Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

ПРОГРАМА розвитку науково-педагогічного проекту "Росток"
ПРОГРАМА 
розвитку науково-педагогічного проекту "Росток" 

Головна мета освіти на сучасному етапі – створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися протягом усього життя.
Цьому мають сприяти пошуки нових педагогічних технологій, створення такого освітнього середовища, яке дало б змогу виявити здібності, нахили конкретної індивідуальності, забезпечувало б потреби і можливості кожного школяра, сприяло б формуванню дитини, яка здатна бути суб'єктом розвитку своїх здібностей.
Серед таких педагогічних технологій і є Всеукраїнський проект "Програма розвитку дітей "Росток".

Мета проекту:
– створення необхідних соціальних, психологічних, педагогічних умов для всебічного розвитку творчого потенціалу учнів, на основі гуманізації, інтеграції, екологізації змісту освіти;
– становлення духовної культури особистості в процесі формування цілісної картини світу та уявлення про місце людини в ньому як невід'ємної частини природи;
– формування загальнолюдських цінностей в гармонії з національним самоусвідомленням, розвитку творчих здібностей відповідно до вікових особливостей.

Реалізація проекту "Росток" здійснюється за такими основними напрямами:
– інтеграція знань учнів у процесі вивчення інтегрованих курсів початкової і середньої школи;
– наступність навчання під час переходу з дошкільного закладу до початкової школи і від початкової до середньої школи на основі інтеграції змісту навчання;
– виховання екологічної культури школярів на засадах інтегрованого підходу до навчальної діяльності;
– інтегрований підхід до формування здорового способу життя учнів;
– естетичне виховання дітей на основі інтеграції предметів художньо-естетичного, гуманітарного і природничо-математичного циклів у початковій і середній школі;
– профорієнтація учнів на основі комплексної діагностики їхнього розвитку в умовах профільного навчання;
– особистісно орієнтований підхід до формування творчої індивідуальності вчителя.
Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: (20.05.2012)
Переглядів: 2319 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!