Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Робота з батьками і сім’ями учнів. Програма вивчення сім’ї

Робота з батьками і сім’ями учнів. Програма вивчення сім’ї

 

Робота з батьками і сім’ями учнів – один із найважливіших напрямів діяльності сучасного вчителя, вихователя і одночасно одна з найважчих ланок у його практичній діяльності. У зв’язку з цим значно зростає актуальність підготовки вчителів, класних керівників, вихователів до проведення роботи з батьками, організації педагогічного всеобучу. Проблема знаходить вирішення за умови створення безпосередньо в освітніх закладах навчального семінару для педагогічних працівників "Як організувати педагогічний всеобуч батьків у сучасному закладі освіти” (див. додатки). Керівникам загальноосвітніх шкіл важливо не припускатися формалізму в роботі з батьками, забезпечувати організацію спільної діяльності школи, сім’ї, громадськості на відповідному рівні, адже від цього залежить не лише успішне навчання і виховання школярів, а й створення сприятливих умов для роботи педагогічних колективів, підвищення престижу сучасних освітніх закладів.

 

Програма вивчення сім’ї

 

1.  Прізвище, ім’я учня.

2.  Адреса.

3.  Тип сім’ї: повна проста (батьки, діти), повна складна (батьки, діти, бабуся, дідусь), повна, але один із батьків нерідний, неповна.

4.    Скільки років існує сім’я.

5.    Кількість дітей.

6.    Житлові і матеріальні умови.

7.    Характеристика сім’ї за віком: вік дорослих членів сім’ї, вік дітей.

8.    Де і ким працюють батьки.

9.    Освіта дорослих членів сім’ї.

10.Культурний рівень батьків:

      наявність домашньої бібліотеки;

      читання періодичної преси;

      читання педагогічної літератури;

      відвідування осередків культури.

11.Сімейна атмосфера:

      доброзичлива;

      дружелюбна;

      нестійка;

      байдужа;

      гнітюча, недоброзичлива.

12.Хто з батьків більше приділяє уваги дітям.

13.Система виховного впливу:

      узгодженість усіх членів сім’ї у питаннях виховання дитини;

      відсутність чи наявність конфліктів шодо виховання дітей;

      відсутність виховання як цілеспрямованого впливу.

14.Рівень (відсутність) інтересу і бажання поповнювати свої психолого-       педагогічні знання.
Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (18.12.2010)
Переглядів: 2490 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!