Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Рекомендації щодо підготовки до уроку Наші знання — це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули. М.Ебнер-Ешенбах Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми. 1.Вивчи матеріал цього розділу, питання, теми. 2.Сформуй задум уроку, дай відповідь на запитання, чого б ти хотів досягнути в результаті його проведення, сформулюй мету уроку ( навчальну, виховну, розвивальну). 3.Уяви колектив класу, уявно намалюй конкретних учнів; використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети. 4.Вибери з усього арсенали методичних прийомів найоптимальніші для цього матеріалу і цих учнів. 5.Зістав обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці. 6. Продумай структуру уроку і зафіксуй усе в плані-конспекті. 7. Підготуй наочні й навчальні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН, комп’ютерної техніки. 8. Повтори подумки або в голос вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини, знайди і зафіксуй запасні варіанти. 9. Спитай себе: «Ти готовий до уроку?» 10. Перед уроком перевір, чи все потрібне на місці, чи не має непотрібних предметів білі дошки, чи чисто в класі. 11. Раціонально використовуй кожну хвилину уроку. 12. Не витрачай багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуй різні форми перевірки. Застосовуй систему взаємоперевірки. 13. Поясни учням мету, завдання уроку. 14. Коли пояснюєш новий матеріал, намагайся вичленити проблеми, пропонуй учням вирішувати їх самостійно. 15. Не спіши виправляти помилки учня, краще, якщо її виправляють однокласники. Намагайся організувати самостійну роботу учнів на уроці – пропонуй учням більше писати, виконувати завдань. 16. На уроці кожен учень, має бути в полі зору, до кожного шукай індивідуальний підхід. 17. Під час використання технічних засобі навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуй час, намагайся використовувати засоби навчання ефективно. 18. Під час організації самостійної роботи, усних відповідей не квап учнів. Використовуй усі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.
19. Звертай увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бережливість, зібраність.
Учитель – бджілка, знання учнів – мед. 20. Домашнє завдання потрібно давати з поясненнями, до дзвоника. У перших – сьомих класах обов’язково проводь фізкультхвилинку в середині уроку. | |
Переглядів: 1664 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |