлозі(колисання). Похитування і уклін уперед, убік, назад із переступанням з ноги на ногу(угинання з гойдалкою).

Вправи на середині залу:

  1. Повторюються вправи, розучені біля станка.
  2. Пози 1-го, 2-го, 3-го арабесків із відривом ноги від підлоги.
  3. Стрибки, скакунець-стрибунець (український).

Танцювальні елементи: 36 год.

  1. Шасе (ковзний стрибок), крок полонезу, балянсе (похитування), вальс, вальсова доріжка, па де буре (дрібні переступання).
  2. Припадання з подвійним ударом, подвійна вірьовочка (з пересуванням на півпальцях), голубець, вихилясник з угинанням, залітний крок, присядка, розніжка(для хлопців), повзунець, гусячий хід(для хлопців).
  3. Поворот на напівпальцях (типу сутеню).Поворот на двох припаданнях.

Рухи народних танців:

1.      Російський танець: традиційний російський хід, припадання (бічний хід, прості оплески, присядки).

2.      Український танець: приставний крок (вправо, вліво), чосанка, переступання на високих півпальцях, простий танцювальний крок із розведенням рук, крок веснянки, бічна доріжка, присядки.

3.      Етикет бального танцю:

-          англійський вальс;

-          віденський вальс;

-          блюз;

-          рок-н-рол.

4.      Білоруський танець

Танцювальні етюди будуються на зазначених елементах.

Орієнтовні вимоги до знань і вмінь учнів на кінець третього року навчання

Учні повинні знати:

  • Що вправи танцювального екзерсису формують поставу.
  • Назви вправ екзерсису, танцювальних рухів.
  • Правила виконання танцювальних вправ, рухів.

Учні повинні вміти:

  • Виконувати вправи екзерсису.
  • Виразно, правильно і ритмічно виконувати під музичний супровід танцювальні вправи, етюди, композиції.
  • Передавати характерні рухи танців регіонів України та сучасних.

Вік 9-10 років

(4 клас)

Завдання:

Повторюються усі вивчені вправи. Але у більш прискореному темпі і у різних комбінаціях. Додатково розучується інший танцювальний матеріал.

Ритміка: 8 год

Елементи музичної грамоти й ритмічні вправи. Систематизація знань з музичної грамоти і зв’язок руху з музикою.

Танцювальна азбука: 24 год

Вправи біля станка:

  1. Кидок ноги на носок з відриванням від підлоги (батман піке).
  2. Плавні згинання ноги в коліні у положенні ступні на щиколотці в усіх трьох напрямках на 45º (батман фондю). Великі кидки ( гранд батман жете).
  3. Ковзний рух ноги в усіх трьох напрямках з відривом її на 45º , 90º (девелопе).

Додатково вивчаються вправи з тренажу народно-сценічного танцю.

  1. Повне присідання за І, ІІ, ІІІ,V позиціями.
  2. Виведення ноги (батман тандю) з І позиції вперед, убік, назад із переведенням ноги з носка на каблук і назад на носок із додаванням напівприсідання при поверненні у В.п.
  3. Винесення ноги з V позиції на каблук в одному з трьох напрямків без відриву п’ятки опорної ноги.
  4. Кидки на 25-30º (на середині залу).Ковзний рух ноги з відриванням її у трьох напрямках на 45º (девелопе).
  5. Різке девелопе на 45º у комбінації з підготовкою до вірьовочки.
  6. Прикарпатський переступчик.
  7. Переступчик з підскоком у прямому положенні та навхрест.
  8. Дріб (для хлопців).Крок "Аркана”.
  9. Стрибок із зігнутими ногами (підошва до підошви).
  10. Мітелочка. Розтяжка.

Вправи на середині залу:

       Виконуються всі вправи, розучені біля станка. Всі вони можуть виконуватись в положенні круазе й ефасе.

Танцювальні елементи: 40 год

  1. Змінний крок з кидком ноги назад.
  2. Припадання з подвійним ударом.
  3. Вірьовочка з переступанням на напівпальцях.
  4. Подвійна вірьовочка.
  5. Підготовчі рухи для виконання дробів. Ключ затактовий. Дріб з підскоком ( з синкопою).
  6. Основні рухи прикарпатських і закарпатських танців.

Основний хід " Гуцулки”.

Основний хід "Аркана”, чосанка, поворот на місці, по одному в парі.

Бічний гуцульський хід.

Бічний хід танцю "Аркан”.

Бічний закарпатський хід

  1. Етикет бального танцю:

-          англійський вальс;

-          венский вальс;

-          рок-н-рол;

-          фокстрот;

-          танго;

-          блюз.

На зазначених елементах будуються російський, український, матроський етюди.

Орієнтовні вимоги до знань і вмінь учнів на кінець четвертого року навчання

Учні повинні знати:

  • Обсяг матеріалу, опанованого за 4 роки.
  • Про роль хореографії у житті людини, в особистому житті учня.
  • Характерні особливості танців різного походження.
  • Назви всіх танцювальних вправ, рухів, танців, що вивчалися в початковій школі.

Учні повинні вміти:

  • Практично використовувати набуті знання в різних видах художньо-естетичної діяльності.
  • Виразно, ритмічно, правильно і вільно виконувати нескладні танцювальні композиції та танці.
Категорія: Гурткова робота | Додав: [ADM]Irina (04.04.2010)
Переглядів: 6021 | Рейтинг: 2.8/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!