Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Психолого-педагогiчна характеристика колективу 4-А класу У 4-А класi навчається ___ учнiв, з них:___ дiвчаток i ___ хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей. Показники успiшностi у класi такi: • учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень ______; • учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень ______; • учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень ______; • учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень _____. Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.___% учнiв класу навчаються iз задоволенням i тiльки троє ______ мають початковий рiвень навчальних досягнень. Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають _________. Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як:_________ — не завжди виконують домашнi завдання. Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними останнього анкетування пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 % вiд загальної кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу. 60 % дiтей вважають, що колектив класу згуртований. За результатами анкетування виявлено групу дiтей з високим рiвнем тривожностi, напруженостi в життi коллективу. До її складу входять такi учнi:______________. Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу. Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати; є малозабезпеченi сiм’ї.
***
Психолого - педагогічна характеристика класу В класі навчається 28 учнів: 16 хлопців та 12 дівчат. Класний колектив має свого командира та актив класу, які користуються повагою серед учнів. В класі навчаються 6 відмінників: (Прізвища, імена учнів) . Значна частина учнів навчаються на достатній та високодостатній рівні. Добре навчаються такі учні: (Прізвища та імена учнів). Учні класу неодноразово брали та беруть участь в позакласній роботі (виховні заходи, свята, вистави). Деякі з них відвідують драматичний, літературний та інші гуртки. Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей. Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами, хоча дещо спостерігається поділ на мікрогрупи за статтю та власними уподобаннями. Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування. Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі. | |
Переглядів: 41580 | Рейтинг: 3.5/34 |
Всього коментарів: 0 | |