Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи | [ Додати статтю ] |
Новорічні сценарії ранків і свят «Пригода в казковому лісі»
Сценарій новорічної вистави для дітей молодшого та середнього шкільного віку
Картина 1. Б-Я: Струнко! Кроком руш! Б-Я: Все, все, все. (Ляпає в долоні) Припиніть це неподобство. Вийди наперед, нікчемо!. Ставлю тобі… нуль і наказую: на чортячу дискотеку сьогодні не підеш! Учениця1: Бабусенько-Ягусенько. Я дуже хочу на дискотеку. Там же уся Нечиста сила збереться. Чортинятка, лішачки, відьмочки. Буде так весело. Б-Я: Ну добре. Сьогодні я запросила гостей на відкритий урок до нашої казкової школи. Якщо урок пройде відмінно, то підете на дискотеку. А якщо ні… Всі: Ми будемо дуже старатися… Б-Я. Ну то й добре. Ой, я тут з вами забалакалася, а діти вже прийшли. Б-Я (до дітей в залі) : Пробачте мені, що я одразу вас не помітила.. Але ж я зовсім старенька, забудькувата стала та й бачу не дуже добре (Видає з себе стареньку). Пробачили? Ось і добре. Ну що ж, тоді давайте вітатися. Привіт, хлопчики та дівчатка! (діти відповідають). (До своїх) І ви поздоровкайтеся з дітьми. Учні біжуть до дітей в зал, кожному подають руку, кричать: Привіт! Добрий день! Б-Я: Що ви робите? Картина 1. Б-Я: Струнко! Кроком руш! Б-Я: Все, все, все. (Ляпає в долоні) Припиніть це неподобство. Вийди наперед, нікчемо!. Ставлю тобі… нуль і наказую: на чортячу дискотеку сьогодні не підеш! Учениця1: Бабусенько-Ягусенько. Я дуже хочу на дискотеку. Там же уся Нечиста сила збереться. Чортинятка, лішачки, відьмочки. Буде так весело. Б-Я: Ну добре. Сьогодні я запросила гостей на відкритий урок до нашої казкової школи. Якщо урок пройде відмінно, то підете на дискотеку. А якщо ні… Всі: Ми будемо дуже старатися… Б-Я. Ну то й добре. Ой, я тут з вами забалакалася, а діти вже прийшли. Б-Я (до дітей в залі) : Пробачте мені, що я одразу вас не помітила.. Але ж я зовсім старенька, забудькувата стала та й бачу не дуже добре (Видає з себе стареньку). Пробачили? Ось і добре. Ну що ж, тоді давайте вітатися. Привіт, хлопчики та дівчатка! (діти відповідають). (До своїх) І ви поздоровкайтеся з дітьми. Учні біжуть до дітей в зал, кожному подають руку, кричать: Привіт! Добрий день! Б-Я: Що ви робите? Б-Я: Так ви будете до вечора здоровкатися! Учні: Так у нас тільки по дві руки… Б-Я: А ну швидко всі сюди! І вітайте одразу всіх! Учні: А…Привіт, діти!!!(Діти відповідають) Б-Я: А тепер давайте знайомитися. Мене звуть – Баба-Яга, без мене не відбувається ні одне свято, ні одна новорічна казочка. Адже Баба Яга – найголовніша героїня багатьох казок і найулюбленіша гостя на дитячих святах. Одній мені не впоратися, ось помічниць собі і готую. А як звуть вас? Кажіть свої імена разом. Я почую… Ну ось , Чую, тут є і Миколка, і Маринка, і Михайло, і Даринка, є і Петрик і Світланка, є Максимка і Оксанка. Ой, які ви всі чудові, всі тепер мені знайомі. Тепер я вам представлю своїх учнів. Це – маленькі Бабка-Йожка, Лішачок, Летюча мишка, Кікіморка.У, проказниця. А ось моя улюблениця – Чорна кішечка, відмінниця. Чорна кішка виконує пісню "Чорний кіт” (або якийсь інший номер) Кує Зозуля. Б-Я: Ой, як я з вами затрималася. До нового року залишилось тільки дві години, а я ще не готова, не одягнута, без макіяжу. (Метушиться по сцені, в зал – таємничо) Я сьогодні до свого давнього друга Кощея у гості йду. Мені треба дуже гарно виглядати. Учні мої – за мною! Б-Я і її учні вибігають зі сцени. Світло спочатку згасає, а коли потроху вмикається, на сцені з’являється павутиння, Павуки і Кощєй. Павуки та чорти відповідають "Так, так, Кощей” Кощей: Хто у казках самий страшний? А самий підступний? (Хоче виглядати страшним, але сам кумедний. Все у нього відвалюється, він смішно кульгає…) Всі : Ти, ти, Кощей. ( А самі тихенько гигикають) Кощей (до дітей): А ви мене злякалися? Ні? (Діти, скоріше , кричать «Ні».)То я вам покажу! Кощей: Щоб не забули, який я гидкий та страшний, треба терміново зробити якусь величезну капость (Ходить туди-сюди, чорти і павуки бігають за ним. Коли він зупиняється, налітають на нього) Кощей: Придумав! Я зіпсую всім Новий рік, украду Снігурку і оженюся на ній!!! Оце план так план. Переходимо до виконання. Збирає навколо себе своїх помічників, шепочуть. Кощей: Спочатку відправимо поштою нашого листа. (Відправляє одного з слуг з конвертом) А тепер, вперед! Нас чекають великі погані справи!!! Улітає. За ним вибігають його слуги. Картина 2. Б-Я: (Дивиться у люстерко): Щож, начебто краще. Тепер я непогано виглядаю.Так? Учні: Так! Так! Б-Я: А чи знаєте, ви, мої учні дорогенькі, як мені вдається вже триста років досить добре себе почувати, та і виглядати років на сто молодше? Учні: Ні! Розкажи, Баба-Яга! Б-Я: Тому, що я кожного дня роблю спеціальну, баби-йогину зарядку. Хто хоче виглядати на сто років молодше, підніміть руки. Робимо зарядку! Зарядка від Баби-Яги Знов кує зозуля. Б-Я: Все! Молодці. Вже кожен з вас помолодшав років на 30. А я побігла до Салону Краси, там мені Кікімора зробить модну зачіску. Кощеюшка побачить мене і очей не зможе відвести. За мною, мої крихітки. Всі вибігають . Картина 3. Кує зозуля. Виходить Снігуронька: Все, все, все! Пустуни! Припиніть розваги. Треба працювати. Незабаром Дідусь Мороз прийде, а ми ще подарунки дітям не приготували. Ромка, читай дитячі листи, а ти, Женька, допомагай мені готувати іграшки. Женька витаскує на сцену важкий мішок з листами, читає: Женька: "Шановний Дід Мороз. Подаруй мені будь ласка талісман нового 2008 року – мишу, можна білу. Максимка з 3-А класу” Снігуронька: А і справді, за східним календарем, наступний рік – рік миши. Де наші мишки? Снігуронька : Я вважаю, Максимка зрадіє такому чудовому подарунку. Снігуронька: Читай далі. Ромка : "Шановні Дід Мороз і Снігуронька. Я дуже люблю свято Нового року і завжди з нетерпінням його чекаю. Подаруйте мені, будь ласка, яку-небудь іграшку, яка б нагадувала мені про вас і в літку. Марійка. 7 років.” Снігуронька (перебирає іграшки): Що ж тобі, Марійко, подарувати. Може якусь чудову ялинкову прикрасу? А може сніговика? Придумала. Я подарую Марійці Снігуроньку.. Клоуни: Себе? Як це? Снігуронька : Та ні, не себе, а чудову куклу – Маленьку Снігуроньку. Дістає Снігуроньку-куклу, заводить її, вона співає. (Дівчинка у костюмі Снігуроньки виконує будь-який «зимовий» номер) Женька: Дивись Снігуронька, який чудернацький лист. Навіть трохи химерний (Дістає лист Кощея) Ромка (вириває лист): О! Та він особисто до тебе, Снігуронько. Снігурочка: Дайте мені. (читає) "Снігурка! Глупе дівчисько! Я хочу тебе вкрасти. Твій Кощей” Снігурка: Це якийсь дурний жарт. Кощей (спочатку тільки чутно, потім з’являється): Ха-ха-ха. Головний жартівник Кощей до ваших послуг. Ганяється та зв’язує Снігуроньку. (З криками "Хапай її, в’яжи її!» Павуки і Чорти відганяють Клоунів, які дуже налякані. Клоуни намагаються захистити Снігуроньку, та Кощей зупиняє їх чаклунством. Снігуроньку виводять. Завіса закривається. Картина 4. Клоуни (вилізаючи з хованок) 1: Гей, боягуз виходь! 2: Сам ти боягуз. 1: Це ти злякався. 2: Ні, це ти заховався. (Сваряться, бійка, падають) 1: Досить сваритися. 2: Так, ми з тобою обидва винні, обидва злякалися… 1: Зараз повернеться Дідусь Мороз, що ми йому скажемо. 2: Він нас перетворить на крижані бурульки. 1: І буде правий… 2: Досить плакати. Ми Снігурку загубили, ми її і врятуємо. 1: Як це? 2: Ми підемо до лісу казок, переможемо Кощея і врятуємо Снігуроньку. 1: А ми зуміємо? 2: Так! Ми зобов’язані це зробити! В бойовому дусі під музику виходять. Картина 5. Казковий ліс. Казкові герої ( Фея, Червона Шапочка, гноми, ельфи, звірята, інші … співають і танцюють, прикрашають галявину, репетирують новорічний концерт. (Концертні номери). Виходять гноми та Клоуни. Гноми : До нас гості. Вони заблукали в лісі і розповіли нам страшну історію. Клоуни: Кощей напав на нас і украв Снігуроньку. Що робити? Фея: Ну ніяк цей капостник не зупиниться. Ми допоможемо вам. Я вас зроблю сильними і сміливими. (Чарівною палочкою торкається до Клоунів, звук, Клоуни розпрімляють плечі). Герой (бажано звір): А я зараз дістану для вас чарівні палиці. Вони зберігаються у нас високо в гущині дерев, щоб не потрапили до поганих рук. Герой піднімається вгору, зкидає вниз Чарівні палиці. Вони літають, всі розбігаються, сміються, ловлять, віддають Клоунам. (Якщо є можливість, палиці прив’язують на мотузках, коли вони летять до низу, всі від них розбігаються, метушаться). Кує зозуля. Червона Шапочка: Ось вам пиріжки. Виробництво моєї бабусі! Герої: Бажаємо вам перемоги! Гноми (хором) : А ми покажемо дорогу. Клоуни: Але Кощей безсмертний. Його неможливо перемогти. Фея: Все можливо. Гноми вам покажуть дорогу до чарівної жаби. Вона колись була у Кощеєвому полоні і знає його таємницю. Хай вам щастить. Гноми і Клоуни прощаються з героями, виходять. Завіса закривається Картина 6. Клоуни виходять на авансцену. Жаба на пеньку (Пластичний етюд або пісня, можна замінити якимось іншим героєм). Клоуни: Добрий день, шановна. Жаба: Знаю, що вам треба, із задоволенням вам допоможу. У гущині нашого казкового лісу і вдень і вночі охороняє Баба-Яга чарівну скриньку. В цій скринці – смерть Кощея. Ідіть до Баби-Яги. Розкажіть їй про Кощеєву зраду, Адже вона вважає себе його нареченою. Ось доріжка до кощеєвої печери. Клоуни: Спасибі! Виходять зі сцени (Ідуть через зал.) Картина 7. Б-Я: Тут застава твоєї вірності, Кощеюшка. Скільки років вже стережу силу твою і життя твоє, Чахлик мій Невмирущий. Щось не бачу, що ти мене радо зустрічаєшь? Стіл святковий для мене не накрив? Чи не розлюбив ти мене, сокіл мій кістлявенький? (Принюхується). Щось чужим духом потягнуло! Хто тут, а ну виходь! Виходять Клоуни. Б-Я: А ви хто такі? Клоуни: Знайшла, чого сумувати, Бабуля. Не коштує Кощей твоєї любові. Він сьогодні украв Снігуроньку і хоче на ній одружитися. А ти по ньому сохнеш! Б-Я : Одружитися? Що означає одружитися? На кому? На Снігурочці? Не бувати цьому! Яга я, чи не Яга? Якщо Кощей зрадив мені, то і моя помста не затримається. Знаєте, що в цій скринці? Тут сила Кощея та його смерть. Я з вами. Ми його переможемо!!! Чую, він десь поблизу! Треба поки що сховатися. (Баба-Яга та Клоуни ховаються). Кощей: Павуки, за роботу. Прив’яжіть це глупе дівчисько, та міцніше. А я трошки відпочину. Б-Я: Відпочинеш? Старий капостник? А ну хлопці, покажіть йому відпочинок. Вибігають Клоуни з Чарівними дубинками, лупцюють Кощея. Бійка, звалка. Кощей: Ягуся, дорогенька, не треба, благаю тебе! Б-Я: Ні, Кощей, більше я тобі не вірю. Ти завжди всіх обманюєш! Кощей: Я Снігурку відпущу, у Діда Мороза пробачення попрошу, до тебе у школу навчатися піду!!! Тільки не вбивай! Б-Я: Снігуронька! Він тебе образив, тобі і вирішувати, що з ним робити! Снігурочка: Звісно, Кощей, ти велику капость зробив. Але бачу і злякався дуже. Кощей: Так, Снігуронька, злякався, пробач мені. Снігуронька: Сьогодні свято і я гадаю, що Кощея нам треба пробачити. Діти, ви зі мною згодні? Пробачимо Кощея? Б-Я: Добре. А я тебе зараховую сьогодні у перший клас казкової школи. І дивись мені! Скринька у мене! Кощей (Встає): Добре-добре, бабусенька-Ягусенька, я буду у тебе найкращим учнем… Кує зозуля. Снігуронька: Треба поспішати, Новий рік на порозі, зараз Дідусь Мороз з ялинкою до дому прийде, а мене немає, подарунки дітям я не встигла приготувати, галявину нашу не прикрасила.Що робити? Клоуни: Не сумуй, Снігуронька, ми тобі допоможемо і разом все встигнемо. ВСІ ВИХОДЯТЬ. Завіса закривається. Картина 8 Б-Я: Струнко! Починаємо урок казкових танців. Треба підготуватися до святкового концерту. (До дітей) Всі підвелися! (Танцюють разом із залом. Кощей все робить невправно, смішно) Б-Я : На святкування Нового року кроком руш! Під марш йдуть зі сцени. Картина 9 Снігурочка: Скоріш закінчуємо роботу. Ось-ось прийде Дід Мороз з ялинкою, та й хлопчик Новий рік зараз вже буде тут. Вбігає Ромка: Дід Мороз іде. Всі стають струнко, аплодують Діду Морозу. Дід Мороз: Звучить музика, на санчатах сніжинки вивозять велику ялинку. Бачу, як вас тут багато, Всі співають Новорічну пісню.Танцюють сніжинки. Герої запалюють свічки (бенгальські вогні), танцюють. Запалюється панно "200..... рік”. | |
Переглядів: 3158 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |