Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
9.06. – День гігієни Станційна гра «Правила особистої гігієни». Кожен загін, подорожуючи станціями, отримує медичні та санітарно-гігієнічні знання і певні навички. Гра проходить у формі змагання, на кожній станції загін отримує певну кількість балів, наприкінці гри визначається переможець. 10.06. – День здорового харчування Випуск табірної книги «Про смачну і здорову їжу» (кожен загін готує свою сторінку для книги, де пропонує рецепти смачних страв, виключно корисних для здоров»я). Ознайомлення з різними системами харчування (вегетаріанською, системою роздільного харчування, дієтичною). 11.06. – День екологічного здоров»я Екологічні подорожі на природу з метою почути голоси птахів, зібрати природний матеріал для саморобок, навчитись розрізняти сліди тварин тощо. Мальовничий пленер (діти малюють природні пейзажі з натури). Виставка малюнків та саморобок. Шоу програма «Театр екологічної моди» ( колекція з моделей одягу, виконані з екологічно шкідливих матеріалів (пластикові пляшки, пластмасовий посуд тощо). 12.06. – День профілактики негативних явищ Перегляд профілактичних відеофільмів про негативні явища. (Вживання наркотиків – загроза для здоров»я», «Паління та його наслідки», «Алкоголь») Данс – акція «Зроби свій вибір на користь здоров»я». 13.06. – День здорового гумору «Сміх – найкращі ліки» Загонові конкурси гумористів. Виставка карикатур на тему здоров»я. 14.06. – День здорового глузду Конкурс кросвордів, ребусів на тему здорового способу життя (кожен загін готує свої кросворди і ребуси, потім загони обмінюються ними між собою для вирішення). 17.06. – День інтелектуальних спортивних ігор Чемпіонат табору з шашок та шахів. 18.06. – Малі Олімпійські ігри «Олімпіада здоров»я». 19.06. – День медицини Станційна гра «Перша допомога». (надання першої допомоги при отриманні травм) Ігрова програма «Ігротерапія». (кожен загін готує для показу цікаву гру) 20.06. – День етноздоров»я «Козацькі розваги» Спортивні змагання для хлопців в українських традиціях. 21.06. – День етноздоров»я «Подорож за здоров»ям» Етнографічна подорож за здоров»ям (вихід на природу з метою збору лікарських трав, якими з давніх-давен лікувалися українці, отримання навичок загартування, що відомі з козацьких часів). Конкурс знавців лікарських трав. 23.06. – Закриття зміни «Здорово живеш!» Святкове закриття зміни. Вогнище дружби. Випуск стіннівок «Наші враження про табір». Заплановані екскурсії: 1. По Шевченківських місцях. (Моринці, Шевченкове) 2. Південний Буг. 3. Верхняцький краєзнавчий музей. 4. Уманський дендропарк «Софіївка». 5. Районна бібліотека. 6. Парк ім. Т.Г.Шевченка. 7. Урочище «Долинка». 8. Ігровий майданчик «Рошен». Основні правила роботи з дітьми в загоні 1. Виховання через заняття слід будувати на різноманітній діяльності дітей: пізнавальній, ігровій, трудовій, спортивній, естетичній, словесній. Форми роботи мають готувати до цих видів діяльності, мотивувати її або давати їм оцінку. Діти не поважають повчань, настанов, «проповідей», моралізаторства та інших вербальних впливів, позбавлених матеріального підґрунтя. 2. Діяльність дітей має бути значущою, побудованою на інтересах і захопленнях. Дає результат та діяльність, яка суспільно значуща, заснована на врахуванні вікових інтересів та захопленні. Ця діяльність вирішує питання дисципліни в загоні. Якщо нудно, виникає бажання порушити дисципліну. Адже вона встановлюється не погрозами й покараннями, а високою організацією корисної справи, захопленістю, зацікавленістю дітей, які беруть в ній участь. Робота за інтересами, пошук, романтика, відчуття часу – найважливіший принцип роботи в загоні. 3. Життя в загоні має давати максимум позитивних вражень. Вихователь має бути готовим до того, що серед його вихованців будуть діти і байдужі, і складні, й пустотливі. Але в своїй роботі з дітьми він повинен знати, що кожна дитина має великий потяг до позитивного. Якщо діяльність їй цікава, якщо до неї виявляють довіру, дитина тягнеться до колективу і її зацікавлює позитивна суспільна оцінка. Нарікання, підозра, покарання, недовіра спричинюють негативні переживання й заважають позитивному вихованню. Діти не люблять буркотливих, злих, похмурих, сердитих. Особливо неприпустимі прізвиська, грубі й образливі зауваження, крик. Вихователь має бути веселим і життєрадісним, частіше вітати посмішкою, постійно вигадувати щось нове, цікаве, захопливе, вносити гумор і веселощі в усі справи загону, створюючи атмосферу радості й комфорту. Не слід і самому скаржитися на втому та труднощі, а долати їх з гумором, наполегливо та спокійно. 4. Необхідно дотримуватись правил педагогічної етики: · Умійте пробачати помилки інших, не пробачайте їх лише самому собі. Вихователь не повинен пам»ятати зла і намагатись помститися - це неприпустимо стосовно дітей. · «Роби, як я!» - головне гасло вихователя, особистий приклад, якого у всьому і завжди нічим іншим замінити неможливо. · Зацікавленість будь-якою справою – це відбиття інтересу й поваги до вихователя. Дотримуйся слова! Краще не давати обіцянок, ніж їх не виконувати. · Вірте дітям! Краще тисячу разів обманутися в довірі, ніж хоча б раз висловити відкрито свій сумнів або підозру. · Будьте оптимістами! Без віри в свої сили, без переконаності в успіху задуманого, без поступу вперед немає ні хорошого вчителя, ні справжнього вихователя. · Не вирізняйте своїх вихованців ні за якими іншими ознаками, крім ділових. Будьте вимогливими до тих, кого вважаєте за кращих. · Знайте, вмійте, постійно навчайтесь у старших, більш досвідчених, у своїх вихованців, шукайте своє, творіть, дерзайте, проте постійно аналізуйте, давайте собі обіцянку і вдосконалюйте свою педагогічну майстерність. | |
Переглядів: 2329 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |