Новорічне свято 2015
(Ф/н:_______________________________________)
В.1 Добрий день, малятка, дівчатка і хлоп’ятка!
В.2 Привіт усім, привіт усім і великим ,і малим!
В.1 Чи зручно вам, діти милі? Чи усім видно? Чи усім чути? Чи всім місця вистачило?
В.2 Скільки вас тут, чи я зможу вгадати?
Довго доведеться мені рахувати!
Мирослави, Слави, Саші, Каті, Маші і Наташі…Вгадала?
В.1 Зараз ми перевіримо, вгадала чи ні.
В.2 А як?
В.1 А ось як! Усі ______________________________________________________ плескають у долоні, а _________________________________________________________________ногами дриґають,
________________________________________________________________руки піднімають, а ____________________________________________________________________головами хитають. А усі інші якомога голосніше імена свої називають! Отже, приготувалися, 1, 2, 3– своє ім’я назви!
(діти називають)
В.1 Ось і взнали ми, хто завітав до нашої зали!
В.2 Ну, галасуйте всі,кричить : «Ура!»
Бо починається весела гра!
В.1 Почекай, спочатку потрібно створити зимовий настрій. Ну що, діти, зиму робити будемо?
(_________________________________________)
В.2 От молодці! От тепер добре, вітерець повіяв, мені навіть стало холодно!
Ф\н_________________________________________
(Заходить Снігова Королева, звертається до ведучої)
Снігова Королева. Тобі стало холодно, бо я з’явилася!
В.1 Діти, подивіться, та це ж Снігуронька!
Снігова Королева. Як ти смієш мене так називати? Я – найхолодніша, найлютіша, найжорстокіша Королева! Я – Снігова Королева!
В.1 Дивно! Я добре знаю Снігуроньку, ти на неї дуже схожа!
Снігова Королева. Мовчати! Дурня яка! Повторюю: я – Снігова Королева! І, до речі, що тут у вас відбувається?
В.2 У нас Новорічне свято, ми чекаємо Діда Мороза і Снігуроньку. Ти, часом, їх не бачила?
Снігова Королева. Може й бачила, але вам про це не скажу1 Хіба…якщо ви мене розважите, тоді…, можливо…
В.1 Ну що, діти, розважимо Снігову Королеву?
(Діти:- Так!)
В.1 Що бажаєте, ваша величність?
Снігова Королева. (сідає)По – перше, охолодіть мене трохи, бо дуже у вас спекотно, аж голова розболілася!
В.2 Діти, давайте разом, по моїй команді, подуємо на Снігову Королеву, помахаємо руками, щод вона трохи охолодилася.
(діти дують, махають руками)
В.2 (до Сн. Королеви) Ну як, стало краще?
Снігова Королева. Так, значно краще. Тепер дозволяю мене розважити!
В.1 Ну що ж, у нашій школі є дуже талановиті діти, і їхній виступ буде справжньою несподіванкою для тебе.
В.2 Для виступу запрошуються учні 4 класу.
(сценка 4 кл.)
В.1 Ну як, Снігова Королево, сподобалося тобі, як виступають наші діти?
Снігова Королева. Непогано, непогано, але мені стало зле, серце щось поколює!
В.2 (до СН. Королеви) Не хвилюйтесь, ваша величність, це, мабуть від перевтомлення, бо ви ж багато працюєте, все заморожуєте.
В.1 (до дітей пошепки) Діти, у Снігової Королеви поколює її крижане серце. Мабуть, воно почало теплішати. Продовжимо її розважати. Може серце Королеви розтане і вона розкаже нам, де Дід Мороз і Снігуронька.
(до СН. Королеви) Ваша величність, для вас співають учні 3 класу.
( пісня – 3 кл.)
Снігова Королева. Жахливо! Ви хочете мене вбити!Я ж можу розтанути! Серце ще дужче розболілося!.. Так, треба терміново вжити чарівних дій…Ось, придумала. Мої чарівні ігри мене врятують, а вас заморозять, бо ви мене не переграєте!
У мене є три малюнка. Я буду малювати себе, бо я – найкрасивіша в світі. А ви , щоб мені стало краще , будете малювати сніжинки. Впораєтесь швидше за мене, тоді… Але я завжди у цій грі перемагаю і тоді у мене буде дуже багато льодяних дитячих сердець, бо я вас заморожу!
В.2 Облиш, Королево, у нас дуже спритні діти і це тобі треба їх боятися!
В.1 (до дітей) Діти, не підведіть, треба перемогти Снігову Королеву! (пояснює правила гри)
(гра зі Сн. Королевою – Ф/н_____________________)
Снігова Королева. (після гри хапається за серце) Ой, ой, ой, погано мені! Вмираю!
В.2 Ні, Королево, ти не вмираєш, це тане твоє крижане серце і ти стаєш добрішою.
В.1 Іди ж бо до нас. Затанцюй з дітьми і тобі зразу стане краще!
Снігова Королева. А ви мене не обманите?
В.1 Ні…Правда, діти?
(Діти: Так!)
(танок зі Сн. Королевою ________________________________)
Снігова Королева. (після танця здивовано озирається) Де це я, що зі мною , що це за одяг? (знімає накидку та корону)
В.2 Ой, та це ж Снігуронька! Добрий день, люба! Ти на святі в 54 школі! Діти Новий рік зустрічають!
Снігуронька. Так, впізнаю цю кімнату і вас всіх впізнаю! Це ж найкращі в світі діти! Але, я якось дивно себе почуваю.
В.1 Снігуронько, це, мабуть, тому, що ти вдавала з себе Снігову Королеву. Може,то були чари?
Снігуронька. Снігову Королеву7 Чари?Так, я пригадую: ми з дідусем поспішали до вас на свято, пішли через ліс. Щоб роздати подарунки лісовим мешканцям. Раптом стало темно і дуже – дуже холодно…А далі я нічого не пам’ятаю!.. (озирається)І де мій дідусь?
В.2 Не хвилюйся, Снігуронько. Нарешті , чари злої Королеви розвіялися. Давай, краще будемо розважатися, а твій дідусь , сподіваємося, скоро до нас приєднається.
Снігуронька. Добре! Тоді пропоную вам пограти в зимову гру. У мене є 2 мішечка сніжок. Треба по одній діставати сніжки, класти на ложку і якомога швидше перенести у відерця. Переможе та команда, яка зробить це швидше.
(ведучі ділять дітей на команди, пояснюють правила)
(гра зі Снігуронькою – Ф/н_______________________)
В.1 Ми так загралися, що забули ялинку засвітити!
Снігуронька. Давайте, я вам допоможу. Мене навчив дідусь чарівним словам. Повторюйте за мною: 1, 2, 3 – ялинонька,вогнями світи!
(ялинка не горить)
Снігуронька. Нічого не розумію! Може, ми тихо чарівні слова промовили? Давайте скажемо голосніше.
(Діти кажуть – ялинка не горить)
Снігуронька. Дивно! Але ж я з Дідом Морозом багато разів промовляла ці слова.
В.2 Снігуронько, мабуть, без твого дідуся ялинку засвітити ми не зможемо.
Снігуронька. Що ж робити? Може, дідусь з дороги збився, заблукав…Зараз я його покличу.
(зве – Дід Мороз!) Може, він не чує? Діти, допоможіть покликати дідуся.
(діти звуть, з’являється Дід Мороз – Ф/н _______________________________)
Дід Мороз. Любі діти, друзі щирі!
Скільки тут зібралось вас!
Всі живуть у щасті, мирі
І здоров’ї повсякчас!
Радий бачити усіх вас!
Шлю вітання щирі всім!
Щастя, радості бажаю
Нашим дітям дорогим!
В.2 Діду Морозу, як же ми раді тебе бачити!
Дід Мороз. Важко до вас було йти. Замели сніги дороги – нічого не видно.
Снігуронька. Вибач, дідуню. Це все Снігова Королева! Я піддалася її злим чарам, зовсім забула про тебе і ти ледь не запізнився на свято!
Дід Мороз. Добре, добре, Снігуронько! Все вже минулося і ось я з вами на святі у таких чудових діточок!
В.1 Діду Морозе, у нас біда. Не світиться наша ялинонька яскравими вогниками. А без ялинки яке ж свято?
В.2 Дідусю, допоможи нам ялинку засвітити1
Дід Мороз. З радістю допоможу, щоб свято наше було яскравим, чарівним і веселим. А ви знаєте, що ялинка, як і ви, любить подарунки. Розкажіть їй віршика, заспівайте пісню веселеньку або станцюйте таночок!
В.1 Ялинку допоможуть звеселити найменші учні – першокласники.
(Вірші 1 кл.)
Дід Мороз. Тепер можна і чарівні слова промовити! Скажемо разом: 1, 2, 3, ялинка вогнями засвіти!
(діти повторюють, ялинка засвічується)
Дід Мороз. Ось і гарно, ось і чудово! А зараз, якщо дозволите, я трохи відпочину, а ви мене розвеселіть, щось цікаве покажіть
.
В.2 Учні 2 класу дуже люблять співати. Вони і сьогодні готували пісню. До речі, вони співатимуть саме
про тебе.
(Пісня 2 кл)
Снігуронька. Малята, а ви вмієте танцювати? Нумо в коло всі ставайте і таночок починайте!
(танок – Ф/н_____________________________________)
Дід Мороз. Снігуронька, я знаю, що в цій школі навчаються дуже розумні і кмітливі діти. А ну ж бо дай мені мою чарівну книгу загадок. Подивимося, чи впораються діти з моїми новими загадками
(Загадки Діда Мороза)
Дід Мороз. Так, танцювати вмієте, та й загадки гарно відгадуєте. А вірші розповідати і пісні співати теж вмієте?
В.1 Звичайно, Діду Морозу, наші діти все вміють! Ось послухай, які вірші розкажуть учні 2 класу.
(Вірші Д. Морозу – 2 кл.)
В.2 А зараз заспівають пісню учні 1 класу.
(Пісня Д. Морозу - 1кл.)
Дід Мороз. Я бачу, весело у вас на святі,
Мені старому аж схотілось танцювати!
В.1 Малята, ставайте в коло всі швиденько
Та й затанцюємо з Дідом Морозом веселенько!
( танець _____________________________________)
Дід Мороз. Гарно танцювали ви, малята!
Може вам і подарунки вже роздати?
(йде до мішка, удає, що дістає подарунки)
Дід Мороз. Діти, не можу подаруночки дістати – зверху ігри зимові лежать. Якщо ми пограємо у ці ігри, тоді тільки подаруночки дістанемо. Діти, ви погоджуєтесь в ігри грати, щоб подаруночки дістати?
Снігуронька. Дідусю, давай тобі допоможу, з дітлахами гру я проведу.
(Гра «Рукавичка» – Ф/н________________________________)
Дід Мороз. Гарно грали , діти. А що, Снігуронька, заглянь у мішок. Ігри ще залишилися?
Снігуронька. (заглядає) Ні, дідусю, ігор більше немає. Тільки подарунки залишилися.
Дід Мороз. Ну що ж, малята,
Гарно танцювали й веселились,
Новорічне свято закінчилось.
Але ще не зовсім, дорогенькі,
В кошику даруночки гарненькі,
Треба їх роздати всі швиденько!
(Д. Мороз роздає подарунки)– Ф/н____________________
В.2 Скінчилось наше свято,
Нам розлучатись час.
Хай Новий рік багатий
І щасливий йде до вас!
Дід Мороз. Бажаю, щоб на Новий рік
Випав скрізь лапатий сніг,
Щоб у сніжки ви пограли.
На санчатах покатались.
Снігуронька. Бажаю вам всім веселих канікул
Із подарунками, радістю, сміхом!
До зустрічі, любі малята!
Чекайте через рік нас на свято!
(Ф/н ___________________________ )
|