Каталог статей
Головна » Статті » Новини МОН України » Інформація та рекомендації вчителю | [ Додати статтю ] |
Структура плану виховної роботи класного керівника (для зразку) І варіант Таблиця І Орієнтовна структура плану виховної роботи: Психолого-педагогічна характеристика класу Організація колективу : а) самоврядування; б) традиції. Розвиток особистості: а) вивчення учнів; б) робота з батьками; в)індивідуальний вплив. Організація діяльності:
ІІ варіант: 1. Вступ. 2. Основні виховні заходи. 3. Індивідуальна виховна робота. 4. Заходи щодо охорони здоров’я. Попередження травматизму та нещасливих випадків з дітьми. 5. Робота з батьками, громадськістю, трудовими колективами. ІІІ варіант: 1. Вступ. 2. Робота з колективом учнів: а) підвищення ролі учнівського колективу, розвиток класного самоврядування; б) організація позакласної та позашкільної роботи; в) індивідуальна робота з учнями. 3. Взаємодія з педагогічним колективом. 4. Робота з сім’єю, громадськістю, трудовими колективами. ІV варіант: 1. Вступ. 2. Основні виховні справи в організації і розвитку класного колективу. 3. Індивідуальна робота з дітьми. 4. Організація справ з охорони життя і здоров’я дітей. 5. Робота з батьками. V варіант: 1. Вступ. 2. Організація класного колективу. 3. Взаємодія з органами учнівського самоврядування. 4. Взаємодія з учителями-предметниками, керівниками гуртків. 5. Робота з сім’єю та громадськістю. VІ варіант: 1. Вступ. 2. Позаурочна виховна робота з дитячим колективом, окремими учнями. 3. Організаційна педагогічна діяльність. Заходи для створення класного колективу. 4. Допомога учнівському колективу. 5. Підвищення педагогічної культури батьків, наставників, громадського активу. VІІ варіант: 1. Вступ. 2. Гармонія людини з природою. 3. Гармонія людини з культурою. 4.Гармонійність взаємин між людьми. 5. Самосвідомість особистості. VІІІ варіант: 1. Вступ. 2. Організація колективу: а) самоврядування; б) традиції. 3. Організація діяльності: а) пізнавальної; б) трудової; в) художньої; г) громадської; д) спортивно-оздоровчої; е) свободи спілкування; є) ціннісно-орієнтаційної. 4. Розвиток особистості: а) вивчення учнів; б) робота з батьками; в) індивідуальний вплив. Цей план рекомендується у формі схеми. І. Охорона життя і здоров’я дітей, їх фізичний розвиток. ІІ. Формування загальнолюдських моральних цінностей. ІІІ. Основи національного виховання. ІV. Формування загальних навчальних умінь і навичок, підвищення відповідальності учнів за результативність в навчальному процесі. V. Індивідуальна робота з учнями. VІ. Робота з батьками. ІХ варіант:
Х варіант:
http://www.mon.gov.ua/ Міністерство освіти і науки України | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1784 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |