Мета: Формувати у дітей свідоме установку на здоровий спосіб життя, використовуючи здо-ров'єзберігаючі технології, нетрадиційні методи. Удосконалювати у дітей вміння вільно виконувати вправи; вчити дітей виражати себе в ритмічних ру-хах і радіти їх красі
Обладнання: костюми (чорні шорти, жовті та білі футболкі), по’язочки на голову, квітиста підлогу, муз. запис «Природа»
Хід заняття
Вихователь:
Діти під музику забігають в зал і присідають кожний до своєї квітки.
Вправи
«Комашки-тарганчики»
Йдуть по колу дрібними кроками, приставляя п'ятку однієї ноги до носка іншої Наступила весна. Вийшло тепле сонечко, стало дуже тепло. Прокинулись перші комашки-торганчики. Радіють теплому сонечку.
«Равлик»
В.п. – сидячи на підлозі, ноги витягнуті вперед, руки розведені в сторони. Обхопити гомілки руками, підтягнути коліна до грудей, зіщулившись у грудочку, притиснути голову до колін А під листячком сидить равлик, йому теж подобається весна. Він грається із сонечком. То вилазить зі своєї хатинки посміхається сонечку і знову ховається.
"Лялечка"
Лежачи на спині, обхо-пити руками за плечі правою рукою ліве пле-че, лівої - праве, ноги переплетені гвинтом. 1-7 - безперервні перекати тіла на спині з одного боку на інший А чуть подалі, лежить лялечка. Вона теж захотіла Побачити сонечко і посміхнутися йому. Лежить ворочається то вліво то вправо.
«Весела комашка»
Лежачи на спині,руки і ноги підняті вгору, довільні рухи Ой як зраділа лялечка коли звільнилась
"Бджоли ховаються"
В.п. на низьких рачки з опорою на кисті і стопи.
В.п. повзання вперед і назад До нашої галявини прилетіли бджілки. Побачили дуже красиву квітку, квітка дуже красива тому наші бджілки то підлітали до квітки то відлітали. Вони так гралися. Влетіли бджілки
"Джміль шукає бджіл"
В.п. на високих рачки з опорою на кисті і стопи. В.п.: ходьба рачки навколо квіточки. А до нашої квітки приле-тів джміль, ходить по ко-лу тай гадає як з такої квітки нектар узяти. Не придумав та полетів далі.
«Метелик»
В.п.: стоячи, стопи на ширині ступні,руки в сторони . В.п. плавні перекати стопи з п'ятки на носок і навпаки з рухом рук вгору-вниз. Квітка така гарна, що привертала до себе багато уваги, ось и метелик завітав. Помахав крильцями зірвав собі квітку і полетів до друзів.
|