Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги 1. Виявлення учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним діям) та складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, а також поновлення списків неблагополучних сімей. 2. Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів. 3. Ведення систематичного обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги. 4. Вивчення рівня розвитку класного колективу, стану успішності та дисципліни. 5. Вивчення з дітьми прав дитини ("Конвенція ООН про права дитини”, Укази Президента, програми "Діти України”) та відповідальності неповнолітніх за скоєні правопорушення. 6. Вивчення взаємовідносин учнів у колективі, в мікро колективі, між групові зв’язки. 7. Вивчення морально-психологічного клімату в класі. 8. Вивчення індивідуальних психологічних якостей учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (тестування, анкетування). 9. Виявлення причин, що привели до девіантної поведінки (індивідуальні бесіди. анкетування). 10.Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної принциповості в оцінюванні знань, умінь і навичок учнів. 11.Складання психолого-педагогічної характеристики учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги. 12.Години спілкування з учнями "Морально-психологічний клімат у класі та шляхи його оздоровлення”, "Наші взаємини та їх вплив на успішність і поведінку учнів”. 13.Засідання класного комітету дисципліни та порядку. 14.Залучення дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги до занять у гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці. 15.Здійснення позакласної роботи (диспути, вікторини, літературні і тематичні вечори, дискусії) спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей та рис загальнолюдської моралі. 16.Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, з їх батьками. 17.Організація і проведення індивідуальної роботи (додаткові заняття та допомога (учнівська і вчительська)) з невстигаючими дітьми. 18.Проведення в класах бесід та лекцій робітниками правоохоронних органів. 19.Проведення батьківських лекторіїв на теми, пов’язані з профілактикою правопорушень та зміцненням дисципліни серед учнів, зустрічей з робітниками прокуратури, наркологічного центру. 20.Засідання методоб’єднання вихователів, класних керівників з питань профілактики правопорушень та роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги. О.В. Лядобрук, методист лабораторії шкіл-інтернатів та ГПД ОІППО Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Інформаційно-видавничий центр | |
Переглядів: 6162 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |