Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Рецензія про педагогічну та методичну діяльність учителя початкових класів
Рецензія про педагогічну та методичну діяльність учителя початкових класів назва навчального закладу П.І.Б. вчителя П.І.Б. вчителя закінчила (назва навчального закладу) у ______ році і почала трудову діяльність у (назва навчального закладу) вчителем початкових класів. Учительці притаманна висока культура, ґрунтовні фахові знання, уміле володіння різноманіттям методичних форм і прийомів, всебічні інтереси та ерудиція. Допомагає їй у роботі відкритість і щирість, почуття гумору, тактовність у стосунках з учнями та колегами. Приділяє значну увагу вивченню індивідуальних особливостей учнів, питанням активізації їх внутрішніх можливостей і здібностей, домагається свідомого засвоєння навчального матеріалу, формує у вихованців навички самостійної праці. Бути вчителем – її покликання. Найвища нагорода для ____________________ – бачити плоди своєї діяльності. Перебуває у постійному пошуку, активно використовує нові прогресивні методики. У навчально-виховному процесі методично обґрунтовано й ефективно використовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, нестандартні інтерактивні технології, завдання проблемно-пошукового характеру. Важливе завдання вчителя – підтримати в учнів позитивне ставлення до навчання. Бо бажання вчитися – головний результат початкового навчання. Інтерес до навчання є тільки там, де є натхнення, народжене від успіху. Тому (П.І.Б. вчителя) на уроці створює атмосферу співробітництва учнів і вчителя, яка позбавляє страху отримати погану оцінку. Активне навчання є запорукою розвитку мислення дитини, саме тому (П.І.Б. вчителя)працює над проблемою «Розвиток пізнавальної активності у молодших школярів на уроках української мови». Осягнення рідного слова витворює дитячу душу, будує особистість, її свідомість та світогляд, емоційну сферу та інтелект. Вчитель ставить перед собою завдання ввести учнів у світ прекрасного, прилучити їх до національних і світових скарбів письменства, сприяти вихованню кращих моральних якостей. Розвиток пізнавальної активності головний мотив навчальної діяльності вчителя. Урок-тренінг, урок-свято, урок-подорож, урок-конкурс сприяють інтересу до навчання. Вчитель продумує структуру уроку, глибоко осмислює навчальний матеріал, виділяє в ньому головне, визначає методи і прийоми, що допомагають її вихованцям осмислити і творчо засвоїти тему уроку. Уроки відзначаються чіткістю, організованістю, логічною послідовністю, врахуванням динаміки роботи кожного учня. Навчає учнів працювати з науковою та довідковою літературою. Приділяє багато уваги культурі мови і записів. Постійно працює над самоосвітою, уважно стежить за інноваціями в сфері сучасної педагогіки та творчо використовує їх у своїй педагогічній діяльності. Гармонійно поєднує традиційні та інноваційні прийоми та методи. Бере активну участь у роботі методичного об’єднання. Натура активна, творча, небайдужа, вчителька головним для себе визначає розвиток, рух вперед. Наполегливою працею, творчим неспокоєм, здобула заслужену повагу учнів, батьків, колег. Широкий професійний кругозор, активні пошуки нового, неординарний підхід до процесу навчання та виховання засвідчують: (П.І.Б. вчителя) – педагог, який іде в ногу з часом, докладає всіх зусиль, щоб побачити щасливе майбутнє своїх вихованців. | |
Переглядів: 6329 | Рейтинг: 1.2/4 |
Всього коментарів: 0 | |