Каталог статей
Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
ПРОГРАМА розвитку науково-педагогічного проекту "Росток"
ПРОГРАМА розвитку науково-педагогічного проекту "Росток" Головна мета освіти на сучасному етапі – створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися протягом усього життя. Цьому мають сприяти пошуки нових педагогічних технологій, створення такого освітнього середовища, яке дало б змогу виявити здібності, нахили конкретної індивідуальності, забезпечувало б потреби і можливості кожного школяра, сприяло б формуванню дитини, яка здатна бути суб'єктом розвитку своїх здібностей. Серед таких педагогічних технологій і є Всеукраїнський проект "Програма розвитку дітей "Росток". Мета проекту: – створення необхідних соціальних, психологічних, педагогічних умов для всебічного розвитку творчого потенціалу учнів, на основі гуманізації, інтеграції, екологізації змісту освіти; – становлення духовної культури особистості в процесі формування цілісної картини світу та уявлення про місце людини в ньому як невід'ємної частини природи; – формування загальнолюдських цінностей в гармонії з національним самоусвідомленням, розвитку творчих здібностей відповідно до вікових особливостей. Реалізація проекту "Росток" здійснюється за такими основними напрямами: – інтеграція знань учнів у процесі вивчення інтегрованих курсів початкової і середньої школи; – наступність навчання під час переходу з дошкільного закладу до початкової школи і від початкової до середньої школи на основі інтеграції змісту навчання; – виховання екологічної культури школярів на засадах інтегрованого підходу до навчальної діяльності; – інтегрований підхід до формування здорового способу життя учнів; – естетичне виховання дітей на основі інтеграції предметів художньо-естетичного, гуманітарного і природничо-математичного циклів у початковій і середній школі; – профорієнтація учнів на основі комплексної діагностики їхнього розвитку в умовах профільного навчання; – особистісно орієнтований підхід до формування творчої індивідуальності вчителя. | |
Переглядів: 2346 | Рейтинг: 1.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |