Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги

Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги

 

1.    Виявлення учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним діям) та складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, а також поновлення списків  неблагополучних сімей.

2.    Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів.

3.    Ведення систематичного  обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги.

4.    Вивчення рівня розвитку класного колективу, стану успішності та дисципліни.

5.    Вивчення з дітьми прав дитини ("Конвенція ООН про права дитини”, Укази Президента, програми "Діти України”) та відповідальності неповнолітніх за скоєні правопорушення.

6.    Вивчення взаємовідносин  учнів  у колективі, в мікро колективі, між групові зв’язки.

7.    Вивчення морально-психологічного клімату в класі.

8.    Вивчення індивідуальних психологічних якостей учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (тестування, анкетування).

9.    Виявлення причин, що привели до девіантної поведінки (індивідуальні бесіди. анкетування).

10.Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної принциповості в оцінюванні знань, умінь і навичок учнів.

11.Складання психолого-педагогічної характеристики учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги.

12.Години спілкування з учнями "Морально-психологічний клімат у класі та шляхи його оздоровлення”, "Наші взаємини та їх вплив на успішність і поведінку учнів”.

13.Засідання  класного комітету дисципліни та порядку.

14.Залучення  дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги до занять у гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці.

15.Здійснення позакласної роботи (диспути, вікторини, літературні і тематичні вечори, дискусії) спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей  та рис загальнолюдської моралі.

16.Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, з їх батьками.

17.Організація і проведення індивідуальної роботи (додаткові заняття та допомога (учнівська і вчительська)) з невстигаючими дітьми.

18.Проведення в класах  бесід та лекцій робітниками правоохоронних органів.

19.Проведення батьківських лекторіїв на теми, пов’язані з профілактикою правопорушень та зміцненням дисципліни серед учнів, зустрічей з робітниками прокуратури, наркологічного центру.

20.Засідання методоб’єднання вихователів, класних керівників з питань профілактики правопорушень та роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги.

 

 

О.В. Лядобрук, методист лабораторії шкіл-інтернатів та ГПД ОІППО

Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

Інформаційно-видавничий центр

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (25.12.2010)
Переглядів: 6162 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!