Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Програма вивчення сім'ї

Програма вивчення сім’ї

 

1.                   Прізвище, ім'я учня.

2.         Адреса.

3. Тип сім'ї: повна проста (батьки., діти), повна складна (батьки, діти, бабуся,
дідусь), повна, але один із батьків нерідний, неповна.

4.         Скільки років існує сім'я.

5.         Кількість дітей.

6.         Житлові і матеріальні умови.

7.         Характеристика сім'ї за віком: вік дорослих членів сім'ї, вік дітей.

8.         Де  і ким працюють батьки.

9.                   Освіта дорослих членів сім'ї.

10. Культурний рівень батьків:

-        наявність домашньої бібліотеки;

-        читання періодичної преси;

-        читання педагогічної літератури;

-        відвідування осередків літератури.

11. Сімейна атмосфера:

-        доброзичлива;

-        дружелюбна;

-        нестійка;

-        байдужа;

-        гнітюча, недоброзичлива.

 

12.    Хто з батьків більше приділяє уваги дітям.

13.    Система виховного впливу:

 

-        узгодженість усіх членів сім'ї у питаннях виховання дитини;

-        відсутність чи наявність конфліктів щодо виховання дітей;

-        відсутність виховання як системи цілеспрямованого впливу.

 

14.           Рівень (відсутність) інтересу і бажання поповнювати свої психолого-педагогічні    знання.

15.    Стосунки в сім'ї:

 

-        стосунки між батьками, старшими членами родини;

-        стосунки між батьками і дітьми;

-        стосунки між дітьми;

-        причини конфліктів в сім'ї;

 

-        особливості   протікання   конфліктів   в   сім'ї,   їх   періодичність,   інтенсивність, тривалість, способи їх вирішення.

-        вплив стосунків у сім'ї на самопочуття,  поведінку дитини в сім'ї, школі, її успішність.

16 Дозвілля сім'ї та дитини:  - як члени сім'ї проводять своє дозвілля, чому його присвячують;

-        час, використаний на дозвілля членів сім'ї;

-        форми проведення дозвілля: проведення спільне, окреме;

-        ставлення дитини до спільного сімейного дозвілля;

17.  Взаємодія сім'ї і школи:

-        відвідування батьками батьківських зборів, конференцій, диспутів, консультації тощо.

-        через кого з членів сім'ї підтримується зв'язок із школою;

-  допомога батьків школі

 

 

Виштак Ольга Вікторівна, вчитель математики Двірківщинського НВО І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Яготинського району Київської області

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (05.12.2010) | Автор: Виштак Ольга Вікторівна
Переглядів: 1673 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!