Предлагаю сценарий реатрализованого праздника по произведениям К.Чуковского
Діючі особи:
Ведуча
Сова
Бармалей дорослі
Тарган
Федора
Муха-цокотуха
Павук
Комашки
Мийдодир діти
Бруднуля
Мочалки
Оформлення зали: на головній стіні велике диво-дерево, прикрашене черевичками, по обом сторонам герої казок К.Чуковського: Бармалей, Крокодил, Федора і т.і.
Сценарій свята
Звучить тиха музика, за столом сидить Мудра Сова, пише. До зали заходять діти з вихователем.
Ведуча: Діти, сьогодні в нас незвичайне свято, свято , яке ми проведемо в чарівній країні Казок Корнія Чуковського.
Звертає увагу дітей на Сову і розказує, що ця Сова дуже мудра , знає всі казки письменника і може відповісти на любе запитання.
Дзвенить телефон.
Сова. Хто говорить? Слон? Звідкіля?...Від верблюда? Що вам потрібно? Шоколаду? Помилились знову?Дзвоніть за номером 125! А я –Сова.
Знову дзвенить телефон.
Сова. Хто говорить? Дитячий садок? Хто зник? Айболить?Із усих книжок? Не може цього бути, у мене ніколи нічого не зникає.Передзвоніть мені, будь ласка.
Сова стурбовано бере бутафорську велику книгу, починає її перелистувати.
Ведуча: Мудра Сова, чим ви стурбовані?
Сова: Із всіх книжок зник лікар Айболить! Показує дітям сторінку, на якій вирізано контур лікаря Айболитя.
Сова. Ох, ох, зник!Це знову витівки Бармалея! Мені потрібно негайно відправлятися на пошуки лікаря.Та я боюся, що самотужки не справлюсь із ворогами лікаря Айболитя.
Ведуча. Не хвилюйся, Мудра Сова, діти тобі допоможуть.А куди треба вирушати?
Сова.Далеко-далеко є чарівна Казкова країна .Там мешкають всі герої казок К.Чуковського. В цю країну ведуть ці дверцята( показує на дверцята на ширмі).Вони зараз зачинені, але відкриються перед тими, хто добре знає казки Чуковського.
Ведуча: Ну що, діти, вирушаємо?
Діти: Так!
Діти виконують пісню (на мотив пісни із кінострічки «Новорічні пригоди Марії та Віті»).
1.
Не бывает в наши дни чудес на свете!
Для тех, кто не верит в них сам.
Бармалея - нет, и знают это дети!
А сказки живут тут и там.
Приспів:
Нет сказочной страны на карте,
Значит, в сказку нет пути!
Это присказка, не сказка -
Сказка будет впереди.
2.
Есть ужасный Тараканище в той сказке.
Поверить в такое смешно!
А комарик там становится героем,
Что смысла в наш век лишено!
Приспів:
3.
На вопросы нам наука даст ответы.
Айболит в наших сказках живёт.
К дальним звёздам отправляются ракеты!
А в лесу чудо – дерево растёт.
2.
Приспів:
Сова пропонує дітям загадки за творами К.Чуковського
Загадки.
1.
"Вот обрадовались звери!
Засмеялись и запели,
Ушками захлопали,
Ножками затопали..." Путаница.
2.
"Но не слушали газели
И по -прежнему галдели:
- Неужели в самом деле
Все качели погорели?
Что за глупые газели!.." Телефон.
3.
"Долго, долго целовала
И ласкала их она,
Поливала, умывала,
Полоскала их она..." Федорино горе.
4.
"А рядом прикорнула
Зубастая акула,
Зубастая акула
На солнышке лежит..." Айболит.
5.
"Я хочу напиться чаю,
К самовару подбегаю,
Но пузатый от меня
Убежал, как от огня..." Мойдодыр.
6.
"А слониха-щеголиха
Так отплясывает лихо,
Что румяная луна
В небе задрожала
И на бедного слона
Кубарем упала..." Тараканище.
7.
Ну, а это что такое,
Непонятное, чудное,
С десятью ногами,
С десятью рогами?.." Закаляка.
8.
"Захотелось ему
Прогуляться,
На траве-мураве
Поваляться..." Бутерброд.
9.
"Шила мне кафтаны, шила сапоги,
Сладкие, румяные пекла мне пироги..." Курица.
10.
"Заплясала бы она
Вместе с нами,
Застучала бы она
Каблучками..." Елка
Сова. От і добре, я бачу, що діти знають казки К.Чуковського. Тепер можна вирушати в дорогу. Перед нами відчиняться дверцята в чарівну Країну казок. Тільки є одна умова: чим дружнішими, сміливішими, добрішими ви будете, тим нам легше буде досягти мети: звільнити лікаря Айболитя.
В запису звучить бій годинника.
Сова. Чуєте, годинник? Починається казковий час. Не будемо його марнувати! Вперед! За мною!
Діти виконують разом із Совою танцювальну композицію «Разом весело крокувати по просторам».
Підходять до чарівної дверцяти, торкаються її, надівають маски героїв казок , сідають під чарівну музику.
Сова. Діти, давайте зазирнемо до Мухи-Цокотухи, може лікар Айболить у неї на дні народжені?
Муха виходить в центр зали, накриває стіл, танцює, приходять комашки, всі вітають іменинницю, танцюють.
Сова: Дорога Муха-Цокотухо, ми теж вітаємо тебе з днем народження .
Скажи , будь ласка, не приходив до тебе лікар Айболить?
Муха-Цокотуха: Лікаря тут не було. Ви запитайте у Мийдодира. А щоб ви потрапили до його казки, я подзвоню в свій чарівний дзвіночок.
Муха танцює із дзвіночком в руках.
Ведуча.
Вдруг из маминой из спальни,
Кривоногий и хромой,
Выбегает умивальник
И качает головой.
Мийдодир.
Я-великий Умивальник,
Знаменитый мойдодыр,
Умывальников начальник
И мочалок командир.
Заходить Бруднуля.
Мойдодир.
Ах ты, гадкий, ах ты, грязный,
Неумытый поросенок!
Ты чернее трубочиста,
Полюбуйся на себя:
У тебя на шее вакса,
У тебя под носом клякса,
У тебя такие руки,
Что сбежали даже брюки,
Даже брюки, даже брюки
Убежали от тебя
Ведуча.
Он ударил в медный таз
И вскричал: Ка-ра-ба-рас.
И сейчас же щетки, щетки
Затрещали, как трещотки,
И давай меня тереть,
Приговаривать:
"Моем, моем трубочиста
Чисто, чисто, чисто, чисто!
Будет, будет трубочист
Чист, чист, чист, чист!"
Вибігають дівчата - мочалки и танцюють із Бруднулею таночок.Діти сідають на стільчики.
Ведуча.
Шановний Мийдодире, ви не бачили лікаря Айболитя?
Мийдодир.Ні, я його не бачив.Він, мабуть, поїхав на Батьківщину.
Сова. Діти, а ви знаєте, що лікар Айболить народився в Англії?Там його ім'я було іншим: лікар Дулітл, а Корній Іванович Чуковський переказав нам цю казку російською мовою і назвав його Айболитєм. З Англії Корній Чуковський привіз нам такі чудові пісеньки, як « Курка-красуня», « Робін Бобін Барабек»
Звучить сучасна музика-реп, заходить Бармалей.
Бармалей.
Я кровожадный,
Я беспощадный,
Я злой разбойник Бармалей!
И мне не надо
Ни мармелада,
Ни шоколада,
А только маленьких
(Да, очень маленьких!)
Детей!
Сова.
Он страшными глазами сверкает,
Он страшными зубами стучит,
Он страшный костёр зажигает,
Он страшное слово кричит…
Бармалей.
"Карабас! Карабас!
Пообедаю сейчас!"
Сова. Не галасуй, тебе ніхто не боїться.У нас виховані, сміливі дітки.
Скажи краще: не бачив ти лікаря Айболитя?
Бармалей. Який ще лікар? Я не знаю ніякого лікаря, нікого не бачив, нічого не чув.
Сова. Дітки, давайте нагадаємо Бармалею про лікаря Айболитя.
Діти по черзі:
1.Десять ночей Айболит
Не ест, не пьет и не спит,
Десять ночей подряд
Он лечит несчастных зверят
И ставит,и ставит им градусники.
(Бармалей голосно сміється).
2.Добрый доктор Айболит
К Тане-Ване подбегает,
Таню-Ваню обнимает
И злодею Бармалею
Улыбаясь, говорит
3.Ну,пожалуйста, мой милый,
Мой любезный Бармалей,
Развяжите, отпустите
Этих маленьких детей!
(Бармалей погрожує)
Сова.Діти, давайте всі разом!
Діти ( підходять до Бармалея говорять)
Добрый доктор Айболит
Крокодилу говорит:
"Ну, пожалуйста, скорее
Проглотите Бармалея,
Чтобы жадный Бармалей
Не хватал бы,
Не глотал бы
Этих маленьких детей!"
(Діти тупотять ногами на останніх словах).
Бармалей( перелякано)
Ой! Ой! Тільки крокодила не потрібно.
Бармалей. Павук! Павук, йди – но сюди скоріше!
З'являється хлопчик-павук.
Павук. Я вам покажу, я вас відведу до лікаря Айболитя! Хапайтесь за руки, йдіть за мною.
(Діти йдуть за Павуком, Павук заплутує, заплітає павутиння).
Сова. Діти, не йдіть за Павуком, він вас заплутує, хоче заманити до свого павутиння. Швидше розірвіть ланцюг, беріть Павука у коло.
Проводиться гра « Павук».
Всі сідають на стільчики.Павук з'являється на ширмі біля зображення павутиння, плете .
Бармалей. Я собі на допомогу Таргана покличу.
Таргане, Тарганчику, сюди! На допомогу!
(Звучить музика, забігає дорослий-Тарган)
Тарган.
Погодите, не спешите,
Я вас мигом проглочу!
Проглочу, проглочу, не помилую.
Діти (разом) наступають на Таргана.
Разве это великан?
(Ха-ха-ха!)
Это просто таракан!
(Ха-ха-ха!)
(Діти примушують Таргана йти до Павука).
Таракан, таракан,
таракашечка,
Жидконогая
козявочка-букашечка.
(За дверима чути стукіт каструль).
Сова. Невже ще хтось поспішає на допомогу Бармалею?
До зали заходить Федора, постійно упускає залізний посуд.
Федора.
Села бы баба за стол,..
Да стол за ворота ушел.
Сварила бы баба щи,
Да кастрюлю, поди, поищи!
И чашки ушли, и стаканы,
Остались одни тараканы.
Діти.Ой, горе Федоре, горе!
Федора.Так що ж мені робити?
Діти.
Паганих тарганів знищити!
Павуків та жуків вимести!
Сова.Тут Федора засміялась, затанцювала.Всіх тарганів та павуків поганяла.
Федора танцює, вимітає Павука та Таргана.
Бармалей.Ой, горе мені, щось я слабну, поперек болить.Хто мені допоможе?
Сова.Кажи, Бармалею, куди ти заховав лікаря Айболитя?Тільки він тобі допоможе!
Бармалей.Ні, не допоможе.Я злий, я бридкий, я розбійник .Я нікому не потрібен.Ай, болить, ай, болить!
(голосно плаче).
Ось, беріть ключі від чарівної печери, там я заховав лікаря Айболитя.Тільки я забув чарівне закляття.Відкрити дверцята можна тільки після того, як виконаєте завдання.
Бармалей проводить гру « Докажи слово» за творами К .Чуковського.
1.Ох, нелёгкая это работа -
(Из болота тащить бегемота!) «Телефон»
2.Замяукали котята: «Надоело нам мяукать!
Мы хотим, как поросята,
(Хрюкать!) «Путаница»
3.Вот и вылечил он их,
(Лимпопо!)
Вот и вылечил больных,
(Лимпопо!)
И пошли они смеяться,
(Лимпопо!)
И плясать и баловаться,
(Лимпопо!) «Айболит»
Ведуча відкриває бутафорські двері, на ширмі з'являється лікар Айболить.
Айболить.Де болить?В кого болить? А, Бармалею, почекай трішечки, зараз я тебе полікую.
Наливає із пляшечки мікстуру, дає Бармалею.
Бармалей починає усміхатись, пританцьовує.
Бармалей.
Буду, буду я добрей, да, добрей1
Напеку я для детей, для детей
Пирогов и кренделей, кренделей.
По базарам, по базарам
Буду, буду я гулять,
Буду даром, буду даром
Пироги я раздавать
Айболить.
Дякую вам, дітки, що звільнили мене.Тепер я буду лікувати маленьких звірят і ставити , ставати їм градусники.
Сова. Ось і скінчились казкові пригоди.Перемогло добро, тому що ми з вами були сміливими , дружними і добре виконали всі завдання.
А ще нам допомогли казки Корнія Івановича Чуковського. Давайте перевіримо, чи повернувся лікар Айболить до книжок?
Розгортає книгу, там -зображення лікаря .
Перед ширмою шикуються артисти, звучить музика, діти аплодують виконавцям ролей.
|