Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Робота з батьками і сім’ями учнів. Програма вивчення сім’ї Робота з батьками і сім’ями учнів – один із найважливіших напрямів діяльності сучасного вчителя, вихователя і одночасно одна з найважчих ланок у його практичній діяльності. У зв’язку з цим значно зростає актуальність підготовки вчителів, класних керівників, вихователів до проведення роботи з батьками, організації педагогічного всеобучу. Проблема знаходить вирішення за умови створення безпосередньо в освітніх закладах навчального семінару для педагогічних працівників "Як організувати педагогічний всеобуч батьків у сучасному закладі освіти” (див. додатки). Керівникам загальноосвітніх шкіл важливо не припускатися формалізму в роботі з батьками, забезпечувати організацію спільної діяльності школи, сім’ї, громадськості на відповідному рівні, адже від цього залежить не лише успішне навчання і виховання школярів, а й створення сприятливих умов для роботи педагогічних колективів, підвищення престижу сучасних освітніх закладів. Програма вивчення сім’ї 1. Прізвище, ім’я учня. 2. Адреса. 3. Тип сім’ї: повна проста (батьки, діти), повна складна (батьки, діти, бабуся, дідусь), повна, але один із батьків нерідний, неповна. 4. Скільки років існує сім’я. 5. Кількість дітей. 6. Житлові і матеріальні умови. 7. Характеристика сім’ї за віком: вік дорослих членів сім’ї, вік дітей. 8. Де і ким працюють батьки. 9. Освіта дорослих членів сім’ї. 10.Культурний рівень батьків: – наявність домашньої бібліотеки; – читання періодичної преси; – читання педагогічної літератури; – відвідування осередків культури. 11.Сімейна атмосфера: – доброзичлива; – дружелюбна; – нестійка; – байдужа; – гнітюча, недоброзичлива. 12.Хто з батьків більше приділяє уваги дітям. 13.Система виховного впливу: – узгодженість усіх членів сім’ї у питаннях виховання дитини; – відсутність чи наявність конфліктів шодо виховання дітей; – відсутність виховання як цілеспрямованого впливу. 14.Рівень (відсутність) інтересу і бажання поповнювати свої психолого- педагогічні знання. | |
Переглядів: 2490 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |